Mies yllätti aamulla hääpäivämme kunniaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Oli ostanut mulle tai siis meidän tulevalle babylle uudet rattaat....:) emme olisi tarvinneet mutta olen hinkunut emmaljungan nitro cityjä kun esikoisen brion isopyöröiset on niin kömpelöt. Että voi olla materiasta onnellinen...kärräsi esikoisen niissä aamulla sängyn viereen, esikoisen sylissä aamupala..en edes ensin tajunnut <3

No usein rattaat on loppujen lopuksi enemmän äidille kuin lapselle. Varsinkin jos oikeastaan tarvetta ei ole, äiti vaan jotkut tietyt rattaat haluaa. Ap:kin vaikuttaa tyytyväiseltä, joten lahjahan meni ihan nappiin. Hyvää hääpäivää vaan :)

[QUOTE="nuuh";28785361]Täähän on melkein yhtä hyvä lahja kun jokin niistä poikaystävistä osti Pamela Baywatchille joululahjaksi ompelukoneen :D[/QUOTE]

Ehkä pamela tykkää ommella..moni tykkää. Vai tunnetko pamelan henk koht?

[QUOTE="nuuh";28785361]Täähän on melkein yhtä hyvä lahja kun jokin niistä poikaystävistä osti Pamela Baywatchille joululahjaksi ompelukoneen :D[/QUOTE]

Miks sen aina pitäis olla joku koru tms ällö-romanttinen juttu? Musta tässä oli ajatusta paljon enemmän kuin jossain 500 euron lahjakortissa tms. Mies oli selvästi ajatellut kuinka yllättää. Mä oisin ollut ihan onnessani... Jotkut miehet vaan osoittaa teoillaan.

Miehet on niin ihania, kun ne keksivät tuollaisia tavallaan hassuja lahjoja :) Ihanaa hääpäivää teille ja ihanaakin ihanampi yllätys ja vielä se tapa millä sä ne sait :D

Eikai kukaan oikeesti tuossa vaiheessa ois loukkaantunut? :O

• Tykkää
Reactions: HippuTAR
[QUOTE="ihkuu";28785363]Ihanaa lukea täältä välillä jotain positiivista. Ja itse pidän käytännöllisistä lahjoista, mitkä tulevat tarpeeseen tai on muuten varmasti mieluinen.[/QUOTE]

Mäki ajattelin, mutta taitaa aika montaa nyppivän tämä lahja. Mä olen enemmän kuin onnellinen että mieheni tuntee minut niin hyvin että osasi näin yllättää...

Mä oon ostanut mun miehelle kompostorin (Biolanin) synttärilahjaks. Se oli kauan hinkunut, muttei raaskinnut ostaa. Se oli iloinen. Mut me suositaankin käytännöllisiä lahjoja...

[QUOTE="Vieras";28785367]Ehkä pamela tykkää ommella..moni tykkää. Vai tunnetko pamelan henk koht?[/QUOTE]

Tunnen tietenkin ja tiedän hänen tykkäävän vähän muunlaisesta tikkauksesta.

Yhteistyössä