V
vierailija
Vieras
Sellainen kiero mulkosilmä. Aloitti tilanteen mussuttamalla jotain, ja koska se oli aiheetonta, ohitin mussutuksen ja kysyin, miten voin auttaa? Ei kelvannut rillipäälle, että sai jo mussuttaa vaan mussutti lisää. Kysyin uudelleen, haluaako hän jotain. Asiakas ei millään voinut suostua palveltavaksi, vaan halusi mussuttaa. Yritti puuttua henkilööni sanoen, etten ole ammattitaitoinen, minä sanoin asiakkaalle, että no missäs itse olet töissä ja kun rillipää ei vastannut, jatkoin, että tuskin missään (rehellinen arvioni). Lopuksi asiakas ihme kyllä halusi edelleen palvelua, mutta huomasin, ettei hän kehdannut enää ”riitamme” päätteeksi katsoa minua kertaakaan silmiin. Vaikka riidan alussa tuijotti niin hanakasti suoraan päin naamaa ja koitti vähän kohota yläpuolelleni, vaikka oli melkein minua lyhyempi (olen 163). Minä päätin, että tuijotan viisi kertaa vihaisemmin takaisin, ja että jos asiakas kohottautuu ja rypistääotsaansa, minä kohottaudun viisi kertaa isommin ja rypistän otsaa häntä enemmän. Hän koitti haukkua minä, minä katsoin häntä naamaan pilkallisesti ja nauroin, en enää muista mille. Varmaan sille, että sellainen pieni tyhjiin puristettu pieni käppänä yrittää satuttaa asiakaspalvelijaa. No, et minua, kierosilmä (miehellä oli vielä ressukalla karsastusta).