Miesten logiikkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nuukan vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nuukan vaimo

Vieras
Onko teidän miehillänne jotain juttuja, joissa ei ole logiikkaa? Tai jotain sellaista pientä, joka saa punan nousemaan kasvoille?(Raivon jopa).

Meillä on monia sellaisia, joista tässä yksi.

Mies on aika nuuka. Aina kun hän laittaa pyykkiä kuivumaan kuivauskappiin, niin laittaa sitä kuivaus aikaa liian vähän! Jos illalla on pyykit "kuivumassa", niin aamulla tietenkin ovat kosteita. Joudun laittamaan kuivaus aikaa, että saan ne pois sieltä, ja uutta tilalle.
Olen sanonut miehelle tästä monta kertaa, ja aina hän vaan "säästää", ja laittaa vähemmän aikaa, ikään kuin ne pyykit yhtäkkiä kuivuisivat nopeammin, kuin ennen!!
Monesti on ne pyykit sitten kosteina lojuneet siellä kaapissa, ja sitten ne alkaa haisemaan!!!
Ja tämä raivostuttaa, kun en voi tajuta mikä logiikka tässä on?

Miehet ovat hassuja :kieh:

Jos halvalla/ilmaiseksi saa 200 rasiaa muromysliä, se otetaan vastaan, eikä raaskita heittää pois, vaikka kukaan ei söisikään. Kaikki vanhat johdot säästetään, niitähän voi tarvita...

on todellakin!

viimesin oli autosta... Eli olis halunnu ottaa meidän auton ilosaareen.. no en antanu sitä sinne viedä rikottavaksi niin sanoi "onhan siinä ilkivaltavakuutus" :headwall: |O so what!

eiköhän meillä jokaisella ole omat oudot juttumme, sukupuoleen katsomatta? minulla on pari ystävää, joilla ei ole veljeä ja heistä huomaa, että miesten logiikka on joskus hukassa. ei millään pahalla.

Juu miesten logiikka on aivan kummallista :) Meilläkin paaljon hyviä esimerkkejä. Mut yks on tää... Periaattesta pitää olla vastaan kaikkia isompia hankintoja tai semmosia kivoja hankintoja. No kun olen aikani puhunut niin sit mies rupee puhuu et kuule kun oon aatellu... ja sanoo sen mun alunpitäen puhumani asian omanaan! Joten nyt kun poden koirakuumetta niin oon siitä aina välillä maininnu kahenvuoden aikana ja nyt näyttäs siltä et se yks kaunis päivä laukasee: Oon miettinyt et jos otettas koira :)
Mutta periaatteessa vastaanoleminen on kuulemma miehen tehtävä....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu miesten logiikka on aivan kummallista :) Meilläkin paaljon hyviä esimerkkejä. Mut yks on tää... Periaattesta pitää olla vastaan kaikkia isompia hankintoja tai semmosia kivoja hankintoja. No kun olen aikani puhunut niin sit mies rupee puhuu et kuule kun oon aatellu... ja sanoo sen mun alunpitäen puhumani asian omanaan! Joten nyt kun poden koirakuumetta niin oon siitä aina välillä maininnu kahenvuoden aikana ja nyt näyttäs siltä et se yks kaunis päivä laukasee: Oon miettinyt et jos otettas koira :)
Mutta periaatteessa vastaanoleminen on kuulemma miehen tehtävä....

Tää on just niinku mun isä! Just eka vastaus on aina ei ja sitte aikansa mietittyään sanoo saman jutun omanaan ja hyvänä asiana :)! MIEHET!

Musta kaikkein raastavinta on käytännöllisyyden puuttuminen. Kahta asiaa ei voi tehä ythaikaa eikä todellakaan osaa jakaa omaa vapaa-aikaansa järkevän tehokkaasti.Esim. meillä hoidetaan yksi asia vaan kerrallaan ja jokaisen asian takia kulutetaan paljon ylimääräisiä askeleita (ei osata sitä vie mennessäs-tuo tullessas toimintaa) ja bensaa...Sitten kun saan miehen tekemään jotain, niin se jälkien siivous jää AINA mulle!ARG!!!Joskun tosiaan ihan toivon ettei tekis yhtään mitään...

Niin ja uskokaa tai älkää, mutta meillä on vieläkin tallessa miehen ekat stereot 80-luvulta ja eka tietokone!Kiva kun ne rohnottaa tuolla pölyttymässa kaapin lattialla.Jokunen kuukausi sitten vein roskiin jätesäkillisen vanhoja vaatteita ja kaapissa on laatikoittain vanhoja kuitteja maksetuista laskuista.

Sit jokin uusi asia on mun sanomana huono ajatus ja rahan tärvyytä, mutta jos joku sukulaismies sanoo saman tai työkaveri, niin kylläpä on hyvä idea!

Kun ollaan johonkin lähössä, minä juoksen monta tuntia heikkopäisenä asian eteen ja mies makaa sohvalla. Vähän ennen lähtöä vaihtaa itelleen vaatteet, menee autoon istumaan ja alkaa soittaa tööttiä, että jokos ootte tulossa, oisin jo lähössä...!!!

meillä on tällä hetkellä menossa täällä talossa laaja remontti. Mies osaa kyllä remontoida, mutta joka nippeli pitää erikseen hakea rautakaupasta sitä varten mitä just sillä hetkellä sattuu tarviimaan. Yhtään ei osaa kyllä miettiä etukäteen ja suunnitella. Eikä siis muutenkaan, että mitä seuraavaksi. Viikonlopun suunnitelmat etukäteen tehtyinä on ihan turhia, vaikka olis suurinpiirtein mitä sovittu niin voi olla et se ei nyt sitte sovikkaan hänelle justiin sillä hetkellä. Omia menojaan ei voi ilmottaa esim. päivää aikasemmin, vaikka olis ehdottanu päivällä mulle että mitä tänään tehdään, saattaa silti haluta lähteä poikien kans illalla baariin...

Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
Näitä lukiessa jään miettimään, olenko nainen vai mies. ;)

Ai että miehen tehtävä on olla vastaan kaikkea... (tuolla aiemmin joku kirjoitti) Meillä jos minä en huolehtisi vastaan laittamisesta, niin talosta löytyisi muutama vene, viistoista autoa, kuus koiraa, hevonen, kaikkea elektroniikkaa enemmän kun laki sallii ja IIIIIIISO pino laskuja ja osamaksulyhennyksiä, joista ei tavallisen ihmisen palkoilla selviäisi ikipäivänä...

Monia löytyy mutta yks asia joka ärsyttää on sen ruokailutottumukset. Mies kysyi eilen että mitä laitan lounaaksi ja vastasin että ajattelin että laitan salaattia ja ehkä jotain muutakin. Siihen hän vastasi ai, no taidankin vaan syödä voileivän sitten. Siis mitäh?? Saahan sitä leipää syödä salaatin kanssakin, niin kuin aina syödään mutta salaatti ei kuulemma ole ateria niin hän jättää sen väliin... |O

Alkuperäinen kirjoittaja JonseredLaLoca:
Miehet ovat hassuja :kieh:

Jos halvalla/ilmaiseksi saa 200 rasiaa muromysliä, se otetaan vastaan, eikä raaskita heittää pois, vaikka kukaan ei söisikään. Kaikki vanhat johdot säästetään, niitähän voi tarvita...

Niin tuttua.. Mun isältä siis. Muistan kun se kerran osti 200 rasiaa margariinia pakkaseen kun kerran oli tarjouksessa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin ja uskokaa tai älkää, mutta meillä on vieläkin tallessa miehen ekat stereot 80-luvulta ja eka tietokone!Kiva kun ne rohnottaa tuolla pölyttymässa kaapin lattialla.Jokunen kuukausi sitten vein roskiin jätesäkillisen vanhoja vaatteita ja kaapissa on laatikoittain vanhoja kuitteja maksetuista laskuista.

Sit jokin uusi asia on mun sanomana huono ajatus ja rahan tärvyytä, mutta jos joku sukulaismies sanoo saman tai työkaveri, niin kylläpä on hyvä idea!

Kun ollaan johonkin lähössä, minä juoksen monta tuntia heikkopäisenä asian eteen ja mies makaa sohvalla. Vähän ennen lähtöä vaihtaa itelleen vaatteet, menee autoon istumaan ja alkaa soittaa tööttiä, että jokos ootte tulossa, oisin jo lähössä...!!!

mun mies? :laugh:
meiltäkin löytyy kaikkia vanhaa,jos vaik joku joskus tarvii
reissuun kun lähdetään niin ottaa itelle parin puhtaita sukkia ja kalsarit
sit lähtee "käynnistelee autoo"
ihan kun siihen tartteis puol tuntii aikaa :o

ja jos halvalla saa niin ostetaan vaikka säkissä :kieh:

meillä tuo ukko kans kerää kaikkee mahdollista, autoja, auton osia, johtoja, vanha tulostin joka piti purkaa ja hävittää, ja sitä se on tehny jo 2 vuotta. tietokoneen näyttöjä ja asemia pöytä täynä, joista osan pistin kompsessorin laatikkoon ja se laatikkoki on vielä tuola nurkas, ja löytyy sieltä paljon muutaki mistä ei parane sille mainita... ja sit jos heitän roskiin jotain mukamas tärkeetä niin sehän menee ja tonkii ne pois. sit ku on siivouspäivä niin kyllä sille tulee kiire kerätä romunsa pois, niitäku tuppaa olemaan keittiös, millon löytyy työkaluja tai maalipurkkia. vaatteita se ei osaa laittaa pyykkikoriin, vaan ne on lattialla niin kauan ku mulla menee hermot tai sit kissat paskoo niihin

Yhteistyössä