Miestä hävettää?! MITÄ teen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Iikku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"Iikku"

Vieras
Eli siis, oon nyt jonkinaikaa tapaillut erästä ihanaa miestä, joka on herättänyt ihastukseni. Tapasimme taas keskiviikkona ja hän jäi luokseni yöksi. Tilanne eteni niin, että vaatteethan siinä lopulta lähtivät päältä. No ei siinä vielä mitään, suutelimme jne, mutta, kun pääsimme ns. "Pääasiaan" niin se ei mennytkään ihan kuvitellulla tavalla. Tunnelma latistui jo ensivaiheella, kun jouduin ilmoittamaan, ettei minulla ole e-pillereitä tällä hetkellä(Hitto) ja hän mumisi, että ei pidä jostain syystä lainkaan kondomeista. No tunnelma oli jo vähän niinkuin tässä vaiheessa jo menetetty, mutta päätimme kuitenkin jatkaa kumin kanssa. Kävi kumminkin niin ettei hänellä enään mitenkään suostunut seisomaan yrityksistä huolimatta. Kuuma tunnelma oli kokonaan jäähtynyt. Häntä nolotti selvästi, minua kismitti vietävästi se pilleri asiani........Se siitä. Kyllä hän jatkoi muulla tavoin, ettei jättänyt tilannetta niin kylmäksi. Hän käsitteli minua muilla tavoin ja suutelimme jne, että se ehkä pelasti vähän tilannetta. Mutta esimerkiksi aamulla hän oli hyvin vaisu. Kyllä hän viipyi todella pitkään vielä aamulla, ettei heti karannut pois, mutta näin hänen päältään, että häntä vaivasi selkeästi yöllinen asia. Siitä lähtien hän on ollut vaisu.

Mitä mun pitäisi tehdä? Siis en halua että tää vaitonaisuus jatkuu ja pahempaa: että hän lopettaisi yhteydenpidon. Olen niin ihastunut, eikä se tapahtunut vaivaa minua. Joten miten toimin? En ota asiaa enää esille vaan yritän jatkaa puhumista niinkuin mitään ei olisi tapahtunut? Kehun häntä muuten? Kerron ettei se haittaa mua? Auttakaa!

Yhteistyössä