V
vittuuntunut kotiäiti
Vieras
Odotetaan 7 lastamme ja kuus kotona pieniä. Vanhin ekalla. Olen kotiäitinä ja hoidan lapsemme, mies käy töissä. Ongelma on se että kotiin tultuaan on AINA pahalla tuulella. Huutaa lapsille, huutaa minulle! Kuinka on sekasta, ei oo tehty tuota ja tuota, en ole saanut aikaseksi mitään ja kuulen kuinka olen taas istunut perse homeessa koko päivän. :O Enkö saanut kuin yhden koneellisen pyykkiä pestyä, miksi lattioita ei ole imuroitu, millon mitäkin. Ja juu, siivoaa lopulta itse mitkä asiat sitten häiritseekin. Hänelle ei tiukkaa sanaa voi sanoa, miten auto on edelleen huoltamatta, itse tilaan puut huusholliin, sytyttelen takkaa (oon aika luuseri siinä), jne joudun jopa talvirenkaita soittelee ja kyselee autoomme kun mies ei sitä tee. Kannan huolta lasten voinnista, järjestän kaiken. Sen sijaan minä en koskaan kiitosta saa mistään mitä teen, miestä pitäisi ylistää. Parisuhteemme kärsii ja melkeen voisin vannoa että kun maanantaina tulee kotiin naama auki, paiskaan kassin syliinsä ja käsken viefä valittajanaamansa muualle! Lapsetkin kärsii jatkuvasta huutamisesta. Keskustelun aloittaminen on turhaa, suuttuu eikä hänessä ole vikaa. Huutaa päivät ja illat vittuilee kun en halua kruunata päivää olemalla haarat auki!