Mies yritti polttaa naisen ja kahdeksan lasta bensiinillä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja järkyttävä tapaus!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26032611]Maahanmuutto on rikkaus.[/QUOTE]

On joo. Mutta hulluja riittää ihan Suomessakin. Just oli lehdessäkin uutinen kuinka joku 80 v oli ampunut 40 v naisen, koska oli rakastunut tähän eikä se nainen ollut kiinnostunut kyseisestä äijästä.
Joo, sikäli olen kyllä samalla kannalla että koska hulluja on tosi paljon omastakin takaa, niin niitä ei tarvitsisi tuoda ulkomailta.
Kaikki tällaiset pitäisi lähettää takaisin sinne kotimaahansa, jotka tollaista tekevät, jos eivät ole ehtineet saada Suomen kansalaisuutta. Sittenhän se ei ole enää mahdollista.

[QUOTE="joo";26032734]Joo, sikäli olen kyllä samalla kannalla että koska hulluja on tosi paljon omastakin takaa, niin niitä ei tarvitsisi tuoda ulkomailta.
[/QUOTE]

Niinpä. Hulluja löytyy omastakin takaa ja siksi niitä ei tarvitsisi tuoda lisää ulkomailta.

• Tykkää
Reactions: Joxu
[QUOTE="hmmm";26033016]Mä luulisin, että jos tuo rikoksen tekijä olisi Suomen kansalainen, uutisessa tuskin olisi mainittu mitään hänen "ulkomaalaisesta taustastaan".[/QUOTE]

Ihme et yleensä mainittiin rikoksen tekijän ulkomaalaista taustaa. Yleensähän se yritetään pimittää viimeiseen asti.

[QUOTE="vieras";26033012]Löytyiskö toista niin idioottimaista maata kuin Suomi joka haalii ulkomaalaisia rikollisia?[/QUOTE]

Enpä usko. Niinkuin se Shkupollikin. Niin pitkä rikosrekisteri ettei mitään rajaa ja tehtaili niitä rikoksiaan Suomessa, eikä jätkää saatu ajettua täältä ulos vaikkei sillä ollut edes maan kansalaisuutta. Kansalaisuutta ei taas myönnetty rikollisen taustansa takia.
Todella onnetonta toimintaa Suomen viranomaisilta ja lainsäädännöltä ja mihin se johti.

[QUOTE="vieras";26033062]Enpä usko. Niinkuin se Shkupollikin. Niin pitkä rikosrekisteri ettei mitään rajaa ja tehtaili niitä rikoksiaan Suomessa, eikä jätkää saatu ajettua täältä ulos vaikkei sillä ollut edes maan kansalaisuutta. Kansalaisuutta ei taas myönnetty rikollisen taustansa takia.
Todella onnetonta toimintaa Suomen viranomaisilta ja lainsäädännöltä ja mihin se johti.[/QUOTE]

Poliitikot ja viranomaiset haluavat pitää kultamunistansa kiinni...

[QUOTE="vieras";26032685]Miten joku pystyy elättämään kahdeksaa lasta? Pitää olla tosi iso liksa.[/QUOTE]

Naapuris neljä mamuperhettä, kaikilla autot, parilla lapsella ipodit, on taulutelkkaa ja pianoa. Kukaan ei käy töissä. Ja ihan tosi.

[QUOTE="näin täällä";26033105]Naapuris neljä mamuperhettä, kaikilla autot, parilla lapsella ipodit, on taulutelkkaa ja pianoa. Kukaan ei käy töissä. Ja ihan tosi.[/QUOTE]

Suomi muistuttaa päivä päivältä enemmän Monacoa.=)

Ilmeisesti tähän aiheeseen on pakko aina palata, joten sanon taas! Ne ulkomaalaistaustaiset rikolliset EI OLE MAMUJA, vaan toisen (ja saattaa olla kolmannenkin) polven pakolaisia, ovat siis SYNTYNEET SUOMESSA!

[QUOTE="näin täällä";26033105]Naapuris neljä mamuperhettä, kaikilla autot, parilla lapsella ipodit, on taulutelkkaa ja pianoa. Kukaan ei käy töissä. Ja ihan tosi.[/QUOTE]

Pakko mainita tähän että tässä meidän naapuritalossa asuu kans maahanmuuttajaperhe ja heillä on mm 3 tuliterää autoa, lapsilla kaikki vimpan päälle ja kulkevat ulkomailla matkoilla koko ajan ja elävät muutenkin leveetä elämää. Heillä on pitseria mutta oon vaan miettiny että tienaako niillä 5 euron pitsoilla tosiaan niin paljon että voi elää noin leveesti. Jos tienaa niin taidan vaihtaa alaa :D

Pakko mainita tähän että tässä meidän naapuritalossa asuu kans maahanmuuttajaperhe ja heillä on mm 3 tuliterää autoa, lapsilla kaikki vimpan päälle ja kulkevat ulkomailla matkoilla koko ajan ja elävät muutenkin leveetä elämää. Heillä on pitseria mutta oon vaan miettiny että tienaako niillä 5 euron pitsoilla tosiaan niin paljon että voi elää noin leveesti. Jos tienaa niin taidan vaihtaa alaa :D
Tienaa, jos on töissä 24/7 ja tekee lähes kaiken itse. Tienaa huomattavasti paremmin mitä keskiverto palkansaaja.

Jotkut jättää kyllä sujuvasti ainakin osan veroista maksamatta :xmas: ja esim. autot on aika usein liisattuja; on tärkeää näyttää varakkaalta, se kuuluu joihinkin kulttuureihin.

Itse asumme siinä krs.talossa. Herralle kiitos, että olimme menossa mummolaan siihen aikaan.
Asumme muutama kerrosta ylempänä, ja miehen mukaan siellä kaikki näyttäisi olevan kunnossa. Pientä savun hajua voi aistia mutta tuuletuksella sekin saadaan pois.
Kyseinen perhe muuten ei ole niitä mamuja(somlalit, albaanit, kosovolaiset, irakilaiset ja muut muslimit) mitä kuvittelitte vaan perhe on aasialaistaustaisia. Vietnamilaisi tai jotain sinnepäin.

Yhteistyössä