Mies venyny koko päivän netissä, eikä ole siivonnut tai laittanut ruokaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HELV*TTI!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HELV*TTI!!!

Vieras
Spermat vessanpöntössä. |O

Mä en enää tiedä, mitä tässä pitäisi tehdä. Mä tuun töistä kotiin, niin kämppä on sotkuinen, mies runkkaa vessassa, ruuasta ei tietoakaan.

Olen sanonut asiallisesti sekä huutanut asiasta miehelle USEASTI, täysin tuloksetta. En jaksa sanoa enää mitään, koska pää on raivosta muutenkin kipeä, ja jos jotain mainitsen, alkaa armoton tappelu. Mies ei osaa keskustella.

Ei ole sanoja, mitkä tätä RAIVOA, VIHAA JA ÄRSYTYSTÄ TODELLA KUVAISIVAT!!!!!!!!!!

Tuota..

Toi sun teksti on jotenkin sellaista että jos mun ukko päästelis suustaan tuollaista, niin huh huh.. Kuinka sä voit katsoa että sulla on toiselle aikuiselle ihmiselle oikeus huutaa, ei ne asiat sillä muutu.

Kasvakaa kumpikin aikuisiksi.

"Toiselle aikuiselle ihmiselle oikeus huutaa" , no ihan samanlainen oikeus mulla on huutaa miehelleni kuin hänellä on minulle. Tässäpä on juuri se ongelma, että mies ei suostu puhumaan eikä keskustelemaan asiallisesti, eikä näe itsessään mitään vikaa - keinot ovat aika vähissä.
Vinkkejä otetaan toki vastaan. Ja et oo tosissas; "ei ne asiat sillä muutu", no sehän tässä just on pointti, että kun mikään ei auta! Ei ystävällisyys, eikä ääripäänä raivoaminen.

Onkohan sun miehesi se yks sälli, jolla on vaimo kotona mutta haluis mulle mesessä webbikamerassaan runkata... Se saa siitä kicksit että joku kattoo :X :O Oon kyl bannannu sen ettei mulle vehjettään enää esittele. Se valitti että vaimo ei haluu tarpeeks usein...

Ei, kun nimenomaan kummallakaan teistä ei pitäisi olla oikeutta huutaa toisillenne, jos sä otat itse sen oikeuden, niin et sä voi olla edes kovin pahoillaan jos toinen sulle samoin keinoin "kommunikoi".

Jos miehesi todella on niin lapsellinen kuin kirjoituksesi antaa ymmärtää, niin se että sä raivostut antaa vaan muka-oikeuden sun miehelle suuttua sulle. Niinhän se sen varmaan kääntää mielessään "aina se tuokin vaan nalkuttaa".

Sun pitäisi saada asia kääntymään siten että sä et oo se joka vaatii muutosta vaan sun miehesi haluaisi muuttua. Itse en kovin kauaa jaksaisi aikuista lasta katsella mutta ehkä kokeilisin koirankoulutuksesta tuttua "jääkausi"-metodia jos jostain syystä olisi pakko sietää tuollaista aliarvioimista.

Yhteistyössä