Mies vahtii mun tekemisiä/juomisia/ihan mitää vaan!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermo pettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermo pettää

Vieras
Koska ollaan puhuttu, että vois jossain vaiheessa yrittää perheenlisäystä ja nyt kyttää, että elän varmasti "oikein". V*ttu sentään, kai mä saan normaalia elämää viettää, kun en ole edes raskaana nyt. La iltana olin lähdössä viihteelle ja korkkasin oluen kotona, niin eiköhän tullu valitusta ties mistä. Valitusta tulee jos syön jotain epäterveellistä, poltan tupakan tai juon alkoholia. Hän varmaan säilöis mut pulloon jos vain olis mahdollista, että etten vaan pääsis tekemään mitään, koska mun pitää olla "hyvin valmistautunut" tulevaan mahdolliseen raskauteen. Just.

Alkuperäinen kirjoittaja öö:
lapsen parastahan miehes va ajattelee..ehkä kannattas odottaa viel lapsen hankintaa siihen asti et kumpiki kunnolla haluaa.

No joo, ymmärrän. Mutta asia on vasta suunnitteluasteella ja mielestäni mulla on täysi oikeus elää normaalisti vielä, kun en todellakaan ole raskaana.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
lapsen parastahan miehes va ajattelee..ehkä kannattas odottaa viel lapsen hankintaa siihen asti et kumpiki kunnolla haluaa.

No joo, ymmärrän. Mutta asia on vasta suunnitteluasteella ja mielestäni mulla on täysi oikeus elää normaalisti vielä, kun en todellakaan ole raskaana.

Kyllä sulla on! Kyllä siinä kerkee sen yhdeksän kuukauden aikana rajoittamaan syömisiään ja juomisiaan ja tekemisiään että en kyllä itse ainakaan mitään ennakointia tosiaankaan harrastanut. Rööki jäi siltä istumalta pois kun plussa napsahti, alkoholi myös ja piti opetella aamupalan syöntikin jne. Ja mielestäni ei ole miehen tehtävä vahdata naisensa tekemisiä, tai toisin päin. Kun kyseessä aikuiset ihmiset.
Sen kyllä ymmärrän jos isä puuttuu raskauden aikaiseen juomiseen tai tupakointiin. Siihen pitääkin puuttua!

tupakka kai olis hyvä lopettaa hetioitis, sillä on jotain vaikutuksia jo etukäteen. Aika moni naisihminenkin taitaa olla muutenkin tuolla kannalla kuin miehes, että tuskin se ainoa on. Voisko asiaan suhtautua muuten kuin kurikysymyksenä? Tietty, jos se oikeasti on kurikysymys, niin sitten en suosittele koko projektia.

Every breath you take and every move you make
Every bond you break
Every step you take, I'll be watching you
Every single day and every word you say
Every game you play
Every night you stay, I'll be watching you
Oh can't you see you belong to me?
How my poor heart aches with every step you take
Every move you make and every vow you break
Every smile you fake
Every claim you stake, I'll be watching you

=