Mies valehteli missä vietti yönsä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mariahfly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mariahfly

Vieras
Heippa! Mua v....aa. Mieheni oli polttareissa, eikä yöpynyt siellä missä piti. Jäi siis valheesta kiinni, kun soitin kaverille missä piti yöpyä eikä ollut siellä. Mies sanoi törmänneensä baarissa pariskuntaan (tuntematon), jonka luona yöpyi. Mä en pysty mistään tarkistamaan pitääkö tämä paikkaansa vai onko pettänyt mua.
Ensin mä olin hysteerinen, mutta totesin, että onhan se mahdollista ettei ole pettänyt ja annoin asian olla. Mua loukkaa hirveesti toi valehtelu ja olen loukkaantunut syvästi. Kokoajan mä mietin pettikö se. Mä en tiedä voiko tällasesta päästä yli ja vaivaako tää asia mua loppuelämän. Nyt mua ärsyttää sen naama ja huomaan, että tiuskin lapsille. Olisin ehkä heittänyt miehen ulos, mutta kun meillä on lapsia ja olen raskaana. Tekis vaan mieli mennä heti nussimaan jotakin, kostaa ja heittää toi paska pihalle ovesta. Mulla varmaan kuoli osa tunteista häntä kohtaan, kun jäi valheesta kiinni. Sitä mä mietin, että pystynkö mä normaaliin suhteeseen enää vai meneekö tää pilalle koko juttu. Harmittaa sekin, että olen raskaana. Olis vaan paras, että vauvaa ei tulis ja voisin lähteä tästä kävelemään. Tosin mä tiedän, että ei se arki helpommaksi muutu, jos eroaa.
Sitä mä siis mietin, että pystynkö olemaan kiva ja hyvätuulinen vai hajoaako tää kokonaan käsiin, kun synnytyksen jälkeen on kuitenkin hormonit hiukan sekasin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26393768:
Jutelkaa nyt vähän enemmän. Kysy ainakin miksi mies valehteli yöpaikastaan.

Niin valehteliko ees, jos suunnitelmanmuutos tulikin vasta siellä baarissa? Kuulostaa kyllä melkoiselta ylireagoinnilta, jos taustalla ei oo mitään muuta, mitä et tässä kerro.. :O

• Tykkää
Reactions: salsai ja Dongxi
Kyllähän siinä aiheesta hälytyskellot helisee jos miehelle on sovittu yöpaikka paikkaan A, eikä sinne eksykään.
Luulisi että miehellä on jokin syy miksi ei sovittuun paikkaan mennytkään?
Miksi se sanoi yöpyneensä jonkun vieraan pariskunnan luona?
Tuliko riitaa alkuperäisen majoittajan kanssa?

Kyllä sä tiedät totuuden kun neutraalisti kyselet, vastaukset sen kertoo.

Niin siis miten tämä kuvio oli mennyt? Hän oli sanonut ensin olleensa kaverinsa luona yötä, jonka jälkeen varmistit tämän ja ei ollut siellä? Sitten tivasit mieheltä vastausta ja hän sanoi, että on ollut tuntemattoman pariskunnan luona yötä?

Mä en ainakaan luottaisi enää mieheen.

Miksi ihmeessä mies valehteli sinulle? Miksei vain kertonut, että "nyt kävi niin hassusti, että tutustuin pariskuntaan xx, koska meillä oli sama harrastus ja tuli otettua kuppia niin että blaablaa"

Eli miksi ihmeessä mies lähti jonkun tuntemattoman pariskunnan luokse ja päätti jäädä sinne oikein yöksi? Ei meillä vain toimittaisi noin, todellakaan. Vieraaseen paikkaan yöksi meneminen kertoo kyllä siitä, että seksiä sinne lähdetään harrastamaan.

[QUOTE="joopajoo";26393811]Mä en ainakaan luottaisi enää mieheen.

Miksi ihmeessä mies valehteli sinulle? Miksei vain kertonut, että "nyt kävi niin hassusti, että tutustuin pariskuntaan xx, koska meillä oli sama harrastus ja tuli otettua kuppia niin että blaablaa"

Eli miksi ihmeessä mies lähti jonkun tuntemattoman pariskunnan luokse ja päätti jäädä sinne oikein yöksi? Ei meillä vain toimittaisi noin, todellakaan. Vieraaseen paikkaan yöksi meneminen kertoo kyllä siitä, että seksiä sinne lähdetään harrastamaan.[/QUOTE]

Juuri tämän takia hän ei välttämättä ole ap:lle pystynyt kertomaankaan totuutta. Vaikkei mitään olisi tapahtunut, niin tietää, ettei ap tykkäisi kyseisestä toiminnasta ja siksi on ollut parempi valehdella.

[QUOTE="vieras";26393792]
Miksi se sanoi yöpyneensä jonkun vieraan pariskunnan luona?
Tuliko riitaa alkuperäisen majoittajan kanssa?
[/QUOTE]

Ja jos sanoo, että tuli riitaa, miksei vain tullut kotiin yöksi? :O Ei tulisi mieleenkään lähteä jonkun tuntemattoman kotiin...

Veikkaan pettämistä, valitettavasti. Itse toiminut samoin useita kertoja. Valehdellut vaimolleni kaverin missä olen yöpynyt, mutta olen ptiänyt huolen että toimii tarvittaessa alibina joa vaimo sattuu kysymään. Nim useita salarakkaita

Pettäminen on kyllä yksi hyvinkin mahdollinen vaihtoehto, mutta muitakin syitä varmasti on.
Täytyy muistaa että miehet, toisin kuin naiset, suojelevat lajitovereitaan huomattavasti vahvemmin,kenties jopa moraalin vastaisesti.

Voihan olla että majoittaja varattuna miehenä nappasikin jonkun kielletyn hedelmän baarista mukaan ja miehesi ei voinut sinne mennä yöksi, eikä voi kertoa sulle jos tiedät pettäjän rouvan?

Ollaan juteltu. Valehteli kuulemma siksi, kun ei uskaltanut kertoa sitä aamulla puhelimessa, kun oli ollut niin naamat. Sitä hävetti ja nolotti, kun oli mennyt ilta känniöveriksi, rahaa paloi ja polvensa oli rikki kaatunut... Tiesi, että mä olisin suuttunut joka tapauksessa, kun oli eri paikassa missä piti. Meillä on molemmilla ongelmia luottamuksen kanssa, kun molemmilla on värikäs menneisyys... Siis ennen kuin alettiin seurustella. Mun mies on luonteeltaan tosi sosiaalinen ja kun on naamat niin voi eksyä uusien tuttavuuksien luo. Itsellekin on joskus niin käynyt. Mutta mä olen niiiiin loukkaantunut ja vitsittää, kun en voi tietää valehteliko. Siksi mä en tiedä mitä mä tekisin, kun en mä halua perhettä rikkoa sen takia, jos mitään ei oo oikeesti tapahtunut ja kaikki on jatkossa hyvin. Lapsille se olis tosi kova paikka, että erottais. Siitä mulla on kokemusta jo ennestään, että lapselle se eroaminen on tosi kova paikka. ja aikuisten tulisi osata panostaa suhteeseensa niin ja elää siten, että ei heti lähdettäis.

Sitäö mä nyt siis mietin, että onko toi oikeesti niin vakava asia, että sen takia pitäisi rikkoa perhe. Jos ihminen kännissä polttareissa örveltää, kun se ei kuitenkaan tee sitä joka viikonloppu ja muuten on ahkera, tekee piha ja kotihommia ja tuo leivän talouteen.
Mulla vaihtuu sata kertaa päivässä mielipide siitä, että onko se mies paska vai ei. Joka toinen hetki mun tekis mieli olla inhottava akka ja toisena hetkenä mulla on hauskaa hänen seurassaan. Tämä raskauskin vissiin heittää mielialoja..

Veikkaan pettämistä, valitettavasti. Itse toiminut samoin useita kertoja. Valehdellut vaimolleni kaverin missä olen yöpynyt, mutta olen ptiänyt huolen että toimii tarvittaessa alibina joa vaimo sattuu kysymään. Nim useita salarakkaita

Itsekin herännyt muutamia kertoja miespuolisten tyyppien luota, joita en ollut koskaan aiemmin tavannut. En ikinä pettäisi vaimoani, mutta tiedän kuinka pultit hän tällaisista vetäisi, niin parempi ollut valehdella olleensa kaverilla.

Otapas kuitenkin huomioon, että olet raskaana.

Olen ainakin itsessäni huomannut paljon muutosta nyt raskauden aikana. Olen siis tavallista herkempi, mustasukkaisempi, epäluuloisempi ym. Eikä tilannetta yhtään helpota, että mieheni joutuu eläään tavallistakin enemmän puutteessa.

Kai me raskaana olevat ollaan niin helppoja petettäviä, koska eroaminen on tavallista hankalampaa pienen vauvan kanssa?

Selvennystä vielä, että oli loppuillasta eri baarissa, kun kaveri jonka luo piti mennä yöksi. Soitin siis kyseiselle kaverille ja hän ei ollut siellä nukkumassa. Mies sanoi siis, että oli niin naamat, että oli siksi mennyt sen vieraan pariskunnan luo nukkumaan. Polttarit oli 300 km päässä siksi ei päässyt kotiin yöksi. Oli kuulemma mennyt vaan johonkin nukkumaan muutamaksi tunniksi.

Itse olen uskovainen, mieheni ei. Meillä tollainen käytös ei onnistuisi, potkaisisin pihalle. Ja hän tietää sen. Ja on aina tullut kotiin toistaiseksi. Käy 1-2 kertaa vuodessa jossain (työpaikan pikkujoulut ym).

Pettäminen on mahdollista, mutta uskon todennäköisyyden olevan vain noin 10-15%. Jos on ollut "naamat", niin ei ehkä pysty. Ja toisaalta, vaikka olis ollutkin sellainen meininki jossakin vaiheessa iltaa, on äijien örvellys ollut todennäköisesti sitä tasoa, että potentiaaliset naisetkin ovat sanoneet "ei kiitos". Laatta lentää, polttarijengi örveltää jne. Kertomasi perusteella miehestäsi paistaa kuitenkin 100 m päähän (sinkkunaiset sen näkee kyllä, usko pois!!) että on perheenisi, ja sellainen on "totaalinen turn off" (itsekin pitkään sinkkuna aiemmin viihtynyt).

Kuulostaa sen luokan hölmöilyltä tuo, että nyt teet tiukasta selväksi ja hieman uhkailet perheen hajottamisella. Huom ei siis mitään heikkouden osoituksia, tunteenpurkauksia ym,. vaan otat nyt todella tiukan periaatteen naisen ja perheenemännän asenteen. Ja huomaat, että mies alkaa kunnioittaa sinua pitkässä juoksussa. Ja laitat selvät rajat. tuollainen tissiposki tarvitsee ne. huumorilla mutta jämäkästi. niin ei tarvitse enää pelätä tuon toistuvan (edellyttäen että kyse on kunnon miehestä, kuten arvelen eikä todellisesta patologisesta siasta).

Muista: ei mitään tunteenpurkauksia (vaikka isolla mahalla vaikeeta, ne voit vuodattaa tänne AV:lle;)

Tsemppiä!

Lucifer: Niinpä.. Minuakin on petetty kahdessa aikaisemassa suhteessa. Tutkimuksen mukaan, joka kolmas suomalainen pettää suhteessaan. Pettämistä vaan on NIIN paljon. Kun minuakin on petetty edellisissä suhteissa, niin on vähän vaikea luottaa keneenkään... Ja helposti juuri tulee ensimmäisenä mieleen pettäminen, jos kumppani valehtelee.

Seppiina: Valitettavasti ne tunteepurkaukset tuli jo.. Tästä on reilu viikko aikaa. Muutama päivä meillä on mennyt ihan hyvin. Nyt tänään mua alko vaan taas vituttaa ja epäilyttää. Kun mies ei aamulla halunnut seksiäkään, niin tietysti aloin taas epäillä et ei mua varmaan halua. Kun on pistänyt munaansa kuitenkin viikko sitten johonkin muualle. On meillä siis seksiä ollut tämän tapahtuneen jälkeen normaalisti.

Enempää ottamatta kantaa siihen, onko miehesi pettänyt sinua vai ei... Ihmetyttää tuollainen "valehtelin kun pelkäsin, että suuttuisit" - ajattelu. Ei oikeasti kuulosta aikuisen ihmisen ajattelulta.

Ensinnäkin: valehteleminen tekee kaiken pahemmaksi. Itse ajattelen niin, että jos oma mies kämmäisi ja pettäisi jonkun känni-illan päätteeksi, mutta kertoisi siitä rehellisesti, en välttämättä ensimmäisenä ajattelisi eroamista (vaikka vihainen ja pettynyt ja loukattu toki olisin). Mutta jos valehtelisi asiasta ja kertoisi vasta jäätyään kiinni, se olisi paljon pahempi. Ihmiset tunaroi, sen voi ymmärtää. Mutta valehtelijasta jäisi aina miettimään, että mistä kaikesta muustakin valehtelee/on valehdellut/tulee valehtelemaan.

Toisekseen: jos miehesi todella nyt puhuu totta, jumalauta että on lapsellista käytöstä! Aikuinen mies pelkää, että "mamma suuttuu, hui" ja valehtelee sen takia. :O

Ei ihme, että sinua suututtaa. Mutta anna asialle kuitenkin aikaa ja PUHU tunteistasi miehesi kanssa. Ei kannata tällaisen välikohtauksen takia koko perhettä hajottaa. Jos teillä on ongelmia luottamuksen kanssa, voi olla ihan viisasta hakeutua pariterapiaan.

Se minuakin eniten harmittaa, kun valehteli. Mä en missään nimessä suuttuisi, jos olis mokannut niin paljon, kuin siitä että valehteli. Mun mielestä suhteessa ei pitäs joutua valehtelemaan, vaan aina pitäisi pystyä kertomaan totuus, jos jotain sattuisi. Siis sekin harmittaa, että meidän suhde ei siis ole sillä tasolla, että pystyisi mulle totuuden kertomaan.

Mä luulin, että meillä on hyvä suhde, mutta tää onkin varmaan ihan paska. Kun ei voi mua sen vertaa kunnioittaa, että valehtelee päin naamaa. Tai, että mä olen niin kauhea ämmä, että mulle ei voi kertoa totuutta. Parisuhteessa sen toisen osapuolen pitäis olla se kenelle voi uskoa ja kertoa kauheimmatkin mokansa. Parisuhde perustuu luottamukselle. Valehtelu on sitä mitä mä vihaan eniten ja sen mun mieskin tietää. Kun ollaan asiasta keskusteltu ja tietää sen, että mä vihaan valehtelevia ihmisiä yli kaiken.

En tosiaan tiedä mitä pitäs tehdä.

Rauhoitu nyt. Ruokit kiukkuasi märehtimällä mokomaa. Mies mokasi ja tietää sen varmaan itse. Voit tietysti kuttuilla hänelle pari viikkoa, mutta älä mene liian pitkälle.

Ei parisuhteessakaan tarvitse olla ihan inekkäin. Hiukan happea välissä tekee hyvää.

Yhteistyössä