Mies välttelee seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Te puhutte aika järkevästi omalta kannaltanne . Mutta mies sanoo ettei nainen voi ymmärtää miestä. Ja että mies tietää näitä juttuja kun isompi kaluinen , tai vieras tai kestävämpi antaa orgasmin jopa minulle. Eli jos en osaa kehittyä , niin tulevaisuudessa alkaisin unelmoida toisesta miehestä, mies on tätä mieltä.

Oletko saanut orgasmia koskaan?

Oletko saanut orgasmia koskaan yhdynnässä?

Saatko orgasmin masturboidessa?

Masturboitko?

Tie omaan orgasmiin lähtee siitä, että opettelet tuottamaan orgasmin itsellesi. Eli siis harjoittelet seksiä itsesi kanssa. Kun osaat tuottaa itse itsellesi orgasmin, osaat opastaa myös miehen tuottamaan sinulle orgasmin. Miehesi ei välttämättä ole huono sängyssä. Hän ei vain tiedä, mistä sinä pidät.

Juu, niinhän sitä aina sanotaa, että ""opettele itse itseäsi jne.. lässyn lää"" Olen minä asioita harjoitellut joskus, mutta tullut siihen tulokseen, että ei tuo itseni räpeltäminen tunnu edes kymmenesosaa niin hyvältä kuin mieheni hyväily. En siis masturboi oikeastaan koskaan. Se tuntuu vaan äärimmäisen turhalta ja typerältä toiminnalta. Että se siitä neuvosta, ei sekään kaikille toimi.
Jatkan asian innokasta harjoittelua mieheni kanssa. :)

Lena, miehelläsi itsellään on siis kompleksi ja pelko menettämisestäsi? Hän vertaa itseään muihin? Ja sen vuoksi sinun pitäisi kehittää itseäsi saamaan o hänen kanssaan, jotta hänen kompleksinsa häviäisi?

Käypä kirjastossa ja pyydä sieltä näitä asioita käsittelevää kirjallisuutta. Niissä on sekä hyviä että vähemmän hyviä, mutta yritä löytää kirjastonhoitajan kanssa niitä kansankielellä kirjoitettuja ja oivaltavia teoksia. Ne eivät ole mitään asentokirjoja, vaan kertovat naisesta ja miehestä syvällisemmin. Lukekaa kumpikin niitä joko yksin tai erikseen, meillä kaikilla kun on oppimista toisistamme. On helpompaa keskustellakin, kun kummallakin on oikeaa tietoa eikä vain luuloja ja isojen poikien kehuskeluja.

On muuten miljoonia onnellisia vaimoja, jotka eivät koskaan ole saaneet orgasmia. Naiselle se ei ole lainkaan välttämätön, hyvä ja nautinnollinen seksi ei ole siitä kiinni. Orgasmista on tehty nyky-yhteiskunnassa vasta jotenkin merkityksellinen asia, kuvitellaan, että ilman sitä ei ole mitään sillä alueella.
Orgasmi on miehelle välttämätön, koska hän ei purkaudu muuten. Nainen on siinä asiassa ihan eri olio!

On naisia, jotka voivat saada orgasmin usein, silti heidän parisuhteensa ja seksinsä on huonoa. Valtaosalle naisista se on hyvin harvinaista tai sitä ei ole täydellisenä koskaan. Jos muuta kuvitellaan, se on seksilehtien ja muiden senkaltaisten ""tietolähteiden"" mielikuvitustuotetta. Miehesi kaipaa ennen kaikkea valistusta tässä asiassa.

Joo, pian kyselet neuvoja kun ei onnistu Wiima. Kyllä ainoastaan oman vartalon tuntemuksen kautta lähtee seksielämän parantuminen. Monet naiset eivät tiedä itse mikä tuntuu hyvältä, joten miten voivat edes miestä opettaa. Säälittävää, mutta sellaista elämä on...

Kyllä se näin on. Jos ei nainen osaa tyydyttää itseään ja tunne kroppaansa niin ei kyllä helposti tule se orkkukaan. Ihan itse tiedän miten mä orkun saan ja sitä sitten yhdistän itse aktiin ja silloin tulee hyvä orkku. Jos ei itse opettele saamaan orkkua niin ei se mieskään mikään taikuri ole.

Minäkin olen sitä mieltä Wiima, että kyllä sinun kannattaisi harjoitella masturbointia. Olet todennäköisesti nuori, mutta ihan normaali nainen, sillä orkun saaminenhan vie helposti jopa yli puoli tuntia (varsinkin, jos käytät vain pelkkiä sormia).

Ekaksi tietysti pitää olla haluja, sitten reipasta mieltä yrittämiseen ja kokeilemiseen, mikä tuntuu hyvältä. Moni tykkää aloittaa hieromisen esim. pikkuhousujen päältä eikä suoraan mene itse asiaan.

Yksi miehen ja naisen seksikäyttäytymisen eroja on se, että mies haluaa tyhjentyä mahdollisimman nopeasti kun taas nainen haluaa ""täyttyä"" mahdollisimman hitaasti. Täyttymisellä tarkoitan siis kiihoittumisesta aiheutuvaa kostumista. Yleensä naista pitää kiihottaa ainakin 15 minuuttia, kun taas moni mies on parissa sekunnissa valmis toimiin.

Minä itse en jaksa sormilla hieroa niin pitkään ja nopeasti kuin tarvitsisi, joten olen ratkaissut ongelman käyttämällä leluja. Uskoisin, että yhdyntä + klitorikseen kohdistuva tärinä saa varmastikin hyviä tuntemuksia aikaiseksi.

Onneksi vaimolleni ei ole kukaan kertonut, ettei naiset kaipaa isoa O:ta ja saa orkkuja naidessa ilman klitan hieromista. Naimaorkkujan on meillä harrastettu jo kolmekymmentä vuotta, eikä vielä ollut tarvetta änkeä sormia väliin klittaa hieromaan. Ei ole ollut tarvetta, kun naiminen on aloitettu vasta riittävän esileikin jälkeen, kun vaimo on ollut muutenkin saamaisillaan orkun. Sadat on ne orkut, jotka ovat kielellä ja suulla tehty, kun vaimo ei ole malttanut odottaa naimista. Minulle on ollut se ja sama, naiko orkkua saavaa vai jo orkun saanutta pillua. Vaihtelu virkistää.

Vaimolla tilanne on ihan sama, kun joku täällä totesi. Hän ei itse saa omista klitan tai pillun hyväilyistään mitään kiksejä. Hukkaan heitettyä hommaa. Hän sen sijaan saa paljonkin kiksejä nännejään puristelemalla, kun annan hänelle kielihoitoa. Minun hyväilyni nänneille ei taas toimi ollenkaan.

Ap:lle sanoisin, että miehesi on luuseri. Naisen tyydyttäminen ja orkkujen aikaansaaminen vaatii monesti mieheltä harjoitusta harjoitusten perään. Olen ihan varma, että miehen on helpompi löytää toimiva tapa, kun aikansa etsii ja kokeilee. Tarvitaan vain kärsivällisyyttä, mielikuvitusta, näppärät sormet, vikkelä kieli ja aistit hereillä, jotta osaa aistia naisen reaktioita. Kaikki tuo on opeteltavissa ja palkinto on oleva Suuri. Aikaa tosin voi mennä puolituntia tai tunti kerrallaan, mutta mitä siitä.

Mua ei vaan yksinkertaisesti masturbointi kiinnosta pätkääkään. Seksi mieheni kanssa sitäkin enemmän. En ole kuollut siksi etten saa orgasmia, eikä niin varmasti tulee käymään, joten en jaksa vaivata asialla päätäni kovinkaan paljon. Koen nauttivani seksistä hyvin paljon ilman sitä viimeistä huippuakin. Pelkkä uteliaisuus siitä miltä orgasmi mahtaa tuntua, ei saa minua tekemään jotain sellaista, joka ei tunnu minusta mitenkään erityisen mukavalta. JA tällä en nyt tarkoita että minulla olisi jotakin ""masturboinit on likaista"" suuntaisia ajatuksia, ei lainkaan. Se vain tuntuu tyhjänpäiväiseltä. Tällaisiakin ihmisiä on olemassa, ainakin yksi.

Ei kai kukaan nyt kuolekaan, jos ei orkkua saa, heh. Mutta kyllä mä voisin kuvitella, että jos nyt näin nelikymppisenä en olisi koskaan saanut orkkua painaessa niin kyllä mua suoraan sanoen veetuttaisi. Se mies saa aina, mutta mä en saa. Kyllä mun mielestä se orkun saaminen on se juttu koko rakastelemisessa. Ei tietty joka kerta ole pakko saada, mutta kyllä mäkin haluan tulla tyydytetyksi ja jos mä pystyn itse auttamaan asiaa esim. miehen painaessa mua käsittelemällä klitoristani sormin taikka jollain pikkulelulla niin totta hemmetissä mä sen teen, kun muuten ei tule ilman pientä klittakiihottamista.

Jotkut tartteen klitan kiihottamisen siihen samalla että saa eikä siinä ole mitään vikaa. Toiset ei tartte ollenkaan mitään muuta kuin sen m*nan ja hyvä niin. Mutta jos ei orkkua tule koskaan sen takia, ettei tunne itseään eikä halua auttaa itseään saamaan sitä orkkua niin sitten saa olla ilman sitä orkkua ja viisikymppisenä katkerana naisena sitten miettiä että miten se seksi oli aina niin mitäänantamatonta.

Yhteistyössä