Mies valehtelee jatkuvasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "rikki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="rikki";22355434]No anteeksi jos kuulosti. Selvensin asiaa kuitenkin myöhemmin.
Ja nuo muut naispuoliset ystävät, ne todellakin on ok, koska olen itsekin heihin saanut tutustua ja heidän kanssaan mies ei ole niin "läheinen".[/QUOTE]

No mä olen ollut samanlaisessa tilanteessa kuin miehesi nyt, ja se suurilta osin hajoitti sen suhteen. Ei semmosta kukaan jaksa kovinkaan kauaa. Mä jaksoin neljä vuotta.

No mä olen ollut samanlaisessa tilanteessa kuin miehesi nyt, ja se suurilta osin hajoitti sen suhteen. Ei semmosta kukaan jaksa kovinkaan kauaa. Mä jaksoin neljä vuotta.

Kyllähän tuo valehtelu pitemmän päälle tänkin suhteen tulee hajottamaan, ellei mies sitä oikeasti lopeta. Hienoa, jos sinä jaksoit omaa valahteluasi neljä vuotta... mut joo, poinntis tais olla se, että minä oon tässä se syypää kaikkeen ja mies raukka vain kärsii kanssani.

Kuinka usein mies exäänsä tapaa? Oletko koskaan saanut mahdollisuutta eksään tutustua? Itse en tykkäisi salailusta, ja sanoisin että ystävät voivat tulla meidän yhteiseen kotiin käymään. Onko mies ollut uskoton suhteen aikana? Perustuuko epäluuloisuutesi siihen, että tapailivat ennen kuin sinä ja miehesi tapasitte?

[QUOTE="rikki";22355490]Kyllähän tuo valehtelu pitemmän päälle tänkin suhteen tulee hajottamaan, ellei mies sitä oikeasti lopeta. Hienoa, jos sinä jaksoit omaa valahteluasi neljä vuotta... mut joo, poinntis tais olla se, että minä oon tässä se syypää kaikkeen ja mies raukka vain kärsii kanssani.[/QUOTE]

Ihminen voi joskus valehdella jos sen asettaa tuolla tavalla pattitilanteeseen. Ei pitäisi joutua valitsemaan puolison ja ystävän välillä (vaikka sen ystävän kanssa olisikin joskus ammoin ollut samassa sängyssä). Pitäisi rakentaa se luottamus, jolloinka sun ei tarvitsisi miettiä että naiko miehesi tätä ystäväänsä kun he tapaavat. Jos sitä ei ole, niin vikaa on varmasti ihan molemmissa osapuolissa eikä vain sinussa. Mutta meillä suurta osaa näytteli myös sairaalloinen mustasukkaisuus, omistushalu ja vainoharhaisuus...

Siis ovat nukkuneet yhdessä teidän suhteen aikana? Samoissa vällyissä? Ei se mielestäni ole sopivaa ja ihan ymmärrettävää, että pistää epäilyttään. Mun pää ei tuollaista kestäis. :/

Kuinka usein mies exäänsä tapaa? Oletko koskaan saanut mahdollisuutta eksään tutustua? Itse en tykkäisi salailusta, ja sanoisin että ystävät voivat tulla meidän yhteiseen kotiin käymään. Onko mies ollut uskoton suhteen aikana? Perustuuko epäluuloisuutesi siihen, että tapailivat ennen kuin sinä ja miehesi tapasitte?

No nyt on kerran viikossa käynyt exän luona, melkein joka päivä soittelevat. Tämän mies on minulle nyt suostunut paljastaa, tuskin on koko totuus.. Mies on sanonut, ettei ole pettänyt minua suhteemme aikana, mutten jaksa uskoa sitä. Mistä minä tiedän, mitä hänen ja exän tapaamisissa on oikeasti tapahtunut. En ole koskaan saanut tavata tätä exää, koska tämä exä ei halua.

Siis ovat nukkuneet yhdessä teidän suhteen aikana? Samoissa vällyissä? Ei se mielestäni ole sopivaa ja ihan ymmärrettävää, että pistää epäilyttään. Mun pää ei tuollaista kestäis. :/

Ennen meidän suhdetta ja silloin, kun me pidimme taukoa. Olen ollut tosi lujilla tämän luottamus asian kanssa ja kerran tosiaankin halusin laittaa suhteemme tauolle, että saan miettiä rauhassa. Mies tietenkin juoksi exänsä luo, mutta tämänkin hän paljasti vasta paljon paljon myöhemmin. En olisi jatkanut suhdetta, jos olisin tiennyt, mitä mies puuhaa kun minä pohdin suhteemme jatkoa..

[QUOTE="rikki";22355546]No nyt on kerran viikossa käynyt exän luona, melkein joka päivä soittelevat. Tämän mies on minulle nyt suostunut paljastaa, tuskin on koko totuus.. Mies on sanonut, ettei ole pettänyt minua suhteemme aikana, mutten jaksa uskoa sitä. Mistä minä tiedän, mitä hänen ja exän tapaamisissa on oikeasti tapahtunut. En ole koskaan saanut tavata tätä exää, koska tämä exä ei halua.[/QUOTE]

Exä ei halua vai miehes väittää ettei se halua koska ei itse kehtaa tuoda näytille? Ainahan sitä voi uskoo mihin haluaa mutta kyllä asiat usein on sitä miltä ne näyttää. Musta toi näyttää omituiselta eikä yhtään viattomalta.

[QUOTE="rikki";22355575]Ennen meidän suhdetta ja silloin, kun me pidimme taukoa. Olen ollut tosi lujilla tämän luottamus asian kanssa ja kerran tosiaankin halusin laittaa suhteemme tauolle, että saan miettiä rauhassa. Mies tietenkin juoksi exänsä luo, mutta tämänkin hän paljasti vasta paljon paljon myöhemmin. En olisi jatkanut suhdetta, jos olisin tiennyt, mitä mies puuhaa kun minä pohdin suhteemme jatkoa..[/QUOTE]

Ilmeisen tärkeä henkilö siis miehelles. Onko mennyt koskaan sun edelle? Esim. tavannut mieluumin tätä ystävää tai jotain? Mulle olis selvä merkki tuo, että heti juoksee exän sänkyyn kun vähän on vaikeuksia suhteessa.

[QUOTE="rikki";22355288]Mies on avoimesti myöntänyt, että mielummin juttelee ja purkaa huoliaan tuolle exälleen kuin minulle. Olen useasti kysynyt, onko heillä jotain enemmän meneillään, mutta kuulemma ei ole..[/QUOTE]

No eikös tuo nyt ole henkistä pettämistä? Mulle ainakin ois ihan se ja sama paneeko mies exää vai ei jos jokatapauksessa juttelee ja purkaa huolensa mieluummin jollekin muulle kuin minulle, omalle kumppanilleen! Kyllä parisuhteessa sen osapuolien tulisi olla toisilleen ne tärkeimmät ihmiset minun mielestäni. Saa olla ystäviä, sukupuolelle ihan sama. Ja onko pannut joskus vai ei. Sekin on epäilyttävää ettei ap ole tavannut ko. exää... Ei ole miehellä puhtaita jauhoja pussissa.

Jaahas tää on taas tällanen juttu että myöhemmissä viesteissä paljastuukin lisää asioita ja koko asia muuttuu niiden seikkojen myötä...

Mut niin kai sä nyt ymmärrät itsekin että turha teidän on yrittää, jos et halua olla kynnysmattona ja vedätettävänä? Miehes on valehdellut alusta asti, ja noh, ymmärtäisin sen valehtelun jos olisit pirttihirmu mustasukkainen sekopää joka ei siedä yhtäkään naispuolista ystävää ym. mutta väität olevas ihan normaali ihminen joten heitä miehes sen exänsä luo itkemään.

No minä en luottais, ja mun mielestä ois kyllä todella omituista, jos mies ois bestis exänsä kanssa! Mut no, tietty ihmiset ja tilanteet on niin erilaisia ja ne asiat, mitä kukin parisuhteeseensa hyväksyy, varmasti vaihtelee. Vois olla vähän sama, jos ois vaikka parisuhteessa sovittu, että hitaita ei tanssita muiden kanssa baarissa, ja toinen sit kuitenkin niin tekis. Siinähän vois samanlailla lähteä mielikuvitus laukkaamaan toisella osapuolella ja se tekijä-osapuoli ois pettänyt lupauksensa jne. Eli kyllä mun mielestä ap:lla on oikeus olla vihanen ja epäileväinen ym, kun mies on valehdellut.

No kuulostaa kyllä aika omituiselta, ettei miehen paras ystävä halua tavata ystävänsä puolisoa ja lasta. Ja miehen pitää salassa hoitaa tapaamiset, ja puhelut. Eikä ole siis selvittänyt asiaa tälle ystävälle koko teidän yhdessä olon aikana että kaikkiin muihin hänen kavereihinsa olet tutustunut, ja ongelmaa selvitetty? Luulisi jos puhtaasta ystävyydestä on naisellakin kyse, hän haluaisi osoittaa luulosi vääriksi niin ystävyyskin voisi jatkua ongelmitta. Ainakin minun mies silloin, kun tavattiin halusi että tutustun hänen kavereihinsa myös naispuolisiin. Toki mies vierailee kavereillaan myös ilman minua, mutta kaikki ovat kuitenkin aina halunneet tulla myös meille eikä koskaan ole tullut olo että olen tiellä tai ylimääräinen. Mitä luulet hyväksyisikö mihesi ihan tuosta vaan, jos tilanne olisi toisin päin?

[QUOTE="jepulis";22355711]Jaahas tää on taas tällanen juttu että myöhemmissä viesteissä paljastuukin lisää asioita ja koko asia muuttuu niiden seikkojen myötä...

Mut niin kai sä nyt ymmärrät itsekin että turha teidän on yrittää, jos et halua olla kynnysmattona ja vedätettävänä? Miehes on valehdellut alusta asti, ja noh, ymmärtäisin sen valehtelun jos olisit pirttihirmu mustasukkainen sekopää joka ei siedä yhtäkään naispuolista ystävää ym. mutta väität olevas ihan normaali ihminen joten heitä miehes sen exänsä luo itkemään.[/QUOTE]

No ei nyt niinkään paljastu kamalasti uutta, mutta pakko tarkentaa hiukan, kun jotkut vetelee ihan omia päätelmiään täällä. Ja normaalina itseäni pidän, toki mustasukkaisuus asioista ollaan puhuttu..silloin kun apuja neuvolan kautta saatiin minun mustasukkasuus "tasoa" pidettiin täysin normaalina. En haluaisi, että meidän perhe hajoaa..mutta ei kait tässä mitään muutakaan pian voi tehdä.

[QUOTE="rikki";22355667]On mennyt minun ja jopa lapsemme edelle![/QUOTE]

No se kertonee jo kaiken tarpeellisen. Seksi nyt on vain lisä tuohon päälle. Henkistä pettämistä mielestäni. Miehet ei aina tajua, että silläkin tavalla voi satuttaa. Kyllä sinun puolisona tulisi olla miehesi paras ystävä; se jonka kanssa hän parhaiten viihtyy ja kenelle kertoo huolistaan ja varsinkin suhteenne asioista! Mitä se mies sinun kanssa tekee jos viihtyy paremmin toisen naisen kanssa? Lähettäisin sen exänsä luokse kun se kerta tuntuu eniten merkkaavan. Puhua voi ummet ja lammet mutta teot ne on mitkä todistaa.

Olen nainen ja vietän kyllä öitä naispuolisten ystävieni luona. Miksei siis ystävät saisi olla yötä toisillaan? Miespuolisia ystäviä mulla ei ole, mutta jos paras ystäväni olisi mies niin varmaan joskus olisin hänenkin luonaan yötä.

No kysy mieheltä että mitä hän on mieltä jos sinä hankit uuden ystävän jostain miehestä ja vietät hänen kanssa sitten aikaasi ja joskus peräti saman peiton allakin. Eihän ystävien tarvitse olla vuosien takaa vaan niitähän tulee elämässä jatkuvasti uusia.
Jos se on miehellesi ok, niin silloin voit uskoa että hänkin on vain ystävä exän kanssa.
Oletteko keskustelleet syistä joiden takia exä on exä, että mitkä syyt johtivat eroon?

Minun mieheni ei kyllä katselisi yhtään, jos olisin jonkun miehen luona, vaikka kuinka olisi ystävä. Hätätilassa yöpyminen olisi ok, mutta ilman kunnon syytä se ei olisi ok. Sama myös miehen suhteen. Jos hän tapailisi jotain naista säännöllisesti ja viettäisi hänen kanssaan öitä, niin se ei sopisi meidän suhteessa. Me onkin oltu naimisissa lähes 20-v. Jos olisi muunlaiset tavat, niin oltaisiin heitetty hanskat tiskiin jo moneen kertaan.

[QUOTE="rikki";22355233]Mielestäni ystävät eivät vietä öitä yhdessä. Jos he ovat sellaista tehneet ennen kuin minä ja mies alettiin seurustella, miksi he eivät tekisi sitä nyt, jos kerta edelleen ovat vain ystäviä. En (vielä) tiedä tarkalleen, mitä kaikkea on tapahtunut. Varmaan taas ystävien välisiä yökyläilyjä.
En koskaan vaatinut miestäni hankkiutumaan eroon tästä ystävästä. Aihe aiheutti niin paljon riitoja ja lisää luottamus pulaa, että yhdessä päätimme, että olisi parempi, ettei se exä ole kuvioissa enää mukana. Mies ei vaan tätäkään lupausta voinut pitää.[/QUOTE]
No onhan siinä nyt valtava ero sekstailla ystävän kanssa silloin, kun molemmat on sinkkuja, kuin toisen ollessa varattu.

Munkin mielestä on kohtuutonta, että toisen pitäisi luopua tärkeästä ystävästään sun mustasukkaisuuden vuoksi.

Mun mielestä sä olet hirveä, anteeksi vaan :( Että välit poikki parhaaseen ystävään kun siippa mustasukkaisuuksissaan niin vaatii. Reilua. Ellei luottamus pelaa niin suhdekaan ei pelaa, mutta varmaan se ukko tahtoo ystäväänsä kuitenkin tavata ja kun sinä sen kiellät niin se on tehtävä salaa. Ei hän toki olisi saanut luvata muuta, mutta silti... Vähän kohtuutonta vaatia toiselta tuollaista.

Ihan oikeastiko sinä hyväksyisit mieheltäsi vastaavaa?

Kyllä mulla ainakin joku raja sentään on. Jos ukko kerta haikaa ja vinkuu exänsä perään ja selittää olevansa kaveri sen kanssa, niin mun puolesta saa olla koko tyyppi. En kyllä rupeis kattoo sellasta touhua sivusta, missä ukko exänsä luona juoksis ja yötä myöten ja saman peiton alla.

Meillä jos mää tekisin noin niinkuin ap:n mies, niin mun mies kyllä viskais mut pihalle tavaroineen päivineen. Ja sama juttu ois myös toistepäin. Ja kyllä meillä niin mennään, että mies viskais mut pihalle myös jo senkin takia jos olisin miespuolisella ystävällä yötä ja sen jälkeen ois aivan turha selittää mitään. Sama pätee myös toistepäin ja kyllä meillä suhde toimii hyvin. Ollaan alusta saakka tehty kantamme selväks, mikä on hyväksyttävää ja mikä on sit väärin toista kohtaan. Samoilla linjoilla mennään miehen kanssa näissä asioissa.

Ap luulen että, miehes valehtelee ihan jo senkin takia, että sillä yhä on tunteita exäänsä kohtaan. Eli ei koskaan ole täysin, siitä irti päässykkään. Jo noi puhelut, viestittelyt ja yöpymiset on aivan selvä merkki, että tunteita on yhä jäljellä, molemmilla. On varmaan ihan sun ittes takia parempi erota, ansaitset jotain paljon parempaa. Voimia sulle.

Yhteistyössä