Mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "marissa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"marissa"

Vieras
Mulla on vähän käänteinen "ongelma" ton miehen alkoholin käytön kanssa. Jossain vaiheessa mies joi liikaa. Veti viikolla useena iltana sixpackiä ja sitten usein viikonloppusin 1-2 krt kunnon kännit. Hommaan tuli stoppi koska mies itekkin tajus ettei noin voi jatkua.

Nykyään mies ei juo viikolla yhtään. Mikä on hienoa. Mutta juhlissakaan ukko ei kumoa kuin 1-2 olutta. Ja mun on pakko sanoo, että hän ei enää oo yhtä hauska kuin ennen :)

Mitäs tässä pitäis tehä kun ei sitä ny kauheesti kehtais ukkoa yllyttää ryyppämään, mutta fakta on vaan se, että sopivassa kännissä hän on vaan ihan uskomattoman hauska ja vireessä.

Kyllä mä koittaisin hakea miehen huumoria jostain muualta ku pullon pohjalta :whistle:

Kyllä sitä löytyykin, mutta kuitenkin on niin vauhdissa että jos juo sopivasti. Jos juo liikaa, niin homma menee tylsäksi kyllä ja seuraavana päivänä ei miehestä oo mihkään. Mut jos juo sopivasti niin on todella hauska ja yleensä mulle on vielä intohimon täyttämä loppupalkinto ennen nukkumaan menoa :)

Taisi olla provo, mutta ap:lle kuitenkin, että älä yhtään usuta juomaan enemmän. Kun hänellä kerran homma on nyt hanskassa, ei missään tapauksessa kannata yrittää menemään rajan yli. Keski tuohon loppupalkinnon saamiseksi jotakin muuta kuin viina.

Ei oo provo. Tiedän kyllä, että en usuta lisää juomaan. Harmi vaan kun ei osannu semmosta väluimuotoo tolle juomiselle löytää. Parempi tietysti näin. Arkena kumminkin koko ajan paljon parempi kuin ennen.

Yhteistyössä