Mies värjäsi koko koneellisen pyykkiä vaaleanpunaiseksi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kvart över
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kvart över

Aktiivinen jäsen
26.03.2007
4 876
9
38
Siis mä oon niiin raivona!! Just viikko sitten ostin tytölle uusia vaatteita ja nyt ne on pilalla. Samoin siellä oli samassa koneellisessa mun hyvät villasekotesukat (niillä nyt oo niin väliä värillä, mutta ovat liian pienet kun pitäisi pestä neljässäkympissä ), tytön lahjaksi saama hieno tyynyliina (en tiedä mistä ostettu), yksi ihana pyjama ja ties mitä.

Onko mitään keinoa saada noista edes osasta tota väriä pois??

Kirjoitin jo ostoslistan, menköön hakemaan uudet niiden tilalle jotka tiedän mistä on hankittu.

mulle kerran kävi noin ja pesin ne heti vaan uudestaan vaalentavalla pesuaineella. älä ole liian ankara miehellesi, kaikille meille sattuu virheitä ja vaatteet ovat vain kulutustavaraa. mitään oikeaa vahinkoa ei ole sattunut.

Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
mulle kerran kävi noin ja pesin ne heti vaan uudestaan vaalentavalla pesuaineella. älä ole liian ankara miehellesi, kaikille meille sattuu virheitä ja vaatteet ovat vain kulutustavaraa. mitään oikeaa vahinkoa ei ole sattunut.

Tää on totta.
Nyt mä jo vähän rauhoituin, mutta kyllä muutama ärräpää lähti kun menin laittamaan pyykkiä kuivuriin... :ashamed:

Mä en tajua että miten joku on niin tauno että laittaa vaaleiden 60-asteessa pestävien vaatteiden sekaan PUNAISEN urheilupyyhkeen joka pestään 30-asteessa! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:

Tää on totta.
Nyt mä jo vähän rauhoituin, mutta kyllä muutama ärräpää lähti kun menin laittamaan pyykkiä kuivuriin... :ashamed:

Mä en tajua että miten joku on niin tauno että laittaa vaaleiden 60-asteessa pestävien vaatteiden sekaan PUNAISEN urheilupyyhkeen joka pestään 30-asteessa! :laugh:

Mulla on übermahtava mies. Se osaa katsoa pesulaputkin. B)

Meillä ukko on ulkoistanut koko pyykinpesun itselleen, kun en koskaan muista ottaa paperinenäliinoja ym. pois housujeni taskuista saatikka muita pikkutavaroita. Se on niin tarkka vaatteistaan. Puvussa kun on töissäkin. Silityshommat se lopetti multa heti alkuunsa.

Yhteistyössä