miesten lupauksista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja satu86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

satu86

Vieras
perkele että mua ottaa päähän.. mies eilen lupasi että herää likan kanssa tänään. No siinä toivossa menin hiukan myöhemmin nukkuu ja katsoin lempisarjat. Aamulla neiti tuli herättää, tuli heti minun puolelle vaikka isänsä on paljon lähempänä. No mä nostin tytön sänkyyn isänsä viereen ja käänsin itse kuvetta.

Tyttö vain änki koko ajan minun puolelle ja kiusasi, no siinähän mä sitten yleensä herään jos joku ei anna rauhassa olla.. Meni hermot ku mies ei mitään sanonu eikä tehnyt. Otin tytön kainaloon ja ovet paukkuen olohuoneeseen..

Ottaa niin päähän ku olen niin väsyny ja mies lupasi herätä.. Minä jätin eilen miehen nukkumaan eikä kiitostakaan ole kuulunut!

meillä ihan sama,luvataan mutta mitään ei tapahdu.. itse selittää sillä ett nukkuu niin sikeesti ettei herää ja sanoo ett potki vaan ylös. mutta kun sit oon jo ihan hereillä enkä varmaan saa nukuttua enää |O |O

Kuulostaa todella tutulta. Mä en saa IKINÄ jäädä nukkumaan vaikka oltais kaikki menty suht ajoissa illalla nukkumaan. Nytkin mies vetää sikeitä, ähisi vain jotain kun esikko tuli kuudelta herättämään. Sit viittii vielä illalla ihmetellä miks mua ei kiinnosta/haluta. Vois välillä ajatella muitakin tuon nukkumisen suhteen kun omaa napaansa.

Tänään menee kyllä yöksi töihin, mutta sitä varten yleensä nukutaan ne päiväunet. :/

minä olisin herättänyt miehen ja muistuttanut lupauksesta. meillä mies välillä nukkuu niin sikeästi ettei herää, joten jos jotain tuommoista on luvannut, niin sitten herätän ja vaikka mies saattaa mutista niin kyllä lupauksensa sitten pitää :)

juu meilläkin mies muka nukkuu niin sikeästi ettei herää. hyvin sillä nytkin oli silmät auki koko ajan mut ei vaan jaksanu nousta, ku tietää että mä herään siihen ku likka siinä tarpeeksi kauan on. tosi reilua! no nyt se sit itse vetää hirsiä.. :kieh: t

Alkuperäinen kirjoittaja satu86:
perkele että mua ottaa päähän.. mies eilen lupasi että herää likan kanssa tänään. No siinä toivossa menin hiukan myöhemmin nukkuu ja katsoin lempisarjat. Aamulla neiti tuli herättää, tuli heti minun puolelle vaikka isänsä on paljon lähempänä. No mä nostin tytön sänkyyn isänsä viereen ja käänsin itse kuvetta.

Tyttö vain änki koko ajan minun puolelle ja kiusasi, no siinähän mä sitten yleensä herään jos joku ei anna rauhassa olla.. Meni hermot ku mies ei mitään sanonu eikä tehnyt. Otin tytön kainaloon ja ovet paukkuen olohuoneeseen..

Ottaa niin päähän ku olen niin väsyny ja mies lupasi herätä.. Minä jätin eilen miehen nukkumaan eikä kiitostakaan ole kuulunut!

hän on lukenu täältä näitä mammojen ruikutuksia, eikä viitsiny piruuttaankaan nousta. Tällä palstalla Mammat haukkuu miehiään todella paljon. Asioista kannattaa kertoa sille miehelle ei tälle palstalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Loon:
Alkuperäinen kirjoittaja satu86:

hän on lukenu täältä näitä mammojen ruikutuksia, eikä viitsiny piruuttaankaan nousta. Tällä palstalla Mammat haukkuu miehiään todella paljon. Asioista kannattaa kertoa sille miehelle ei tälle palstalle.

eipä hän näillä sivuilla käy.. ei sitä vois vähempää nämä kiinnostaa.. olen kyllä silleki sanonut, pyyti anteeksi!

Yhteistyössä