Mies treenaa naisten kans

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lyhyt yksinäinen mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lyhyt yksinäinen mies

Vieras
Miten naiset suhtautuu semmoseen jos on joku treeni tyyliin spinning, body pump, heavy pump jos siellä on 15 naista ja yks mies. Oon tos yhes treenis käyny ku tykkään, tietty treenaan muutakin. Kaikki tuntuu suhtautuvan positiivisesti, onks tos jotai negaa.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23588842:
Jaa, en mä tiiä- ite treenaan miesporukassa salilla miestenvuorossa. Mitä siitä pitäs ajatella- muutakun et tykkää tietynlaisesta seurasta :D

Usein kyl tommoses tilantees nainen haluu vaan kiusata miehii ja huomioo. En sano et sinä, mut joku toinen

Paras olis jos olis vaikka 3 miestä ja 20 naista. Ei olis ihan yksin tossa mielessä. Sit vois saunas jauhaa paskaa jne... OOn kyl frendei pyytäny messiin mut ei ne kehtaa...

Nooo... Yks tuttu kertoi että on kiva katella naisten peppuja siinä treenaamisen lomassa kun kävi naisvaltaisilla tunneilla.. Tulee vaan se mieleen...

No kivahan se on niitäkin katella. Tuolla varsinkin on kyllä aika namipeppuja. Yleensä käyn useemmassa ryhmässä kattomassa ja kyllähän namipepukkain ryhmä on etusijalla. Tota mä oon kavereillekkin sanonu. Mikäs sen parempaa kun reenaa ja samalla on silmänruokaa ja ehkä illaksi välineitä mielikuvitukselle :)

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23588927:
plääh. Anna jo olla jooko? Ei se auta vaikka kuinka jumppaat, kun olet muuten epämiellyttävä. Kokeile siellä Thaimaassa mitä naiset sanoo. Kai siellä on ladyboyllekin jotain jumppaa?

Seksi on parempaa kun on ite kondiksessa. Emmä reenii lopeta kun naisen saan. Kyllä haluun antaa naiselle myös iloa. Varmaan kaikki naiset, niin thaikut kuin muutkin tykkää miehestä jolla on lihaksiakin. Vaadin itteltä että oon kunnossa ja tietty haluun sitä naiseltakin

Yhteistyössä