R
"rikki"
Vieras
Minä ja mies ollaan seurusteltu kolme vuotta. Suhteemme alussa sain mutkien kautta tietää, että miehelläni on liuta naispuolisia ystäviä ja hänen tärkein ja paras ystävänsä oli hänen edellinen exänsä. Lukuisat naispuoliset ystävät oli ok, mutta tämä ex parhaana ystävänä ei. Riitelimme asiasta mieheni kanssa paljon, ja hän lupasi lopettaa ystävyyden. Vähän väliä mies jäi kuitenkin kiinni siitä, että hän piti yhteyttä tuohon exäänsä. Luottamus mureni. Mieheni vannoi minulle aina, että he ovat olleet eron jälkeen vain ystäviä. Hän kuitenkin kertoi viettäneensä exänsä kanssa yhteisiä öitä silloin, kun me emme vielä tunteneet. Silloinkin vain ystävinä. Mielestäni ystävät eivät sellaista tee!
Nyt mies narahti exänsä tapailusta, olen jälleen kerran rikki.
Kysymys kuuluukin: kannattaako meidän enää yrittää? Mies hokee rakastavansa minua ja lastamme. Perhe on kuulemma hänelle tärkein. Olemme hakeneet neuvolan kautta apuja parisuhteellemme, mutta niistä ei ole ollut mitään hyötyä, koska mies valehtelee silloinkin.
Nyt mies narahti exänsä tapailusta, olen jälleen kerran rikki.
Kysymys kuuluukin: kannattaako meidän enää yrittää? Mies hokee rakastavansa minua ja lastamme. Perhe on kuulemma hänelle tärkein. Olemme hakeneet neuvolan kautta apuja parisuhteellemme, mutta niistä ei ole ollut mitään hyötyä, koska mies valehtelee silloinkin.