mies töissä toisella paikkakunnalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omituinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei! Mun mieheni oli myös toisella paikkakunnalla töissä 3kk. ja aina viikonlopuksi kotiin tullessaan oli tosi väsynyt, pahantuulinen ja en osannut herraa miellyttää en sitten millään. Syykin sitten selvisi, kun keikka homma oli loppunut, löysin puhelimesta tekstiviestin toiselta misukalta!!!Myönsi että jottain oli ollu sen naisen kanssa. Nyt se kaikki paska on ohi, ainut vaan että luottamusta on aika vaikea saada takaisin, yritän tosissani, koska pitkä, ja kaikin puolin tyydyttävä suhde kuitankin on takana ja rakastan miestäni. Ajan kanssa. Mutta kyllä muuttuva käytös kotona on selkeä merkki jostain.

""Jos haluat säilyttää suhteenne, olet nyt siinä asemassa että sinun on oltava vetävä, joustava ja hyväksyvä"".

Tätä en ymmärrä!?
Mies alkaa olla etäinen ja välttelee kotiin tulemista ja antaa aiheen epäillä, että hänellä on toinen nainen. Ja naisen (voisi se olla yhtähyvin mieskin, jos välttelijä olisi nainen) pitää olla hyväksyvä?

Jos minä humaisin, että minun seurani ei enää kiinnosta, ja kyselyihini muuttuneen käytöksen syistä saisin samanlaista palautetta kuin alkuperäinen kirjoittaja, antaisin olla. En takuulla ala koskaan rukoilla rakkautta, jos se näyttää lopahtaneen....antasin asian ratketa ajan kanssa...sillä aikaa eläen mahdollisimman täyttä elämää! Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi pohtimalla turhia.

Merkit ovat selvät, tilaisuus on tehnyt varkaan. Sivusuhde tuon kiivailun ja hermostuneen käytöksen saa aikaan. Ajatukset pyörivät kotonakin toisen luona, ollaan poissaolevia ja hajamielisiä. Syyttämällä sinua ja tekemällä vastahyökkäyksen hän kuvittelee peittelevänsä jälkiään.

Tuo on tuttua, menneeseen elämään kuului itselläni tuollainen juttu. Olin se toinen nainen, kun luulin, että miehen avioliitto on takanapäin. Näin he tuppaavat kertomaan, kun leikkivät vapaata poikamiestä iskuhommissa. Myöhemmin kun tiesin tilanteen, juttelimme avoimesti asioista ja mies kertoi käyttäytyvänsä juuri noin kotonaan ja poti huonoa omaatuntoa siitä, että hän oli saattanut syyttömät kärsimään. Myös minut. Meistä minä olin se järkevä ja katkaisin koko homman. Toivoin, että hän pystyy vielä paikkaamaan kotielämänsä ja vannotin, että ei toista kertaa lähde leikkimään. Enpä tiedä miten siinä on käynyt, toivottavasti hyvin.

Tämä ei kuulu tähän viestiketjuun, mutta oli pakko vastata typerään kirjoitukseesi. Aikoinaan minulta Sinun termejösi käyttäen ""varastettiin"" mies. Olimme kuitenkin yhteydessä miehen kanssa sillointällöin miehen yhteyden ottojen takia. Sitten tämä ""varas"" otti minuun yhteyttä. Varas, jota kohtaan en ollut osannut ikinä tuntea katkeruutta, vaikka olin tämän syyttömän miespolon välillä ripittänyt phastikin siitä, kuinka oli minut pettänyt ja jättänyt. Satuin olemaan samassa kaupungissa käymässä ja menin tapaamaan tätä naista, joka halusi minut tavata ja puhua heidän suhteensa vaikeuksista. Istuimme ja puhuimme ja hän ripittäytyi, kuinka tämä mies kohtelee häntä huonosti ja syyttää häntä myös siitä, että on pilannut minun ja hänen suhteensa. Tuo nainen pyysi minua suorin sanoin, että ottaisin mieheni takaisin.
Menimme naisen toivomuksesta miehen työpaikalle. Siellä huomasin heidän puhuessaan, että kaikki ei ollut hyvin, koska nainen pelkäsi miestä. Päätin pelastaa miehen ja ottaa hänet takaisin.
Tästä seurasi lukuisia uhkailu soittoja naiselta. Hän kertoi, että ainoa ihminen, joka eläisi miehen kanssa olisi hän, vaikka onnettomasti, mutta minä se en olisi. Kerroin soitoista miehelle ja sanoin, että minua on uhkailtu ja että meidän on lopetettava yhteiselomme, jos uhkailut eivät lopu. Uhkailut loppuvait heti. En tiedä miten, mutta luulen, että tämä vailla omaa tahtoa oleva kultakimpale otti yhteyttä tähän naiseen ja selvitti kenen kanssa hän haluaa olla ja miten.
Mitä tästä opin. Sen, että jatkan omalla tyylilläni ja luotan siihen, että miehellä on oma tahto, eivätkä he ola kahden tai useamman naisen tahdottomia kiistakapuloita. Kuka osaa parhaiten pitää kiinni se pitä aarteen periaattella. Jos mieheni pettää se on hänen vikansa, ei jonkin tuntemattoman toisen naisen. Lisäksi vieläkin naurattaa nuo uhkailusoitot, koska naisen omaa ajattelukaavaa noudattaen minähän vain hain pois omani varkaalta.
Olen jo eronne kauan sitten tästä miehestä. Syy ei ollut toinen nainen (tai tässä tapauksessa kolmas).

Yhteistyössä