Mies väittää etten ikinä tee aloitetta seksiin; no tässä la-ilta keskustelumme..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiina

Vieras
Tosiaan ei ole seksiä ollutaikoihin, myönnän ettei ole oikein huvittanut mutta eipä ole mieskään ilmaissut millään lailla olevansa innokas. Väitti sitten tuossa yksi kerta etten minä tee ikinä mitään aloitettan seksiin, eikä hänkään kuulemma sen takia tee. Lauantaina ajattelin sitten että voisi yrittää sitäkin "muuria" väliltämme murtaa, tässä keskutelumme:

Minä olin sohvalla, mies makkarissa

Minä; onkos meillä tänään lauantaiseksiä? (kysyin ihan kepeästi)
Mies; Mitä?
Minä; toistin edellisen
Mies pienen hiljaisuuden jälkeen; ai tälleen etänä vai?
Minä; no eikun lähinä tietysti.
Mies; oonks se sun vuorolistassa?
Minä; tä?

Sen jälkeen mies ei puhunut yhtään mitään, kävi hakemassa pariin otteesseen keittiöstä jätskiä, jatkoi hiljaisuutta. Menin myös makkariin, ei puhuttu mitään, ei hyvää yötä ei mitään. WTF?
Aamulla mies oli ihan normaali, silitteli ja oli "yli-iloinen".

No joo, ei siinä mitään, ei sitä seksiä tarvi harrastaa silloin kun minusta tuntu siltä jos ei miestä just huvita, ei todellakaan, mutta tuo sanojenvaihto? En tajuu.
Eikä tarvi ainakaan enää kaataa tätä suhteen seksittömyyttä kokonaan minun niskoilleni niin kuin tähän asti.

Kiitos kun sain purkautua.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
no oisit menny miehes luo ja suudellu sitä, ni hommat ois siitä lähteny rullaamaan varmasti.
nyt on taas kärpäsestä tulossa härkänen.

No ei ole tulossa mitään härkäsiä, en mä tästä sen suurempaa stressiä aio ottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Oisit jättäny kyselemättä ja käyny suoraan toimeen :D Meillä ei oo koskaan tapana suunnitella seksin harrastamista vaan käydään suoraan asiaan sillon ku siltä tuntuu.

No olis tosiaan pitänyt, joskus ollaan vaan jo töistä soiteltu ja "kyselty" seksiä ja sit on ollut kiva duunailla iltaisin.
Tämä tapa ei sit vissiin toimi enää :D

Yhteistyössä