H
"hmm"
Vieras
On kyllä todella väärin, ettei mies korjaa väärinkäsitystä ja vierittää syyn sinun niskoillesi. Vähintä, mitä mies voisi tehdä olisi korjata väärinkäsitys, että sinä et muka haluaisi nähdä miehen vanhempia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ootkohan sä ap nyt vaan itse turhan innokas yökyläilijä? Mä en tykkää olla isovanhemmilla yökylässä YHTÄÄN. Hirveetä säätämistä lasten kanssa, koko ajan pitää varoa ettei lapset sotke ja riko mitään ja ite pitää ruokaakin koko ajan väsätä. Omaa aikaa paljon vähemmän kuin kotona missä lapset voi leikkiä keskenäänkin kun ei ole mitään vaarallista/rikkoontuvaa (jolla ois väliä) käsillä. Kaikkea muuta kuin lomaa! Kotiinkin otan mieluummin yövieraat yhdeksi yöksi eikä asumaan, ei tila riitä. Eri juttu jos joku tulee yksin, sitten on tilaa ja mahtuu olemaan pidempäänkin. Suurperhe yökylään viikonlopuksi (yli yhdeksi yöksi) ois mulle ihan kauhistus!
Päiväseltään on tosi kiva kyläillä puolin ja toisin mutta sitten kaipaan jo omaa rauhaa. Hotellimajoitus ei olis yhtään hullumpi vaihtoehto teillekään, varsinkin jos teillä on monta lasta.
Voisko miehesi suhteen olla kyse siitä, että vanhempansa häiriintyvät kuitenkin teidän vierailuista vaikka eivät sitä sinulle kerrokaan ja miehesi sitten jälkikäteen kuulee miten raskasta oli tm? Tai stressaa etukäteen jos jotain käy eikä osaa rentoutua? Mun mielestä aikuisen on ihan normaalia olla käymättä vanhemmillaan yökylässä, ei se todellakaan estä läheistä suhdetta muodostumasta isovanhempien ja lasten välille. Mikset pyydä heitä teille yöksi? Vai etkö jaksa sitä työmäärää mikä yövieraista aiheutuu?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja köyhä olen minäkin;30548518:Ei yksi tai kaksi yötä hotellissa nyt niin järisyttävän kalliiksi tule ! Ja lapsista on tosi kiva saada olla hotellissa, sehän on kuin pieni seikkailu koska se on erilaista kuin arkielämä.