Mies varasi risteilyn...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hiisi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hiisi"

Vieras
...mulle syntymäpäivälahjaksi. Ja mua ärsyttää. Sanoin just eilen, että ei kiinnosta risteilyt eikä baarittelut ja silti meni tänään varaamaan ja kuulemma jo maksoikin. Ei sitten viittiny yhtään kuunnella mua. Joku tollanen 20 h risteily, mitä muuta siellä voi tehdä ku ryypätä? Mua ei huvita yhtään. Meillä on 3 alle kouluikästä lasta ja ne olis menossa sit risteilyn ajaks hoitoon, mies oli järjestänyt.. Pitäis nyt kai koittaa repiä tosta jotain positiivista, mut ei oikein irtoo.. Yöllä ei varmaan saa ees nukuttua jossain hytin kapeessa sängyssä mölyssä. Keksikää te jotain positiivista.. tai saa myös sanoa, jos teidänki mielestä mun mies on ajattelematon, kun ei kuunnellut mun mielipidettä.

Sanoin myös että menisin mieluummin vaikka hotelliin stadiin, kuin risteilylle. Siellä ois vähän enemmän tekemistä, ku jossain laivalla. Nyt mies on marttyyri, kun en innostunut yli kaiken tosta.

• Tykkää
Reactions: Akaatti
Onko se pakko ottaa ryyppäyksen kannalta? Syömään hyvin laivan fiineimpään ravintolaan, ajoissa nukkumaan ja aamusta virkeänä aamupalalle ja vähän tax freehin shoppailemaan ja sen jälkeen aurinkokannelle nauttimaan vaikka jaffaa. siis mikäli sää sallii.

no eikö nyt kannattaisi ottaa vähän positiivisempi asenne? Mies kuitenkin yrittää parhaansa.. mikä estää ostamasta uusia alusvaatteita, vietellä omaa miestä, sekstailla koko yö ilman keskeytyä, aamulla romanttiselle aamupalalle ja kannelle ottamaan aurinkoa. Aika suppea olet, jos et näe todella risteilyllä muuta kuin ryyppäämistä? Itse raskaana rv 38 tällä hetkellä, viimeksi pari viikkoa sit oltiin laivalla.. ja voit arvata kaksi kertaa vedinkö pään täyteen vai tehtiinkö miehen kanssa mahdollisesti jotain muuta ;)

no eikö nyt kannattaisi ottaa vähän positiivisempi asenne? Mies kuitenkin yrittää parhaansa.. mikä estää ostamasta uusia alusvaatteita, vietellä omaa miestä, sekstailla koko yö ilman keskeytyä, aamulla romanttiselle aamupalalle ja kannelle ottamaan aurinkoa. Aika suppea olet, jos et näe todella risteilyllä muuta kuin ryyppäämistä? Itse raskaana rv 38 tällä hetkellä, viimeksi pari viikkoa sit oltiin laivalla.. ja voit arvata kaksi kertaa vedinkö pään täyteen vai tehtiinkö miehen kanssa mahdollisesti jotain muuta ;)

No joo.. tiedän olevani negatiivinen ja kiittämätön.. Hyviä nuo vinkit mitä laivalla voi tehdä, kiitos niistä :) Jotenkin kun vaan olin jo valmiiksi ajatellut ja tehnyt selväksi, että en halua laivalle, niin harmitti. Ollaan tosi paljon menty lasten kanssa laivalla Tukholmaan ja Tallinnaan todellakin ei-ryyppäysmeiningeissä, joten laivalla olossa sinänsä ei ole mitään "hohtoa", mutta toisaalta en ole ilman lapsia ollutkaan sitten abiristeilyn v. 97 :D

Älä lähde, sullahan voisi olla siellä vaikka hauskaa!

Mies menköön kaverinsa kanssa. Naama norsunveellähän sä olet jo nyt, joten ihan sama kenen kanssa ukko sinne sitten lähtee....

Mitäs kivaa me ollaan laivalla tehty....No, syöty todella hyvin. Juotu hyvin. Kuunneltu hyvää musaa ja katsottu hyviä esityksiä. Saunottu ja uitu. Ostettu edullisia merkkivaatteita, kosmetiikkaa, yms. Nautittu toistemme seurasta.

Oon mä ryypännytkin laivalla kyllä. Monesti. Mutta en pakosta, enkä siksi etteikö siellä olisi muuta tekemistä.

• Tykkää
Reactions: Björn
No juu en mä tosiaan käsitä tuollaista asennetta että siellä voisi vaan ryypätä.
Mä olin monesti exän kanssa miniristeilyllä. Syötiin hyvin, saunottiin, shoppailtiin, hengailtiin. Otettiin alkoholiakin mutta ei mitenkään ryypätty tai edes valvottu kovin myöhään. Silja Europalla on telkkarikin hytissä.

[QUOTE="vieras";24312154]no eikö nyt kannattaisi ottaa vähän positiivisempi asenne? Mies kuitenkin yrittää parhaansa.. mikä estää ostamasta uusia alusvaatteita, vietellä omaa miestä, sekstailla koko yö ilman keskeytyä, aamulla romanttiselle aamupalalle ja kannelle ottamaan aurinkoa. Aika suppea olet, jos et näe todella risteilyllä muuta kuin ryyppäämistä? Itse raskaana rv 38 tällä hetkellä, viimeksi pari viikkoa sit oltiin laivalla.. ja voit arvata kaksi kertaa vedinkö pään täyteen vai tehtiinkö miehen kanssa mahdollisesti jotain muuta ;)[/QUOTE]

Mua ainakin ällöttää ajatuskin sekstailusta niissä kammottavissa laivan sängyissä.

[QUOTE="vieras";24312265]Mua ainakin ällöttää ajatuskin sekstailusta niissä kammottavissa laivan sängyissä.[/QUOTE]

Mikä niistä sängyistä tekee kammottavia? Ja miksi pitäisi sängyssä sekstailla? :)

Mikä niistä sängyistä tekee kammottavia? Ja miksi pitäisi sängyssä sekstailla? :)

Hyi yrjö niitä sänkyjä ja kaikkia muitakin paikkoja, jos sun kaltaisella ajatusmaailmalla varustetut on hässinyt ties missä siellä hytissä. Kaikki mahdolliset yökötykset on niissä nukkunut ja siivouksen taso on mitä on. Mieluisten kuitenkin niissä sängyissä, jos tarvii valita ;).

[QUOTE="vieras";24312265]Mua ainakin ällöttää ajatuskin sekstailusta niissä kammottavissa laivan sängyissä.[/QUOTE]

Miksi pitäis sängyssä sekstaa? Onhan siellä muitakin paikkoja.. Minua ei ällötä ainakaan mikään paikka missä en voisi oman kuuman mieheni kanssa harrastaa seksiä. Vähän kaavoihin muutosta hei ;)

[QUOTE="vieras";24312304]Hyi yrjö niitä sänkyjä ja kaikkia muitakin paikkoja, jos sun kaltaisella ajatusmaailmalla varustetut on hässinyt ties missä siellä hytissä. Kaikki mahdolliset yökötykset on niissä nukkunut ja siivouksen taso on mitä on. Mieluisten kuitenkin niissä sängyissä, jos tarvii valita ;).[/QUOTE]

Kantsii pysyä ihan kotosalla vaan...meitä muustakin kuin kotisänkyseksistä nauttivia kun on käynyt varmaan joka laivassa, hotellissa ja ties missä, ja BAGTEEREJAkin voi laivoissa olla.

Niin siis seksiä laivalla JA VIELÄ OMAN MIEHEN KANSSA.. HYI OLKOON!!! paljon parempi varmaan lauantaina pimeessä peiton alla kymppi uutisten jälkeen kuselle haisevien puuterin väristen alusvaatteiden kera lähetyssaarnajaa 3min ja thats it. Se mua ainakin ällöttää. Onneks oma seksielämä on vähän mielikuvituksellisempaa ;)

Kantsii pysyä ihan kotosalla vaan...meitä muustakin kuin kotisänkyseksistä nauttivia kun on käynyt varmaan joka laivassa, hotellissa ja ties missä, ja BAGTEEREJAkin voi laivoissa olla.

haha ihan samaa sanon minä! Että ihmiset osaakin olla ahdasmielisiä.. Ei mikään ihme ettei suomalaiset parisuhteet oikein kukoista ja avioeroluvut on euroopan huippua, kun ihmiset on tätä luokkaa! Onneksi on myös meitä muita, jotka ei bakteereja pelkää, oman miehen kanssa seksi käy lähes vaikka aseman vessassa ja aikojakin on muita kuin se lauantai ilta kerran kuussa... Sit ihmetellään kun miehet juoksee vieraissa.

No siis joo, risteilyllä voi olla kivaakin.

Mutta ihmettelen miestä. Miksi se hankki lahjan, jollaista sä ET halunnut? Olisin naama norsunveellä minäkin! Siis haloo, ap on SANONUT miehelle ettei halua risteilylle, ja sitten mies menee ostamaan risteilyn lahjaksi? Oikeestiko kaikki olis vaan, että oi kiva kulta kiitos?

• Tykkää
Reactions: Akaatti
[QUOTE="vieras";24312354]No siis joo, risteilyllä voi olla kivaakin.

Mutta ihmettelen miestä. Miksi se hankki lahjan, jollaista sä ET halunnut? Olisin naama norsunveellä minäkin! Siis haloo, ap on SANONUT miehelle ettei halua risteilylle, ja sitten mies menee ostamaan risteilyn lahjaksi? Oikeestiko kaikki olis vaan, että oi kiva kulta kiitos?[/QUOTE]

no jos saat ei niin mieluiset korvakorut, haukutko miehesi pystyyn?

[QUOTE="vieras";24312328]Niin siis seksiä laivalla JA VIELÄ OMAN MIEHEN KANSSA.. HYI OLKOON!!! paljon parempi varmaan lauantaina pimeessä peiton alla kymppi uutisten jälkeen kuselle haisevien puuterin väristen alusvaatteiden kera lähetyssaarnajaa 3min ja thats it. Se mua ainakin ällöttää. Onneks oma seksielämä on vähän mielikuvituksellisempaa ;)[/QUOTE]

Mut sä oletkin varmasti gasellimainen, hoikka, jäntevä, urheilullinen, älykäs, koulutettu, kaunis, pitkähiuksinen ym. Helppo sun on sanoa... Me tavikset pissitään puuterinvärisiin housuihin ja ollaan peiton alla.

Minäkään en tykkää risteilyistä, varsinkaan noista, joissa ei käydä missään. Minulle ovat turhaa rahanmenoa pienissä purkeissa, ei niissä laivoissa edes ole juuri mitään, tarkoitan siis kauppoja ym.

Yhteistyössä