Mies valitteli eilen iltasella, et on hieman kipeä olo...

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Ja miulla oli olo mitä parhain!

Ja sitten. Pari tuntia kerkisin nukkumaan, ku heräsin ihan helevetilliseen kurkkukipuun. Yölläkin piti kurkkutablettia imeskellä. Parin tunnin välein herösin yöllä kipuun. Ja nyt aamulla. Ääntä lähtee hädintuskin. Tulee kiva päivä töissä ku pitäis kouluttaa toista työntekijää...

Miks hitossa se minuun tuollee iski yöllä ja ihan yhtäkkiä varoittamatta? Yleensä jos kipeeks ollu tulossa, ni nenä on vähän tukossa tai vastaavaa...ni nyt ei mitään. |O

Alkuperäinen kirjoittaja :
possulentsu

Veikkaan vilustumista ku lauantaina oltiin kekkereillä ja lähdettiin piknikille kallioniemeen jossa tuuli ihan helkutin kovasti. Tunti kyettiin istuskelemaan kunnes oli pakko lähteä sisälle, ku paleli tajuttoman paljon...

meillä 9 vuotias alko valitteleen kurkkua ja aivasteleen sunnuntaina, ei kuumetta tms.
Eilen hänellä vointi jo mitä parhain, mutta sitten tuo ilmeisesti normi flunssa iski minuun ja meidän 2 vuotiaaseen.
Minä ehkä kaikkein kipein; lämpö kävi 38asteessa, mutta laski omia aikoijaan, olen ihan kuralla, nenä ihan tukossa ja kurkussa lähinnä yöllä se poltteen tunne.
Yöllä olo kävi hankalanoloiseksi, joten otin panadolin kun muutakaan ei oikein raskaana voi ottaa. Helpottui olo, mutta ei tässä nyt vielä tervekään vielä ole.
Toivottavasti tää menis yhtä nopeesti ohi kun tuolla meidän 9 vuotiaalla.
Niin ja mies eilen illalla valitti myöskin kurkkuaan...jippii!

Meillä esikoinen viikko sitten valitteli kurkkukipua, viime torstaina alkoi nuha. Lauantaina helpottui ja nyt ei enää oikeastaan ole mitään. Miehellä alkoi kurkkukipu toissa iltana ja viime yönä iski kova nuha ja silmät vuotaa vettä :/ Nyt vaan odotellaan koska on minun ja kuopuksen vuoro.

Yhteistyössä