Mies vai poika..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi hyvä ap hyppää ulos tuosta oravanpyörästä ja äkkiä. Ei haluta lukea täältä, mitä kauheaa on seuraavaksi tapahtunut, vaikka väkivaltaa. Hänhän ei ole ollenkaan se joksi luulit.
Ikävä kyllä kuulostaa manipuloivalta, narsisitiselta ja vielä psykopaatilta. Lähde heti ole kiltti.

Äläkä nyt rakasta koiraasi toisen valheiden takia myy ja mieti nyt hyvä ihminen omia pieniä lapsiasi. Tämä kuulostaa aivan kauhuelokuvalta. Eikun pahenee. Pelkään jo puolestasi.
Mene omien läheistesi tai ystäviesi luo ja pyydä apua. Voi olla ettei tuollainen hevillä päästä sinua. Ihan harkitsemalla iski sinut, että sai elättäjän.

Jos tarvit kuuntelijaa laita yv:tä

Alkuperäinen kirjoittaja o:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Ap:lla on tainnu olla myös aika rankka lapsuus...

http://keskustelu.suomi24.fi/node/1068763

Mitä sä nyt sekoilet, ei tuo ole sama. Palomiehistä tai yhtään mistään ei ollut sanaakaan.

No ei kai se sen palomiehen kaa oo lapsena seukannukaan.

Sama s-posti ja sama kirjotustyyli...

Kylläpä vain, sama ihminen, 5 vuotta vanhoine ajatuksineni. En olisi itse tuota teksiä enää löytänyt saati muistanutkaan, kiitos vain sinulle joka jaksat muistuttaa :o. Sitä en sitten tiedä miten ihmeessä tuo tähän liittyy ja miksi se piti tänne vetää? Ei mitenkään. Jestas.

Linkittäkää samantien jokaisen kirjoittajan kohdalle kaikki löytämänne kirjoitukset netistä, fiksua ja asiallista?
Valitettavasti elämä antaa ja ottaa toisilta enemmän, toisilta vähemmän. Netissä avautuminen pitäisi ilmeisesti kuitenkin kieltää kokonaan, olet samantien hullu ja provo keksimässä tarinoita, jos elämä onkin jotain muuta kuin se oma tai mitä salatuissa elämissä on tottunut näkemään. Surullista.

Jos erehdyt kaipaamaan jonkun mielipidettä tai vertaistukea, sinut joko poljetaan suohon taikka haukutaankin pystyyn.

ja kuka on AP?
Olisikohan tällekin palstalle fiksuinta laittaa rekisteröintipakko, jolloin palsta ja kommentointi todennäköisesti siistiytyisi aika lailla..? Kiitos ja anteeksi. :(
Eilen minulla oli suru, nyt on vain vielä vähän enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja Suru:
ja kuka on AP?
Olisikohan tällekin palstalle fiksuinta laittaa rekisteröintipakko, jolloin palsta ja kommentointi todennäköisesti siistiytyisi aika lailla..? Kiitos ja anteeksi. :(
Eilen minulla oli suru, nyt on vain vielä vähän enemmän.

AP = Alkuperäinen kirjoittaja

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Siivellä elävältä huijariltahan tuo sinun miehesi kuulostaa. Ehkä myös sairaalta, ei kai kukaan terve keksi juttuja kuolleesta tyttöystävästä..?
Ei kenenkään tarvitse kestää tuollaista elämää. Sinulla on koti joka on sinun ja lastesi, haluatko jonkun huijarin asuvan kanssanne, olevan osa lastesi elämää??

peesi. harmi että ap otit hänet kotiinne tekemättä selväksi heti että elättää itsensä.
siis elätätkö hänet ja hänen rahat katoaa jonnekin?

mistä se raha teille tulee? sehän on lapsiltasi pois. en ymmärrä.

Voi ei, ota heti ero siitä miehestä!! Ite meinasin alkaa seurustelemaan vakavamminkin just samanlaisen tyypin kanssa (Espoossa) -kuulostaa vaan niin tutulta- mutta onneksi kaverit repi mut irti siitä suhteesta. Jälkeenpäin olen joutunut lähes paniikkiin kun mieleen on putkahtanut että olisin saattanut jopa mennä naimisiin ja hankkia lapsia hänen kanssaan! Hirveää että olet joutunut tuollaisen uhriksi! Suosittelen irrottautumaan suhteesta! Onkohan edes palomies, kuulostaa epäilyttävältä! Oletko varma että tulee edes mitään palkkaa, jonkun toimeentulorahan saa ja ryyppää senkin - ja mistä tiedät että edes käy töissä jos ite lähet aiemmin töihin? Äijä makaa vaan sohvalla koko päivän...

järkyttävää että maalla käytetty lapsia hyväksi ja sitten potkitaan pihalle. törkeetä.
ei ihme että velikin ihan sekaisin, kun ei ole ihmisenä pidetty.
hyi ja vielä kunnanvaltuutettuja ja kunnioitettuja.

saastoja! kirjoita lehteen heistä ja kokemastasi kohtelusta!

Kokemaasi lapsuuteen nähden olet todella hyvä erittelemään asioita ja kirjoittamaan niistä. sinähän olet lähestulkoon vaan tehnyt töitä.

itse en olisi sinun iässä osannut noin hyvin pohtia omaa elämänkulkuani.

Tjaa.. Kyllä tätä elämää on saanut pohtia ihan tosissaan ja useinkin vakavasti. Kukaan kun ei ole ollut perään katsomassa eikä ohjeita antamassa, ne on pitänyt oppia itse, usein kantapään kauttakin. Elämä on ollut vaintoja ja vaihtoehtoja täynnä, ja on niitä edelleen. Helppoa vain ei ole ollut eikä näemmä tule olemaan.

En väitä, etteikö eletty elämä olisi jälkiään jättänyt eikä satuttanut, todellakin on. Minun on todella vaikeaa luottaa ihmisiin, ja kun niin teen, käy näin. Haluan kuitenkin uskoa ihmisistä hyvää, kai sitä meissä jokaisessa jotain hyvää on.
Lapsuudenkin vuoksi ehkä joku oivaltaa, miksi mieheni perhe on tullut minulle niin korvaamattomaksi, he ovat varmasti juuri sitä mitä minulta on aina puuttunut. En jaksaisi aina kiintyä ja luopua, vaikka niin tämä elämä tuntuu pakottavan tekemään.
Haluaisin vain turvallisen ja onnellisen, "normaalin" elämän, perheen ja luotettavan kumppanin, mutta taitaa olla liikaa pyydetty.. :( On jätettävä _taas_kerran_ taakseen kaikki mitä onneksi luulin..

Miten miehen perhe suhtautui siihen että mies oli valehdellut sulle siitä exän kuolemasta? Luulis ettei tollaista monikaan ohittais vaan olankohautuksella. Olivatko yllättyneitä että mies oli valehdellut sellaista, vai vaikuttivatko siltä että tuollaista saattaisi häneltä odottaakin?

Niin. Oletko käynyt juttelemassa asioistasi psykologille/terapeutille?

siis että rakastaisit itseäsi etkä etsisi sitä kiintymystä ja onnea muualta.

toivottavasti perhe ei käy vaikeaksi, jos heidän lapsensa jätät.

mutta se sijaisperhe pitäisi saattaa vastuuseeen sinun laittamisesta jäälle, sinun orjuuttamisesta, veljesi hyödykkeenä pitämisestä. kirjoita siitä jonnekin?

:hug: Elämä jättää jälkensä. *miettii miten pukisi ajatuksensa* . Ei mikään pakota sinua tulevia isovanhempia hylkäämään elleivät he käännä selkäänsä eron tullessa. Mutta tuskin haluavat lastenlapsestaan erossa olla?!? Vaan itse epäluuloisena jäin myös miettimään nykyisen miehesi historiaa, mikä hänestä on tehnyt sellaisen? Vai mieleltään sairas? Mutta tosia-asia on että sinun ei, itsesi eikä lastesi vuoksi, kannata upottaa omaa elämääsi toisen takia. Ansaitset paljon enemmän. Sellaisen ihmisen joka ymmärtää sinun olevan erityinen, joka rakastaa sinua omana itsenäsi, riistämättä ja hyväksikäyttämättä.
:heart:

Voi että, lueskelin tuolta toisesta ketjusta sinun lapsuudestasikin suru. Anteeksi kun menin urkkimaan, mutta surullista luettavaa oli. Veljesi kohtalo eritoten. Siksipä nämä ihmissuhteet ovat vaikeita, kun ei ole ikinä ketään ollut, joka lupaisi rakastaa, ja sitten kun sen luulee löytävänsä niin se on taas joku hyväksikäyttäjä. Minun oma lapsuuteni ei ollut mikään onnellinen, vaikka ei niin paha kuin sinun, ja täytyy sanoa, että minäkin olen tullut höynäytetyksi miesten osalta. Viimeisimmän kohdalla se oli juuri hänen mukava perheensä mikä minut on pitänyt suhteessa paljon enemmän kuin mies itse. Koska anoppi kohtelee minua kuin omanaan ja omat vanhemmat eivät...

Alkuperäinen kirjoittaja Teelikamentten:
Miten miehen perhe suhtautui siihen että mies oli valehdellut sulle siitä exän kuolemasta? Luulis ettei tollaista monikaan ohittais vaan olankohautuksella. Olivatko yllättyneitä että mies oli valehdellut sellaista, vai vaikuttivatko siltä että tuollaista saattaisi häneltä odottaakin?

Hieman sekä että, äiti oli kovinkin yllättynyt ja järkyttynytkin, mutta muut lähinnä tuntuivat suhtautuvan niin, että tällaista saattoi odottaa. Sisko epäili että ehkä se oli hänen tapansa yrittää saada naiselta sympatiat, ja valheesta olikin vaikeampaa päästä enää ulos.

Mies on kyllä puhetyyliltään melkoinen "Ruuneberi", juttua piisaa ja osan saa suodattaa ihan huumorilla ohi korvien, mutta ei se tuota kuolema-asiaa mulle helpommaksi tehnyt sulattaa.
Paljon on yhdessä nähty ja koettu, mutta en minäkään jaksa pelon kanssa elää.
Sen verran asiaa saatiin tänään pöydälle, että myönsi, että hänen asuntonsa remontti on tehtävä loppuun ja asunto sen jälkeen ainakin vuokralle, ja auto-asiatkin saatava kondikseen tavalla tai toisella..
Raha-asiat on olleet retuperällään ilmeisesti jo pidemmän aikaa, ja ymmärrettävästi niitä ei hekessä korjatakaan.
Saa nähdä mihin päin asiat sitten lähtevät kulkemaan.

Joku kysyi olenko käynyt terapeutilla, -olen käynyt ja jättänyt sikseen. nuhruinen vanhempi nainen punainen marlboro-aski pöydällään ei juurikaan tehnyt vaikutusta.

Mitä sijaisperheeseen tulee, yritin aikoinaan asioita selvitellä ja lopputulos oli se, että tuskin yksin mahtaisin mitään, sinänsä kun selkeää rikosta ei kuitenkaan ollut tapahtunut :/.
Enkä tottapuhuen jaksaisikaan alkaa yksin taistelemaan.
Surullista on se, että tätä samaa tapahtuu tänäkin päivänä, sijaisperheitä on suunnattomasti, eikä kaikki ole aina niin kaunista miltä näyttää :(.

minulle tulee mieleen että tämä on jonkun trilleri/kauhu-elokuvan alkujuoni.. puistattaa ihan kamalasti! juurikin niinkuin moni aiemmin on jo sanonut, mies kuulostaa psykopaatilta nuine huijauksineen..

Terapeutteja on onneksi erilaisia, kaikki ei toimi kaikilla. Saattaa kestää löytää mieleinen, mutta se kyllä kannattaa.
..sä tarvitset rinnallesi ihmisen tukemaan sinua, sun matkalla eheyteen. Olosuhteisiin nähden vaikutat selviytyneen suhtkoht selväpäisenä, mutta annat kuitenkin ihmisten kohdella sua miten sattuu..?
Kaikkea hyvää :heart:

En ole koskaan nähnyt valehtelijan muuttavan tapojaan, ei millään pahalla häntä kohtaan, mutta näin ainakin mitä minä olen lurjuksien kanssa elänyt.
Enkä myöskään usko enää kaikista ihmisista hyvää, mutta paljon pitää p....a saada niskaansa ennen kuin silmät avautuu. Mutta uskon että ihmisistä voi nähdä sen hyvän johon heillä on mahdollisuus kehittyä. Se vaan on useinmiten eri kuin todellisuus .