Oma orgasmivimmaisuuteni helpotti, kun luin, että kun naisten seksielämää on tutkittu, naiset eivät edes halua välttämättä joka kerta orgasmia. Naisen halut riippuvat myös kuukautiskierrosta eikä esim. kuukautisen aikana naisen halut ole läheskään niin suuret kuin muuna aikana.
Olen vasta itse viime vuosina ymmärtänyt, että hyvän seksielämän salaisuus pitkässä parisuhteessa on monipuolisuus. Esimerkiksi kuukautisten aikana jos mieheni haluaa seksiä, hän tyytyy pikapanoon eikä yritäkään tyydyttää minua.
Kuukautiskierron puolivälissä taas pidämme yhden illan varattuna seksille. Nautiskelemme, etenemme pitkän kaavan mukaan, puhelimet on laitettu äänettömälle, pukeudun seksikkäisiin alusvaatteisiin jne. Tuolloin saan nuolentaa niin paljon kuin haluan ja tarvittaessa tyydytän itseäni dildolla ja klitorisvibraattorilla, jos mieheltä saatu seksi ei riitä. Noina iltoina mieheni laukeaa yleensä 2-4 kertaa.
Vaihtelemme seksipaikkoja, rakastelemme eri kellonaikoina, tyydymme pikaisempiin ja äänettömämpään seksiin, kun lapsemme ovat paikalla, mutta heidän ollessa toisessa kotonaan (meillä ei ole yhteisiä lapsia), käytämme paljon aikaa rakasteluun.
Minäkään en saa orgasmia ilman lisäkiihoketta. Eli helpointa on se, että minä aloitan masturboinnilla ja esim. seksielokuvien katsomisella ja nopeammin laukeava mieheni tulee mukaan myöhemmin, kun olen siihen itse valmis. Tai sitten otamme leluja mukaan tai mies käyttää runsaasti aikaa minun tyydyttämiseen esim. kielen ja dildon avulla.
Naisten orgasmin saantikyky ei ole tasa-arvoinen. Toiset voivat saada monta pikkuorkkua yhden yhdynnän aikana kun taas jopa puolet naisista saa orkun joko ei ollenkaan tai vain harvoin. Jopa yli 90 % naisista ei saa orkkua pelkästä yhdynnästä, vaan orkun tulo vaatii siis lähes kaikilta naisilta samanaikaista klitoriksen ärsytystä. Joskus hyvä yhdyntäasento hieroo klitorista samalla, mutta monissa asennoissa (esim. takaapäin) joko mies tai nainen joutuu hieromaan sormin (tai lelulla) klittaa, jotta tarvittava klitoriskontakti saadaan yhdynnän täydentäjäksi.