mies töissä toisella paikkakunnalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omituinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

omituinen

Vieras
Vuoden alusta mieheni muutti toiselle paikkakunnalle työn perässä. Silloin kun tästä vaihtoehdosta sovittiin, niin keskusteltiin vaan miten viikonlopun kotimatkat saadaan kätevimmin järjestettyä.
Vuoden loppupuolella mies sitten yksipuolisesti ilmoitti, että hän aikoo levätä ja viettää myös viikonloppuja tällä toisella paikkakunnalla. Tähän ilmaisin, että minä en pidä tästä käänteestä ollenkaan.

Sovittiin kuitenkin, että hän jää loppukuun viikonlopuksi sinne ja minä menen loppiaiseksi sinne. Loppiaisena kyselin seuraavan viikonlopun ohjelmaa ja sain kuulla, että hän aikoo viettää senkin viikonlopun siellä eikä tule kotiin vaikka hänellä on heti maanantaista keskiviikkoon kotipaikkakunnalle työmatka. Aloin itkemään ja sanoin että tämä on minusta kyllä omituista, johon mieheni huusi että tänne ei tulla riitelemään ja kyllä hänelläkin pitää olla joku paikka missä saa olla rauhassa. Sanoin hänelle, että en minäkään ole tänne tullut riitelemään ja jos minä kysyn tuleeko hän kotiin viikonlopuksi ja saan kuulla että ei, niin ei se kyllä minun mielestä riitelyä ole ja tämä tuntuu minusta pahalta. Olin kuitenkin mieheni mielestä pilannut viikonlopun kun olin tätä asiaa alkanut kyselemään. Asiasta ei enää keskusteltu. Lähdin sunnuntaina kotiin ja laitoin junasta tekstiviestin että jos hän aikoo jäädä sinne ensi viikonlopuksi niin sitten menee myös alkuviikon työmatkaksi hotellin eikä tule kotiin. Tämä oli mieheni mielestä tosi törkeää. Tuli kuitenkin kotiin, fyysisesti paikalla, mutta tuntui siltä kuin olisi ollut jossain muualla.

Nyt sitten viettää ""lepoviikonloppua"" siellä ja sain tänä aamuna kuulla, että oli pyytänyt työkaverinsa (nainen) perjantaina töiden jälkeen baariin keskustelemaan työasiasta kun ei kuulemma ollut omien ja työkaverin kiireiden vuoksi ennättänyt keskustella töissä. En pitänyt tästäkään käänteestä ja sain kuulla että tämä on taas sitä sinun tyypillistä omituisuutta.

Minä en omasta mielestäni ole mikään ""pirttihirmu"" ja mieheni on saanut mennä ja tulla aika vapaasti.

Minä en todellakaan enää tiedä misssä mennään?

No huhuh! Taitaa olla suhteen loppusoittoja tuollainen, jos kerran ei koskaan edes ole mahdollisuutta nähdä ja olla yhdessä. Vai milloin miehesi olisi valmis tulemaan käymään kotona jos viikot on töissä ja viikonloput lepää?

Teiän suhde on ohi,viimisiä vetelee. Jos pitää toisesta,haluaa viettää aikaa yhessä. Toki ok,jos haluaa välillä olla yksin, mut noin usein..ja kotona poissaoleva..Klassiset oireet! Mun mies oli töis kans muualla, ja nähtiin aina kun voitiin ja ei tod ollu poisoleva. Ja ei sun tarvi pirttihirmu olla,vaik oisit kuin ihana nin suhteet voi loppua. Se on sitä elämää se.

Loppusoitolta mustakin kuulostaa.
Tyypillistä kyllä on, että mies tarvii ""tilaa"", eli aikaa johon ei sisälly työ eikä akka.

Mutta harmi kyllä miehiltä tämä optio evätään usein koska käyttävät tämän ""oman tilansa"" sitten tyypillisesti toisten akkojen vikittelyyn.
Kaukosuhde on kyllä herkkä järkkymään, varsinkin jos pitää työkavereiden kanssa vielä treffeillä käydä.

Itse en uskaltaisi suurin surminkaan ottaa sitä riskiä, että sanoisin miehelle puhelimessa olleeni ""Penan"" kanssa kaljalla töiden jälkeen, sellaiset käynnit kun VOI yhtä hyvin jättää kokonaan tekemättä. Ei sellaista asiaa ole olemassakaan, että eivät olisi voineet sopia työajalla, s-postissa tai puhelimessa. Ja jos riski pitää siitäkin huolimatta ottaa, niin ei ainakaan sitten ihmetellä jos toisella herää asiasta kysymyksiä.

Vaikuttaa siltä että miehessä ei ole munaa laittaa entistä suhdetta poikki rehellisesti, vaan se pitää jostain syystä tehdä kehittelemällä turhia riitoja ja teeskentelemällä, että kaikki on naisen vika, vaikka äijällä on jo toinen jalka oven ulkopuolella.

Yhtä tyypillistä on sekin, että yleensä se on kaukosuhteessa nimenomaan mies, joka ensimmäisenä alkaa tinkimään ""vuorovierailu""periaatteesta.
Nainen on se joka matkustaa ja elää kahta kotia, mikäli haluaa suhdetta ylläpitää. Miksiköhän?

Veikkaus! Olit sitä mieltä, että miehelläsi on toinen.
Asia ei välttämättä ole niin, vaan toinen nainen on saattanut viedä miehen. Miksi edelleenkin ajatellaan, että miehellä olisi toinen nainen, nykyisen itsekeskeisen ja egoistisen ajattelun mukaan, minä- minulle- nyt ja heti kaikki ,ruokkivat joidenkin ajattelua ja he voivat repiä haluamansa miehen vaikka toisen päältä kesken aktin.
Näillä ""haaskoilla"" ei ole minkäänlaista kykyä toisten ihmisten aviolittojen/ parisuhteiden kunnioittamiseen. Nämä ""munahaukat, baarikärpäset, toiset naiset, salaraakkaat tekevät ihan mitä haluavat, tuntematta itse minkäänlaista armoa, tai sääliä muita ihmisiä kohtaan.

""Toinen nainen on saattanut viedä miehen""

???? Voi helvetti sentään mikä idiootti sinä olet nimimerkki toinen veikkaus!

Miehethän ovat täysin syyttömiä kaikkeen ja heitä vedetään kuin pässiä narussa, niinkö ?
Kyllä meitä totisesti löytyy joka helvetin junaan ja muutama jää vielä kyydistäkin kuten toiselle veikkaukselle tuntuu käyneen.

Minä suorastaan odotan innolla koska minulta tullaan mies viemään päältäni kesken aktin, voi herravarjele sentään :)))))) Tää oli kyllä vuoden paras vitsi :)))

Liian vapaasti ei saiskaan mennä kun jotkut yrittää sit väkisinkin vetää sitä narua vieläkin löysemmälle ja luulevat että saa tehdä mitä tahtoo välittämättä toisesta ja hänen tunteistaan.Pitää löytää kultainen keskitie.

Samaa mieltä Satu, ""toiselta veikkaukselta"" on satavarmasti viety mies ja hän syyllistää ainoastaan sen toisen naisen..kyllä siihen tarvitaan kaksi eli se mieskin!
Ainakin päivän paras jollei koko vuoden! ;)

Pirttihirmut kouluttaa sellasia tossuja että sellaisen saa kun vain noutaa pois. Ei siihen miehen omaa panosta tarvita nimeksikään. Kunhan opettelee toimimaan sen toisen naisen ohjeiden mukaan. Se on menoa.

Toinen veikkaus tietää tämän - hänen miehensä tekee vain ja ainoastaan sitä mitä hänen ykkösnaisensa käskee. Tai vaihtoehtoisesti kakkosnaisensa.

Laita salapoliisi asialle, tai ota vapaata töistä ja urki itse. Mutta miten vain, lopputulos saattaa olla negatiivinen. Joten yhtä kaikki, älä tule loukatuksi oli tilanne mikä hyvänsä. Näyttele vahvaa, vaikka yksin itkisit kuinka. Ei pidä antaa miesten luulla, että ovat voittajia. Tunteet ovat keljuja. Voimia arkeesi.

Lopun alkua, meilläkin mies halusi omaa aikaa. Kotona ollessaan oli joko melkein puhumaton, valitteli työväsymystään, tai sai raivareita ihan pienestäkin, jopa siitäkin kun yritin selvittää mikä on.

Monikohan aviomies hyväksyy vaimonsa kahdenkeskiset työkeskustelut ravintolassa miespuoleisen työkaverin kanssa?

Tulihan se selvyys meillekin. mistä kenkä puristi. Salarakashan se siellä hierti, että silleen.

Oletko kysynyt mieheltäsi mitä hän haluaa tuollaisella käytöksellään viestittää, sillä jotain tuntuu olevan tekeillä.

Aika kummallista jos tuollaisesta toiminnasta loukkaannuttuasi pitää sitä riitelynä.

Eikö se mies osaa itse päättää ketä panee ja ketä ei? Vai onko ne niin typeriä elukoita, että koko ajan pitää olla vahtimassa? Olisko miesten siveysvyölle tarvetta? Kun eihän ne raukat osaa puolustautua jos paha nainen vetää housut kinttuihin ja työntää pippelin pimppiin...

Hei ap,

ehkä miehelläsi onkin suhde. Riippuu liittonne kestosta, lujuudesta ja paljon muustakin mitä se todella tarkoittaa. Ehkä hän on ihastunut joka ei ole vakavampaa ja menee myös ohi, tai sitten hän viettää myös öitä toisen naisen kanssa. Itsestäsi riippuu minkä sallit, mikä on sen hinta että säilytät liittonne.
Parasta olisi yrittää rauhallisesti jutella miehen kanssa, kirjoittaa vaikka eemaili (älä lähetä heti vaan oikolue vielä tunnin kuluttua ettei se ole liian sotaisa). Jos haluat säilyttää suhteenne, olet nyt siinä asemassa että sinun on oltava vetävä, joustava ja hyväksyvä. Jos et hyväksy pitkän liiton aikana minkäänlaisia tarinoita (huomaa, kaikki ei ole ehkä sänkyyn mennyttä!), on todennäköisesti loppu lähellä. Näiden fiiliksien jälkeen en usko että voit saada luottamusta takaisin.

Mutta ehkä se siitä taas nousee. Jutelkaa, älkää olko sotaisia. Laita sukkanauhat päälle vaikka ;-)

Olen yrittänyt keskustella ja selvittää meidän suhteen tilaa, mutta heti kun aloitan, mieheni alkaa huutamaan, että taasko se riitely alkaa ja että ei tänne kotiin huvita tulla kun on vaan riitelyä koko elämä.

Eli ei saa puhua eikä kysyä mistään hänen mielestään epämielittävästä asiosta, koska mieheni mielestä kaikki on vaan riitelyä.

pistä samalla mitalla takaisin tee miehesi riipuvaiseksi itsestäsi. kerrot että sinulla on menoja ei tarvitse just tänä viikon loppuna tulla. tai jotain muuta.
jos ei auta ,anna kenkee ja kunnolla.

Miehet ja naiset eivät voi olla kavereita. Aina jompikumpi mokaa sen haluamalla sitoutua toiseen.
Jos koskaan ei halua nähdä niin toinen eukkohan sillä on oltava. Munkin mies on muuttamassa viikolla pariksi yöksi työn perässä kun ei jaksa ajaa joka päivä. Katotaan pianko on uus mimmi miehellä joka ei oo neene pettänyt

Jos ei miehelläs ole mitään syytä henkilökohtaiseen kriisiin eli asiat olleet töissä ja kotona ok, eikä mielenterveysongelmia tai alkoholin liikakäyttöä, niin vahvasti haiskahtaa joko jo olemassaolevalta toiselta suhteelta, tai ainakin verkkoja heittelee vesille.

Säästä itses piinalta, uhraa hieman rahaa yksityisetsivään tai vastaavaan, ja ota asiasta selvyys.

Se, että aloittaa vaan riidan kysyessäs mahd. ongelmista, meinaa sitä, ettei oo jannulla kanttia puhua totuutta, ja koettaa keplotella tilanteesta ulos syyllistämällä sinua. Raukka!

Jouduin pyytämään anteeksi käytöstäni (loukkaantumistani ja epäilyjäni) ja kuulin että minun pitää mennä itseeni ja katsoa peiliin kun sain talläisen riidan aikaiseksi.

Tajusin lopullisesti että elän ihmisen kanssa joka ei siedä minkäänlaista arvostelua itseään kohtaan ja yhteiselon hinta on vaikeneminen.

Yhteistyössä