Vaikea on neuvoa.
Minulle olisi todella vaikea antaa anteeksi systemaattista, selvinpäin harrastettua (seksi)viestittelyä. Lisäksi miehesi omaa osuuttaan pakoileva käytös nostaa karvat pystyyn. Olettaisi että miehesi kantaisi vastuunsa tuossa tilanteessa, olisi rehellinen ja suora ja pahoillaan. Tuollainen käytös, sinun syyttely ja turha tekojensa nätimmäksi selittely, repisi multa kyllä hermot saman tien.
Minulle olisi todella vaikea antaa anteeksi systemaattista, selvinpäin harrastettua (seksi)viestittelyä. Lisäksi miehesi omaa osuuttaan pakoileva käytös nostaa karvat pystyyn. Olettaisi että miehesi kantaisi vastuunsa tuossa tilanteessa, olisi rehellinen ja suora ja pahoillaan. Tuollainen käytös, sinun syyttely ja turha tekojensa nätimmäksi selittely, repisi multa kyllä hermot saman tien.