Mies vaihtoi seksin ja suukot pelkkään halailuun.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mia*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Samaa mieltä;10564221:
Tämä taitaa olla aika yleinen syy miehillä. Harva vaan kehtaa sitä ääneen sanoa.

Sellaisiakin asentoja on, joissa tuota mahaa ei näy, joten mielikuvitusta kehiin. Toisaalta monilla miehillä on tuollainen "vauvamaha" aina... miten lie heidän haluttavuuden laita?

Kiitos kaikille vastauksista.

Vauva on kyllä toivottu ja odotettu kummankin puolelta ja mies on erittäin onnellinen ja innoissaan vauvan tulosta ja tulevasta isyydestä. Jotenkin tuntuu, että häntä hämmentää enemmänkin tämä minun muuttunut ulkomuotoni. Iso maha ja sen sisällä mylläävä vauva tuntuvat oudoilta ja vaikka hän ymmärtääkin ne luonnollisiksi asioiksi, hän ei ilmeisesti mahda sille mitään, että se vaikuttaa hänen seksuaalisiin haluihinsa.. Voihan olla, etten itsekään haluaisi miestäni, jos hänellä olisi yhtäkiä jättiläismäinen vatsa, jonka sisällä myllertäisi toinen ihminen... Se vaan on jotenkin liian outoa, ilmeisesti.

Aion nyt tehdä niin, että annan miehen olla rauhassa tämän outouden tunteensa kanssa, enkä tee aloitetta seksiin. Hän tehköön aloitteen sitten, kun pääsee yli tästä vatsani ihmettelystä. Tai ehkä joudun odottamaan synnytyksen jälkeistä aikaa....

Sen voit kertoa miehelle, että estettä seksiin ei ole ja osoittaa hänen pelkonsa turhiksi. Uusi tilanne vaatii totuttelemista ja sinulle tilanne on luonnollisempi. Muuten voit joutua odottelemaan kauankin, aivan turhaan.

Sen voit kertoa miehelle, että estettä seksiin ei ole ja osoittaa hänen pelkonsa turhiksi. Uusi tilanne vaatii totuttelemista ja sinulle tilanne on luonnollisempi. Muuten voit joutua odottelemaan kauankin, aivan turhaan.

Toi on varmaan ihan hyvä tapa ja voit vielä lisätä että taatusti sanot heti jos jokin sattuu. Se saattaa antaa myös mielenrauhaa miehelle. Jos ei muuta niin näytä tää ketju sille.=) Itsekin kirjoitit ihan osuvasti tossa viimeisessä viestissä että jos mies muuttuis yhtäkkiä lihavaksi jne. Mutta koita jotenkin saada se miehesi luottaan että se sopii sittenkin. Hyvät jatkot teille itse joudun poistuun kuukaudeksi takavasemmalle ja sen jälkeen alkaakin kesäloma.

Viimeksi muokattu:
Olisko sinunkin pitänyt lukea psykologiaa jos raskausaikana, niin olisit ymmärtänyt omia ajatuksiasi ja alitajuntaasi, joka on myös sinua ja sinun kehitelmääsi?
Minä naisena haluan, että mies on mies, oli tilanne mikä hyvänsä. Ja haluan, että mies rakastelee minua kunnolla, eikä ala lässyttämään joutavia. Raskaus ei ole yleensä este rakastelulle ja halut pysyvät naisella ennallaan. Mihin ne miehen halutkaan katoaisivat, siis oikean miehen, uroksen?
Miksi eläisin miehen kanssa, jos en saisi kunnon seksiä? Mieluummin sitten valitsisin ystävättäret keskustelu ja ulkoilukumppaneikseni.

Vaikka olen nainen, olen Coytoen kanssa samaa mieltä. Jokaisella meistä on tunteet, jopa miehellä. Väkisinkin tulee ajateltua, että onko nykypäivän parisuhde vain pelkkää seksiä. Kyllä minä ainakin pidän miehestä, joka osaa keskustella vähän syvällisemmin ja katsoa maailmaa laajemmin. En kiellä, etteikö seksi olisi parisuhteessa tärkeää, mutta parisuhde on paljon muutakin, toIsen voi ottaa huomioon muullakin tapaa, halauksin, kauniilla sanoilla ja teoilla.
Viestiketjun aloittajalle sanoisin, että anna miehesi aikaa sopeutua tilanteeseen, sillä usein vasta kasvava massu, saa miehen "heräämään" raskauteen. Kerro hänelle omista tunteistasi ja siitä miten haluat entiseen tapaan seksiä ja hellyyttä häneltä. Oletko koskaan kysynyt häneltä miltä hänestä tuntuu, kun olet raskaana?

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä