Mies välttelee? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elli epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elli epätoivoinen

Vieras
Olen tapaillut ihanaa miestä silloin tällöin, mitään ei ole toisillemme luvattu eikä mitään ole vaadittu. Mutta yhdessä olemme viihtyneet, hänkin on niin sanonut.

Itse olen hyvin varovainen miesjuttujen kanssa, koska en haluaisi aina pettyä. Hän on myös hyvin ujo ja epävarma. Molemmat olemme aiemmin saaneet näpeillemme, joten nyt iloitsin että olen löytänyt sopivan miehen itselleni. Mutta iloitsin kai liian aikaisin.

Nyt viikonloppuna näimme baarissa, niinkuin aikaisemminkin. Yleensä olemme vilkuilleet koko illan toisiamme, ja loppuillasta tanssineetkin yhdessä ja sitten lähdetty samaan osoitteeseen. Nytkin hän hymyili ja katseli pitkään, mutta sitten kun menin juttelemaan hän meni jotenkin ihan lukkoon. En ymmärrä mikä on muuttunut.

Ensimmäisenä tuli mieleen että nytkö on kiinnostus lopahtanut. Näytinkö rumalta hänen silmissään, vai mikä mättää? :( Jotenkin tuntuu ettei se kiinnostus voi yhdessä yössä kadota, kun edellisenä päivänä viestiteltiin että nähdään ja kaikkea. Vai iskiköhän mieheen epävarmuus? Se voisi kaiken selittää.. Hän on kertonut pelkäävänsä menettämistä, eikä siksi uskalla luottaa aivan täysin.

Minä olin humalassa ja typerä, kiukuttelin, lähdin yksin kotiin kun en jaksanut odottaa häntä ja laitoin vielä kiukkuisen viestinkin perään, mihin hän ei mitään vastannut; olikin kyllä lukenut sen vasta eilen iltapäivällä. Viestiin laitoin että minulla on todella paha mieli ja että olisi hän voinut suoraan sanoa jos ei kiinnosta. Tiedän ylireagoineeni, mutta tuli vain heti niin paha olo kun ajattelin että taas minua on huijattu.

Olo on todella ristiriitainen. Mutta ajattelin että en enää ota yhteyttä häneen, pallo on nyt hänellä vaikka ikävöinkin. Ensi viikonloppuna on juhlat mihin molemmat menemme, saapa nähdä mitä sielllä käy.

Tunnen vai nitseni niin huoraksi, kun viime tapaamisella menin sänkyyn hänen knassan ja nyt tuntuu että tuskin enää koskaan häntä näen.

Koeajo suoritettu edelliskerralla ja nyt ei napannu enää miestä. Ei noita ole helppoa toiselle sanoa.. jos inhimillinen tyyppi kyseessä. :)
Tai olet nyt mennyt asioissa alunperin pidemmälle kuin mies.. pettymyksiä tulee ja menee. Uutta matoa koukkuun nyt! Antaa miehen ottaa yhteyttä jos suurempia tunteita on.

No kun en oikein usko tuohoin muiden iskemiseen, hän ei ole mikään pelimies. Ei harrasta yhdenillan juttuja, on ollut nyt pari vuotta sinkkuna jasen iakana ollut kaksi säätöä, mollemmiolta saanut tosiaan näpeilleen. Ja ei ollut kenenkään naisen kanssa eilenkään.

Mutta tottakai ymmärsin itsekin että häntä ei enää huvita minun kanssani olla, voisi kyllä sitten lopettaa sen minun tuijottamisenikin. Ahdistaa, mutta mitään yhteyttä en häneen enää ota.

Alkuperäinen kirjoittaja elli epätoivoinen;29282417:
No kun en oikein usko tuohoin muiden iskemiseen, hän ei ole mikään pelimies. Ei harrasta yhdenillan juttuja, on ollut nyt pari vuotta sinkkuna jasen iakana ollut kaksi säätöä, mollemmiolta saanut tosiaan näpeilleen. Ja ei ollut kenenkään naisen kanssa eilenkään.

Mutta tottakai ymmärsin itsekin että häntä ei enää huvita minun kanssani olla, voisi kyllä sitten lopettaa sen minun tuijottamisenikin. Ahdistaa, mutta mitään yhteyttä en häneen enää ota.

Oletko varma, että tämä kyseinen mies on antanut sinulle aivan oikeanlaisen kuvan siitä, miten asiat ovat.
Satun tuntemaan muutaman "ujon ja hyvin herkän" pelimiehen. Uppoaa naisiin kuin kuuma veitsi voihin.

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Miksi ihmeessä sä vedit oikein kunnon drama queen-shown? Eihän sä tiedä mitään siitä miksi mies käyttäytyi niin kuin käyttäytyi (olisi voinut olla ihan järkeväkin selitys). Silti sä aloit ämmäilemään (ihan kuin olisitte seurustelleet vuosia ja mies olisi jossain ihmeen selitysvelassa sinulle siitä miten hän käyttäytyy) ja nyt voit sitten olla varma että miestä ei enää kiinnosta.

Voi sen kun tietäisinkin miksi typerä minä kilahdin >.< Mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi, en kuitenkaan huutanut enkä haukkunut, että sillä toivoisin tilanteen olevan vielä pelastettavissa. Vituttaa kuitenkin, muitta näillä mennään mitä on.

Tosi harmi, eipä noista voi tietää... Mutta tiiäksä, jos oot itse elänyt täysillä ja aidosti, niin sä et ole menettänyt mitään, päin vastoin! Sait kokemuspankkiisi mitä ilmeisemmin voimakkaita tunteita. Sen sijaan, jos toi kundi himmailee tai pelaa, niin se on sen ongelma.

Yhteistyössä