Mies- vai naispuolinen gynekologi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen

Vieras
Valitsetko mies- vai naispuolisen lääkärin, kun pitää mennä tarkastukseen? Mä olen aina käynyt naislääkärin luona, paitsi raskauden aikaisessa ultrassa mieslääkärillä. Tämä oli tosi mukava lääkäri ja kaverin suosituksesta varasin hänelle ajan. Nyt viimeksi kävin ihan muuten vaan tarkastuksessa ja valitsin summissa yhden mieslääkärin ja oli järkky kokemus. Ukko oli tosi tyly ja takuulla oli viimeinen kerta kun menen miehen vastaanotolle.

Terveyskeskuksessa se on yleensä ollut nainen mutta keskussairaalassa mulla otti koepalat kohdunsuulta mies ja samaten toisella kerralla ultras munasarjat mies.Että kyllä mä voin mennä ihan kummalle tahansa.Eikä ole valittamista kenestäkään.

Naisen.

Kaksi kertaa on pakosta joutunu miesgynelle, kun piti tarkempiin tutkimuksiin mennä eikä naista ollut valittavana.

En tiedä, mistä johtuu, mut mullakin on kyllä noista miehistä jääny semmonen tyly kuva. Mikä hauskinta, toinen niistä väitti mulle päin naamaa, että ei ole mahdollista, että kuukautiset tuntuu joltakin (en nyt muista enää tarkkaan). Tuli vaan mieleen, että mistäs sinä loppupelissä sen mahdollisuuden tiedät, kun et ole koskaan kokenut itse ainuitakaan.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mies.

Ne on ollu "helläkätisempiä" ja muutenkin mukavempia. Ja ennemmin annan miehen pimpsaani ronkkia kuin naisen.

Mulla taas ukkogyne otti ja rusautti oikein voimalla kerralla sormet molempii reikiin. Sattu ihan hiivatisti.

Ei väliä kumpi. Yleensä ollut mies. Pari kertaa vanhempi naishenkilö ollut ihan tosi riuska ja kovakourainen, kun taas miehet on aina olleet oikein asiallisia ja helläkätisiä. Mutta silti luulen että varmaan on vaan ihmisestä kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mies.

Ne on ollu "helläkätisempiä" ja muutenkin mukavempia. Ja ennemmin annan miehen pimpsaani ronkkia kuin naisen.

Mulla taas ukkogyne otti ja rusautti oikein voimalla kerralla sormet molempii reikiin. Sattu ihan hiivatisti.

hmm miks???????!!!! :0

Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Nyt viimeksi kävin ihan muuten vaan tarkastuksessa ja valitsin summissa yhden mieslääkärin ja oli järkky kokemus. Ukko oli tosi tyly ja takuulla oli viimeinen kerta kun menen miehen vastaanotolle.

Hmmm... kuulostaa yhdeltä tutulta miesgyneltä. Missä päin Suomea?

Ennen valitsin aina naispuolisen, sillä jotenkin ujostutti ajatus levitellä vieraalle miehelle. Etenkin kun aina pidän paikat karvattomana.
Sitten kerran vaan lekuri olikin (siis tämä vaki-naispuolinen) estynyt tulemaan, ja siellä tuurasi nuorehko miesgyne. Kaikki meni tosi hyvin, ja nykyään en välttämättä naislekuria sitten vaadikaan.

Yhteistyössä