Mies välttelee seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lena

Vieras
Mieheni välttelee seksiä. On kuulemma katkera pala nieltäväksi minun lähes orgasmittomuus. Hän vetoaa siihen ettei vuosienkaan jälkeen asiat ole parantuneet. Hän paukautti myös päin naamaa minulle antaneensa enimmillään 10 orgasmia jollekkin hoidolle, ja että minun pitäisi katsoa peiliin. On niin sekava ja epävarma olo, että kaipaisin neuvoja. En haluaisi erota.

Sinulla on paha olo, enkä todellakaan ihmettele, miehesi käytös ei ole ihan hienoa.
Kirjoitat ettet halua erota,........................siis olet jo valinnut tiesi. Se ei takuulla ole niitä helpoimpia. Mitä siitä sitten saat, et saa siitä mitään mitallia, ilmeisemmin paha olo jatkuu.
Kehottaisnkin sinua keskustelemaan miehesi kanssa vaihtoehdoista uudelleen. Eroamista en pidä ollenkaan pahimpana vaihtoehtona sinun kannaltasi, miettikää ratkaisua reilusti, lyökää molemmat kortit pöytään.
Miehesi takuulla ymmärtää asian, jos ei, saatat saada parempaa seuraa vielä elämäsi aikana, mieti sitä.

Mies puhuu asiaa.
Miehesi kehuskelu on posketonta, vain maksettu nainen näyttelee noin hyvin! Hyvin raukkamaista lyödä sinua tuolla tavoin! Hänen olisi näiden vuosien aikana pitänyt itse miettiä omaa osuuttaan, jos seksi ei ole tyydyttävää.

Otapa miehen viimeisestäkin vinkistä vaarin.

Ymmärsitte aivan väärin ! Ei mies sitä itsensä kehuskeluna kertonut vaan juuri siinä tilanteessa kun minä yritin syyttää häntä taitamattomaksi. Ongelma on minussa mutta en häpeältäni uskalla olla aktiivinen ongelman ratkaisussa. Ehkä mies on suorapuheista sorttia, mutta rakastan häntä juuri sellaisena.

Et häpeälläsi uskalla olla aktiivinen ongelman ratkaisussa! :o

Minkä ikäinen oletkaan? Siis nyt mä en voi sanoa muuta kuin että ihan pitää sun mennä itseesi ja miettiä asioita uudelleen. Ota joku kiva lelu mukaan ja pidä klittaasi hyvänä samalla kun miehesi painaa ja keskity siihen nauttimiseen ja itseesi myös niin se orkku tulee sieltä jossain vaiheessa.

Mä en tajua tällasia naisia, jotka häpeilee jotain ja sitten ei saa nautintoa seksistä kun ei uskalla sanoa tai tehdä sitä ja tätä.

Mitä tarkoitit ""hoidolla"". Onko miehesi käynyt vieraissa vai muisteleeko joitain vuosien takaisia kumpaneitaan? Jos hän on pettänyt sinua, niin tuntuu hiukan siltä, että hän yrittää nyt vierittää syyn pettämisestään sinulle.

Mikä sinua hävettää, seksikö? Jos vuosien suhteessa tulee aikuisella naisella häpeän tunteita oman tutun partnerin kanssa niin tilannetta pitäisi ehkä alkaa purkaamaan terapeutin avulla.

Luulen että miehesi ei ole hyvä seksissä ja et senvuoksi saa orgasmia. Vaikka hän kehuskelee, älä usko häntä, ei hän kenellekään ole oikeasti antanut orgasmia, mutta itsetunto on vain kärsinyt, joten pitää kehuskella.

Itse lankesin kerran vieraaseen mieheen, hän kuvitteli olevansa hyvä seksissä, mutta...ei hän osannut tehdä orgasmia minulle, ei tiennyt naisesta mitään! Palasin kipinkapin takaisin exäni luo joka osasi rakastella hyvin.

Siis vika ei yleensä ole naisessa, kuten luulet, vaan taitamattomassa miehessä, joka kuvittelee olevansa tosi hyvä seksissä. Etsi uusi mies itsellesi niin huomaat saavasi orgasminkin.

Isosta oosta tehdään maailmalla ja jopa täällä Ellien palstoilla liian iso numero.

Ilman isoa ootakin pärjää. Söin äsken välipalaksi oikein ison ja herkullisen omenan. Niin teki aikoinaan Eevakin maailman alussa ja sama meno jatkuu tällä Telluksella.

Selibaatissa eletään ilman orgasmeja. Hyvin tämä elämä sujuu.

Pidän kaikkia miehiä samanveroisina. Saan kiksejä monista asioista. Ehkä orgasmiton elämä on varsinaista iloittelua.

Kokeilkaa ja hyväksi havaitkaa. Ei kahden minuutin tajuttomuutta voi pitää elämän tärkeinpänä asiana. Mies tekee saman palveluksen, kun kalauttaa teiltä kahdeksi minuutiksi halolla tajun kankaalle. Ehkä silloin näette tähtiä.
Orgasmissa en muista niitä nähneeni.

Minä kyllä olen nähnyt tähtiä orgasmin aikana. En suinkaan väheksy tämän orgasmin merkitystä kokonaishyvinvoinnille. Se on ihana asia. Enkä tätä omaa selibaattiani mitenkään ihannoi; voisin kyllä sen O.n ottaa mielelläni. Ei vain nyt ole sitä toista tähän mukaan. Soloseksillä aiheutettu O ei ole samaa luokkaa, siitä puuttuu läheisyys, minkä Väinämäisen Viikatteella voi saada. Kannatan ehdottomasti O-hakuisuutta elämään, mutta en pidä sitä ainoana päämääränäni.

Nainen on jollain tavalla itse vastuussa orgasmistaan.
Mutta jos asia on siinä pisteessä, että jostain tahdottomasta reaktiosta riidellään, niin ei se sieltä kyllä enää tule.
Katsokaa vaikka maikkarin seksiguru-ohjelmaa.
Aina löydetään molemmista vikaa yhtäpaljon.
Orgasmi on kuin palkinto, jonka saavat suhteessa ne, jotka osaavat avautua ja rakastaa toisiaan. Ei miehenkään orgasmi sitäpaitsi aina ole mikään maailman säkenöivin kokemus.
Teillä ei ole luottamusta.
Ja luottamus on muutakin kuin sitä, ettei petetä. Luottamus on sitä, että uskaltaa toiselle olla läsnä henkisesti, vai peittääkö itseään olemalla piikikäs tai syyttelemällä.
Ja toki kalun kokokin vaikuttaa. Hanki mies jolla on kunnon meisseli.

En pidä ilmaisusta, että ""mies ei osaa tehdä orgasmia minulle"". Orgasmi pitäisi toisen tuottaa. Tuntuu hankalalta. Minusta nainen saa sen itse itsessään erinäisten juttujen kautta. Onhan miehelläkin siinä joku rooli. Ihanaa, jos on, mutta nainen voi kokea sen myös ilman miestä, eikä sitä tarvitse tehdä hänelle.

Mahan pohojasta asti piti nauraa kunnon sydämelliset hekotukset. Terveisiä vain Miehelle, mutta mie oon varattu. Muuten kävis.

Assiiseen.
No se iso O on harvoin suotu, toisille ei koskaan. Mutta hyvä seksi ei ole siitä kiinni. Eikä sitä saa ilman täydellistä luottamusta kumppaniin.

Kaikki,mikä hiertää parisuhteessa, vaikuttaa myös tällä puolelle. Arki, työ, kotityöt, lapset itkut, yövalvomiset, toisen menot, talousasiat, itsetuntokysymykset, oman kropan hyväksyminen, ulkonäön arvosteleminen jne.
On melkein ihme, että yleensä pystymme luottamaan kumppaniimme, niin paljon kaikenlaisia häiriötekijöitä on!

Molempien puolisoiden pitää panostaa toiseensa, ajatella toisen parasta ja saada sitä kautta kaikki hyvä toisesta esiin. Hyvä tulee kertautuvana takaisin, niin valitettavasti myös pahat sanat ja loukkaavat teot. Siellä useimmiten on perussyy siihen, miksi sänkykamarissa ei ole kivaa.

Miksikä te ette opeta niitä miehiä, ellei ne osaa?

Itse olen opettanut elämäni aikana pari, kolme miestä ihan alusta asti ja tämän nykyisenkin miesystäväni. Hän oli yli 40 vee kun treffattiin eikä naisen anatomiasta mitään tietoa vaikka avioliittokin takana. Nyt olen yli puoli vuotta ""kouluttanut"", on ollut harvinaisen kovapäinen mutta innokas. Hän on muuten miehenä parasta a-ryhmää niin olen koittanut olla kärsivällinen.

Tähän asti olemme tehneet sen yhdessä, tai minä pääasiassa itse ja opastanut miestä ja nyt hän alkaa osata sen yksin. Kyllä siinä on läheisyyttä vaikka sen tekee itsekkin kun on tiukasti miehen kainalossa ja mies on siinä ""hengessä"" mukana.

Hän alkaa suorastaan innostua kun huomaa osaavansa. Kun en yhdynnässä saa koskaan, hän itse sanoo sen jälkeen, että jäikö meillä jotain kesken ja sitten aloitetaan minun ""hoitoni"".

Sinulla on hienosti asiat. Minäkin olen ""opettanut"" pari naista rentoutumaan ja uskaltamaan tehdä asoita niinkuin haluavat. Suorastaan omaa anatomiaani heille näyttäen kädestä pitäen.
Ehkäpä tässä onkin yks syy miksi monilla pareilla tökkii, äijät juoksentelee vieraissa kun oma elli ei kertakaikkiaan osaa, eikä edes halua oppia.
Ainakin ne naiset joiden tiedän olevan tosi ""narttuja"", osaavat ottaa miehensä, laittaa mies ulvomaan.......;)
Siinä vaan ainakin minulle on tullut seinä yhä jyrkemmäksi, niitä naisia jotka haluaa ja osaavat, uskaltavat, on vaan niin todella vähän.

""Miksi te ette opeta niitä miehiä, ellei ne osaa?""

Minulla oli hetken aikaa mies, 58-vuotias, eronnut muutama vuosi sitten, ei ymmärtänyt seksistä mitään, aivankuin ei olisi ikinä ollutkaan naimisissa.

Yritin opettaa, alussa ei seissytkään kunnolla, mutta n. 10 kerran jälkeen oli jo tosi kova, mutta...ei ymmärtänyt että naisellekin pitää jotain tehdä.

Sanoin että en saa orkkua pelkästään yhdynnässä, mutta ei halunnut edes yrittää sormella tai kielellä, vaan vannoi että kyllä sinä opit saamaan kun vain aika kuluu, pelkällä ""höyläämisellä"", siis ei ajatellut kuin itseään. Siis minun olisi pitänyt saada onnettoman pienen pippelin liikkeestä! Huh, huh, lähdin kyllä kiivaasti lipettiin siitä suhteesta, jäi vielä mokoma itkemään, että kyllä hän olisi oppinut kun olisit opettanut...

Siis ei kaikki miehet opi, tai edes halua oppia. No ehkä hän löysi naisen joka ei tykkää seksistä, eikä halua orkkua.

Niin, tää koko juttu on jotenkin sisäsyntyistä, seksistä ja erityisesti siitä, että saa ja haluaa toisen nauttivan mahdollisimman paljon, on kovin henkilökohtaista.

Mitenkähän jos kokeilisitte seksuaaliterapiaa? Kuulostaa sille, että orgasmittomuutesi ei ole yhtään ihme, jos mies paukauttelee tuollaisia asioita päin naamaa. Minä epäilen, että jokainen nainen voisi saada orgasmin, jos hän kykenee rentoutumaan riittävästi ja tuollaiset kommentit eivät selkeästi auta tilannetta yhtään.

Minun on aina ollut vaikea saada orgasmia, silti olen nauttinut rakastelusta. Nyt 0-kymppisenä olen tavannut miehen, jonka kanssa rakastelu on tavaallista...hänen kanssaan saan myös orgasmin...en tietenkään aina, mutta hän ottaa minut huomioon KAIKESSA! olemme myös keskustelleet asiasta avoimesti.

Miehesi on epäkypsä. Älä alistu tuollaiseen kohteluun. Tunne arvosi!

No kyllä on tehty iso ongelma jostain orgasmista. Taitaa olla taustalla ihan isompia ongelmia.
Minä en ole koskaan elämässäni saanut orgasmia, en yksin enkä toisen kanssa, eli minussa on niin sanotusti vikaa. Mieheäni ei ainakaan yrityksen puutteesta voi syyttää ja täytyy kyllä sanoa, että se O:n metsästäminenhän se vasta mukavaa onkin. Ollaan keskusteltu ""ongelmasta"" ja mies on myöntänyt, että se joskus vaivaa häntä hieman, mutta vain siksi että hän toivoisi minun saavan joskus kyseisen nautinnon kokea. Itseäni asia vaivaa lähinnä siksi hieman, että olen asian suhteen ihan vain utelias. Ei ole yhden orgasmin puuttuminen vaikuttanut meidän suhteeseen mitenkään negatiivisesti, parisuhteessa kun on aika paljon muutakin sisältöä. Ja täytyy kyllä sanoa, että näin kolmen vuoden ihanan harjoittelun jälkeen ollaan päästy asiassa jo paljon eteenpäin.
Voi ollakin että miehesi on onnistunut jollekin orgasmiherkälle naiselle ""tuottamaan"" sen 10 orgasmia, mutta entä sitten? Sinäkin puolestaan saattaisit saada niitä jonkun toisen kanssa. Nyt on kyse teidän kahden yhteisestä asiasta, eikä kukaan ole syyllinen. Ja kai se seksi nyt tuottaa sinulle kuitenkin nautintoa ilman sitä O:takin? Jos ei, niin sitten on kyllä väärä ukko. Nauttikaa siitä itse ""matkasta"" älkääkä odottako pelkkää perille pääsyä.

Oma orgasmivimmaisuuteni helpotti, kun luin, että kun naisten seksielämää on tutkittu, naiset eivät edes halua välttämättä joka kerta orgasmia. Naisen halut riippuvat myös kuukautiskierrosta eikä esim. kuukautisen aikana naisen halut ole läheskään niin suuret kuin muuna aikana.

Olen vasta itse viime vuosina ymmärtänyt, että hyvän seksielämän salaisuus pitkässä parisuhteessa on monipuolisuus. Esimerkiksi kuukautisten aikana jos mieheni haluaa seksiä, hän tyytyy pikapanoon eikä yritäkään tyydyttää minua.

Kuukautiskierron puolivälissä taas pidämme yhden illan varattuna seksille. Nautiskelemme, etenemme pitkän kaavan mukaan, puhelimet on laitettu äänettömälle, pukeudun seksikkäisiin alusvaatteisiin jne. Tuolloin saan nuolentaa niin paljon kuin haluan ja tarvittaessa tyydytän itseäni dildolla ja klitorisvibraattorilla, jos mieheltä saatu seksi ei riitä. Noina iltoina mieheni laukeaa yleensä 2-4 kertaa.

Vaihtelemme seksipaikkoja, rakastelemme eri kellonaikoina, tyydymme pikaisempiin ja äänettömämpään seksiin, kun lapsemme ovat paikalla, mutta heidän ollessa toisessa kotonaan (meillä ei ole yhteisiä lapsia), käytämme paljon aikaa rakasteluun.

Minäkään en saa orgasmia ilman lisäkiihoketta. Eli helpointa on se, että minä aloitan masturboinnilla ja esim. seksielokuvien katsomisella ja nopeammin laukeava mieheni tulee mukaan myöhemmin, kun olen siihen itse valmis. Tai sitten otamme leluja mukaan tai mies käyttää runsaasti aikaa minun tyydyttämiseen esim. kielen ja dildon avulla.

Naisten orgasmin saantikyky ei ole tasa-arvoinen. Toiset voivat saada monta pikkuorkkua yhden yhdynnän aikana kun taas jopa puolet naisista saa orkun joko ei ollenkaan tai vain harvoin. Jopa yli 90 % naisista ei saa orkkua pelkästä yhdynnästä, vaan orkun tulo vaatii siis lähes kaikilta naisilta samanaikaista klitoriksen ärsytystä. Joskus hyvä yhdyntäasento hieroo klitorista samalla, mutta monissa asennoissa (esim. takaapäin) joko mies tai nainen joutuu hieromaan sormin (tai lelulla) klittaa, jotta tarvittava klitoriskontakti saadaan yhdynnän täydentäjäksi.

mulla ei tunnu oikeen miltään jos omin sormin yritän klitorista räpeltää samalla kun toinen työntää. aikasemmin pitäisi, mutta ei poikaystäväkään yleensä jaksa, ainakaan yhtä asiaa pitkään.
Ikinä en ole saanut poikaystävän kanssa orgasmia, mutta yksin kyllä... noin kaksi vuotta yhdessä. Kokonaisuus on toki tärkein, mutta olisihan se O meille molemmille joskus ihanaa.
Pitäisiköhan uskaltautua kokeilemaan jotain välineitä... mistähän aloittaisi?

Yhteistyössä