Mies valittaa joka asiasta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vittuuntunut kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vittuuntunut kotiäiti

Vieras
Odotetaan 7 lastamme ja kuus kotona pieniä. Vanhin ekalla. Olen kotiäitinä ja hoidan lapsemme, mies käy töissä. Ongelma on se että kotiin tultuaan on AINA pahalla tuulella. Huutaa lapsille, huutaa minulle! Kuinka on sekasta, ei oo tehty tuota ja tuota, en ole saanut aikaseksi mitään ja kuulen kuinka olen taas istunut perse homeessa koko päivän. :O Enkö saanut kuin yhden koneellisen pyykkiä pestyä, miksi lattioita ei ole imuroitu, millon mitäkin. Ja juu, siivoaa lopulta itse mitkä asiat sitten häiritseekin. Hänelle ei tiukkaa sanaa voi sanoa, miten auto on edelleen huoltamatta, itse tilaan puut huusholliin, sytyttelen takkaa (oon aika luuseri siinä), jne joudun jopa talvirenkaita soittelee ja kyselee autoomme kun mies ei sitä tee. Kannan huolta lasten voinnista, järjestän kaiken. Sen sijaan minä en koskaan kiitosta saa mistään mitä teen, miestä pitäisi ylistää. Parisuhteemme kärsii ja melkeen voisin vannoa että kun maanantaina tulee kotiin naama auki, paiskaan kassin syliinsä ja käsken viefä valittajanaamansa muualle! Lapsetkin kärsii jatkuvasta huutamisesta. Keskustelun aloittaminen on turhaa, suuttuu eikä hänessä ole vikaa. Huutaa päivät ja illat vittuilee kun en halua kruunata päivää olemalla haarat auki!

Varmaan. Eipä puhele asioistaan. Eikä kuuntele minua vaikka kuinka itkisin et tuntuu moinen käytös pahalta. Suurperheen pyörittäminen mielestään vissiin lasten leikkiä? Osallistuu kyllä sit juttuihin illalla, vie poikia nukkumaan jne kun on lakannut medoomasta. Tosin monet kerrat pojatkin pahalla mielellä (kuin tytötkin) nukkumaan kun iskä karjuu kun lapset on mimmosii on. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja vittuuntunut kotiäiti;29115287:
Odotetaan 7 lastamme ja kuus kotona pieniä. Vanhin ekalla. Olen kotiäitinä ja hoidan lapsemme, mies käy töissä. Ongelma on se että kotiin tultuaan on AINA pahalla tuulella. Huutaa lapsille, huutaa minulle! Kuinka on sekasta, ei oo tehty tuota ja tuota, en ole saanut aikaseksi mitään ja kuulen kuinka olen taas istunut perse homeessa koko päivän. :O Enkö saanut kuin yhden koneellisen pyykkiä pestyä, miksi lattioita ei ole imuroitu, millon mitäkin. Ja juu, siivoaa lopulta itse mitkä asiat sitten häiritseekin. Hänelle ei tiukkaa sanaa voi sanoa, miten auto on edelleen huoltamatta, itse tilaan puut huusholliin, sytyttelen takkaa (oon aika luuseri siinä), jne joudun jopa talvirenkaita soittelee ja kyselee autoomme kun mies ei sitä tee. Kannan huolta lasten voinnista, järjestän kaiken. Sen sijaan minä en koskaan kiitosta saa mistään mitä teen, miestä pitäisi ylistää. Parisuhteemme kärsii ja melkeen voisin vannoa että kun maanantaina tulee kotiin naama auki, paiskaan kassin syliinsä ja käsken viefä valittajanaamansa muualle! Lapsetkin kärsii jatkuvasta huutamisesta. Keskustelun aloittaminen on turhaa, suuttuu eikä hänessä ole vikaa. Huutaa päivät ja illat vittuilee kun en halua kruunata päivää olemalla haarat auki!

Mies tekee töitä elättääkseen komppaniallisen lapsia ja eukkonsa. Sinä _tilaat_ puut ja _sytytät_ takan? Varo, että et vain ylirasitu niistä hommista.

Kannattaako moista lapsilaumaa tehdä, jos et jaksa kotia siistinä pitää? Olet kohta ollut vuosikymmenen kotona, jonka ajan miehesi on tehnyt rahaa talouteenne. Voisit sinä päiviesi aikana muutakin tehdä, kuin kerran pari vuodessa tilata puita.

No kyllähän minä ravaan jalat maitohapoilla, ja tykkään pyörittää arkea ja ruoka monesti valmiina ukolle, tarviiko sen kämpän KIILTÄÄ joka päivä? Ja en vissiin ite yksinäni oo lapsia halunnut. Mies haluaa vielä yhden lapsen tämän jälkeen, ne puheet saa loppua koska mä en enää viiti!

[QUOTE="qwerty";29115296]Mies tekee töitä elättääkseen komppaniallisen lapsia ja eukkonsa. Sinä _tilaat_ puut ja _sytytät_ takan? Varo, että et vain ylirasitu niistä hommista.

Kannattaako moista lapsilaumaa tehdä, jos et jaksa kotia siistinä pitää? Olet kohta ollut vuosikymmenen kotona, jonka ajan miehesi on tehnyt rahaa talouteenne. Voisit sinä päiviesi aikana muutakin tehdä, kuin kerran pari vuodessa tilata puita.[/QUOTE]

Tuon lapsilauman kanssa on kädet täynnä. Mutta kuten astrolabe sanoi, he voivat vaihtaa osia jos kotona oleminen on miehestä helpompaa.

• Tykkää
Reactions: Irski ja Madicken04
Nytkin nukkuu tuolla vielä. Minä nousin. Itteetäki väsyttää enkä pura sitä lapsiin. Kaljaa on häne juotava joka päivä, heti on sekin perseestä jos ei ole olutta kaapissa. Tuo jonkun hyvänolon tunteen vissii, rentoutuu. Kun olen kipeä, minä en saa levätä, ei saikkua, mut en valita. Sillä kun on flunssa ni sänky kutsui.

No ei tää mikää provo ole. Vaan vittuuntuneen äidin valitus. Tuntuu et yksin pärjäis taatusti onnellisemmin ja pirteemmin lauman kans, saatikka on joku vieressä mollaamassa joka päivä. :'( Eikä nyt oo puhe lasten tekemisestä, vaan miehen käytöksestä! Onko reilua? Eikä kyse ole siitä ettenkö jaksaisi, vaan mies ei ymmärrä et en ole vielä EHTINYT kolmeen mennessä tekemään kaikkea lastenhoidon ohella. Kämppä siisti joka ilta viim kun lapset menossa nukkumaan. Hoidan rästit. Tää maha vaam alkaa vaikeuttaa juoksutahtia ja hommat hoituu hitaammin.

Nostan sulle hattua! Noin monta pientä lasta, kämppä ei todellakaan pysy siistinä ja siivoamisen jäljet ei kestä kauan. Mä en ymmärrä, miksi miehesi haluaa vielä lisää lapsia, kun tilanne on nytkin sen hermoille liikaa. Taidatte olla kaikki loman tarpeessa! Miehen pitäis ymmärtää, että huutaminen ja mollaaminen sais loppua, sellainen käyttäytymistapa on tainnu jäädä päälle ja vaatii ravistelua, että sen itse huomaa ja ymmärtää muuttaa omaa käytöstään.

Sepä se, mut suuttuu jos otan aoheeksi. Syytän ja syyllistän turhaan kuulemma vaik en sitä meinaa. Plaaahhh.. Joo kämppä o yhtäkkiä taas hujan hajan, kahvitauko on mulla kun lapset ruokailee, ellei oo maidot kaadettuina tai ruokalautanen tipahtanu lattialle.. :)

Miksi teillä noin paljon on lapsia noin pienellä ikäerolla?
Kysyn ihan suoraan joo. Ymmärrän että lapset on ihania ja jotkut haluaa monta yms. Mutta joka vuosi uusi vauva?!

Vauvat on suloisia ja lapset ihania! <3 He on rikkaus ja nautin vilskeestä ja vipinästä :) Olen itsekin isosta perheestä. Ei olla lestadiolaisia,joku kuitenkin kohta kysyy sitäkin. :) Mää vaan oon syntyny äidiksi tjtn. Ei isoon perheeseen nyt oikeen muita selityksiä oo. Mies vaan tarvii vissiin kunnon loman tai jotai..

Ohhoijaa, eiköhän tuo 7 lasta ole jo vähän liikaa provoonkin. Olisit laittanut vaikka viidettä odotatte niin oltais voitu uskoakin hetken kauempaa. Laita nyt jotain oikein pahaa vielä lisäksi. Navetassa 30 lehmää, 10 hevosta, 500 sikaa ja pari tuhatta kanaa. :rolleyes:

erich-priebke-1995-argentina.jpg

ich lebe für eine lange Zeit...

Yhteistyössä