mies vihanen siitä kun maksan tv-lupaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
joo tuli tosta toisesta ketjusta mieleen. Oon kh-tuella ja mies sanoo että se on häneltä pois myös kun minä maksan tv-luvan. Hän ei haluais jostain hemmetin periaatteesta maksaa sitä. Miehen rahoilla elellään kyllä pääasiassa. Mulla loppuu kaupparahat aiemmin siinä kuussa kun oon maksanu luvan. Sanokaa nyt että mun kannattaa silti maksaa se tunnollisesti!

Eikä toi tv-lupa ole loppujen lopuksi kovin iso. Se nyt vaan on sääntö että se pitää maksaa joten siksi sen maksan mukisematta. Eli en maksa sitä tarkastajan pelossa vaan siksi että aikuisten tv-omistajien täytyy tehdä niin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
Eikä toi tv-lupa ole loppujen lopuksi kovin iso. Se nyt vaan on sääntö että se pitää maksaa joten siksi sen maksan mukisematta. Eli en maksa sitä tarkastajan pelossa vaan siksi että aikuisten tv-omistajien täytyy tehdä niin :)

Näinpä, maksan mie verotkin vaikka nekin ottaa aivoon :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joo tuli tosta toisesta ketjusta mieleen. Oon kh-tuella ja mies sanoo että se on häneltä pois myös kun minä maksan tv-luvan. Hän ei haluais jostain hemmetin periaatteesta maksaa sitä. Miehen rahoilla elellään kyllä pääasiassa. Mulla loppuu kaupparahat aiemmin siinä kuussa kun oon maksanu luvan. Sanokaa nyt että mun kannattaa silti maksaa se tunnollisesti!

Voit tehdä suoraveloitussopimuksen ja maksaa joka kuukausi, alle 20e/kk.

Tv-lupa on oikeasti niin persiistä... :whistle: Mutta pakko se on vaan nöyrtyä ja maksaa, se kun vaan kuuluu maksaa jos telkkarin omistaa. Kyllä olisi varmaan itse kullakin parempaa käyttöä niille rahoille kun tukea YLEn toimintaa.

No mun ukko on kans äkeenä kun tvlupa lasku tulee postista. Viimeks ku oli tullu niin olin lasten kans mummolassa viikon reissulla. Pari viikkoo ton jälkeen ukko sano et:" niin tuli se tv lupalappuki. Nakkasin roskiin ku sitä on turha maksaa." No nyt mä täällä oottelen et mitähän tästä seuraa...

Yhteistyössä