Mies tunnusti ettäeensä viime yönä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja inhottava surkea olo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

inhottava surkea olo

Vieras
jonkun baariuttavan kanssa. Tuli vasta aamulla kotiin ja aloin tanttaamaan missä on ollut, oli ensin hiljaa ja sien sano etei ala valehtelemaan, ja kerto vaan et ässi jotain akkaa ota ees nn ja oli sitten nukahtanut sen luo.
Sanoi myös että ymmärtää jos olen kiukkunen, mutta hän ei saa tehtyä tekemättömäksi ja elämä jatkuu.
En tiedä, en oo osannut edes huutaa sille kun oli niin kuin grillillä ois syömässä käynyt, ei sen pahempaa. Tivasin kyllä senverran oliko eka kerta kun pettää, ja kuulemma oli, ei osais valehdella omien sanojensa mukaan.
En nyt ainakaan meinaa sen vieressä nukkua ensi yönä, meen vaikka lastenhuoneeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kotikurppa:
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
mä heittäisin ukon pihalle saman tien :whistle:

samoin

En mä sitä nyt pihalle ala heittämään tän takia. Jos puhuu totta eikä ole mitään suhdetta siihen akkaan jne.
mUT JOS OSOTTAUTUU ETTÄ VALEHTELEE, SITTEN ON ERI JUTTU.
valehtelee mistä?eli pettäminen on pienenmpi pahe kuin valehtelu?

samoin

En mä sitä nyt pihalle ala heittämään tän takia. Jos puhuu totta eikä ole mitään suhdetta siihen akkaan jne.

typerä akkako olet?? et pettämisen takia laita pihalle?? mitä vittuu sit uikutat täällä et tuntuu pahalta

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmäkö olet:

samoin

typerä akkako olet?? et pettämisen takia laita pihalle?? mitä vittuu sit uikutat täällä et tuntuu pahalta
:headwall:

Just... Mä en haluis luopua tuosta ukosta ikinä, mutta tossa tilanteessa lähtis ehdottomasti heti mihin lystää ja minä haluaisin miettiä asioita rauhassa viikon-parin ja päättäisin jatkosta sitten. Parin vko erossa huomaa kyllä käyttääkö hän aikansa pyydellen sinulta anteeksi ja katumalla, vai jatkamalla peliään.
Nimimerkillä: Näin toiminut :wave:

Mistä te muut tiedätte ettei ukkonne petä, eivät vaan ole rehellisiä kuten omani, joka uskalsi suoraan sanoa.
sinä päivänä,kun mä saan tietää tavalla tai toisella,että mies on edes kerran pettäny,niin pihalle joutaa samantien!mä en nää mitään rehellisyyttä tossa,että petetään ja sitten kerrotaan..eli tavallaan sä hyväksyt sen,niin kauan,kun mies muistaa kertoa sulle :whistle:
kokemuksesta voin sanoa,se kuka kerran pettää,pettää uudelleen..mutta eipähän oo multa pois,jos jaksat tommoseen luottaa..

Helpollahan se pääsee jos pihalle pistää. En pistäis pihalle, vaan anatasin kyllä kattoo vierestä ku tuntuis pahalta. Jos yhtään on ukolla omatuntoa ja välittämistä nii sen pitäis kyllä olla rangaistusta tarpeeks ja toivottavasti ottaa opikseenki. Toisella kerralla lentää kyllä ku leppäkeihäs.

Hattua nostan ukolle joka uskalsi olla mies ja rehellisesti tunnusti. Voimia ap:lle. On varmaan rankkaa. :hug:

Kuules ap mies tekee tuon taatusti uudelleen kun huomasi sinun VÄLINPITÄMÄTTÖMÄN reagtion.
Ja tiedä vaikka ois tehnyt jo ennenkin.Mutta jos noin hepposesti otat vastaan pettämisen.Niin ihmettelen SUURESTI.Mene sinäkin pettämään.Katso mikä olisi miehen reagtio.Miksi meni pettämään? Voi helvetti :headwall:

Yhteistyössä