Hei AP!
Miten teillä asiat eteni kun reilu vuosi on jo kulunut?
Mulla on aivan sama tilanne. Erosta pari kk aikaa, 1 ja 3vee lapset. Exä tekee kolmivuoroo. Halusi viikko/viikko mut mä en siihen suostu kun itse olen kotona ja lapset niin pieniä. Exä ei halua maksaa elareita niin siksi haluaa et lapset olisi päiväkodissa sillä viikolla kun hänen vuoro olisi pitää lapsia... Mä oon aina hoitanut lapset kun exä harrasti ja kävi töissä ja istui tietokoneella. Mä oon paljon reissannutkin lasten kans ympäri suomee. Exä ei uhkaile käräjille menosta vaan on jo palkannut lakimiehen niin kuin minäkin alustavasti puhunut jo asiasta lakimieheni kanssa oikeusapu toimistossa. Lakimiehet siis yrittää sovitella mut jos ei päästä sopuun niin tuomari päättää. Tässä on nyt se kun mulla olisi ajatus muuttaa lasten kans muutaman sadan kilsan päähän, työ olisi sielä mut ei vaan päästä yhteisymmärrykseen tapaamisista. Ja tottakai haluan et lapsilla on isä vaikka exä sanoikin et lapset ei mua tarvii..... siis lapset ei tarvii omaa äitiään kenen kanssa ne on ollut aina!.....