Onneksi vaimolleni ei ole kukaan kertonut, ettei naiset kaipaa isoa O:ta ja saa orkkuja naidessa ilman klitan hieromista. Naimaorkkujan on meillä harrastettu jo kolmekymmentä vuotta, eikä vielä ollut tarvetta änkeä sormia väliin klittaa hieromaan. Ei ole ollut tarvetta, kun naiminen on aloitettu vasta riittävän esileikin jälkeen, kun vaimo on ollut muutenkin saamaisillaan orkun. Sadat on ne orkut, jotka ovat kielellä ja suulla tehty, kun vaimo ei ole malttanut odottaa naimista. Minulle on ollut se ja sama, naiko orkkua saavaa vai jo orkun saanutta pillua. Vaihtelu virkistää.
Vaimolla tilanne on ihan sama, kun joku täällä totesi. Hän ei itse saa omista klitan tai pillun hyväilyistään mitään kiksejä. Hukkaan heitettyä hommaa. Hän sen sijaan saa paljonkin kiksejä nännejään puristelemalla, kun annan hänelle kielihoitoa. Minun hyväilyni nänneille ei taas toimi ollenkaan.
Ap:lle sanoisin, että miehesi on luuseri. Naisen tyydyttäminen ja orkkujen aikaansaaminen vaatii monesti mieheltä harjoitusta harjoitusten perään. Olen ihan varma, että miehen on helpompi löytää toimiva tapa, kun aikansa etsii ja kokeilee. Tarvitaan vain kärsivällisyyttä, mielikuvitusta, näppärät sormet, vikkelä kieli ja aistit hereillä, jotta osaa aistia naisen reaktioita. Kaikki tuo on opeteltavissa ja palkinto on oleva Suuri. Aikaa tosin voi mennä puolituntia tai tunti kerrallaan, mutta mitä siitä.