Mies yllätti aamulla hääpäivämme kunniaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mahtava lahja! Kyllä mulle kelpais jos mieheltä saisi juhlapäivänä jotaki kivaa joka parantaa omaa arkea. Turhia semmoset lahjat on joita tyyliin kerran käytetään ja se on siinä. Kivempi saada jotain joka todellakin helpottaa arkea :o) En todellakaan loukkaantuisi jos mies esmeks ostais lahjaksi tiskikoneen :oD

Miten niin täytyy? Jotkut miehet haluavat antaa lahjan ja jotkut miehet eivät halua antaa.

Nyt voisi lohkaista jotakin siitä, miten jotkut naisetkin haluavat antaa ja jotkut eivät :)

Sopimusasioitahan nämä ovat. En vain jotenkaan ymmärrä, miksi yhteisenä juhlapäivänä vain toinen antaa toiselle lahjan. Tuntuu jotenkin jäänteeltä niiltä ajoilta, kun naisella ei saanut olla omaa pankkitiliä.

Mahtava lahja! Kyllä mulle kelpais jos mieheltä saisi juhlapäivänä jotaki kivaa joka parantaa omaa arkea. Turhia semmoset lahjat on joita tyyliin kerran käytetään ja se on siinä. Kivempi saada jotain joka todellakin helpottaa arkea :o) En todellakaan loukkaantuisi jos mies esmeks ostais lahjaksi tiskikoneen :oD

Niimpä, tää kertois mulle vain sen, että mies on ajatellut, ettei vaimon tartte tiskata tiskejä käsin. Ois ihana lahja :)

Meidän viime vuosipäivänä odotin mieheltä vähän kosintaa :) Oli vähän sen oloinen, että vois kosia :)

Noh, lähti kaupungille ostamaan mulle lahjaa, mä olin ihan täpinöissäni kotona ja odotin et sormustahan se lähti hakemaan. Mitä mies toi mulle, no DILDON :laugh:
Sitä dildoa kun pitelin käsissäni, ei kamalan ihanalta lahjalta tuntunut :D En tienny itkenkö vai nauranko, niin varma olin et aikoo kosia ja sit saan pinkin dildon :D
Kosinta tapahtui sit myöhemmin, mies halusi antaa vuosipäivänä ihan oman lahjan ja kosinnan sit erikseen

Juuri juttelin miehelle, että kun miettii seuraavan kerran lahjaa, voisin haluta ompelukoneen. =) katson vain ennakkoon vaihtoehdot valmiiksi, niin hän voi sitten käydä etsimässä ja ostamassa.

Onnea a.p hääpäivän johdosta. :)

Yhteistyössä