Miesten oikeudet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias Tyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Utelias Tyttö

Vieras
Kertokaapa miehet minulle ja muillekin yksi asia: miten voi olla mahdollista, että

a) jokainen mies, jonka olen tavannut tai jonka joku tuttavapiirini nainen on tavannut, ramppaa baareissa joka ikinen viikonloppu, mutta väittää, ettei etsi naista suhteeseen baareista

b) kuitenkin, jos tällaisen miehen kanssa seurustelee, hän käy edelleen joka vknloppu tai ainakin mahd. usein baarissa

c) kuitenkin em. miehet iskevät naisia myös baareista

Pitääkö siis, tullakseen vakavasti otettavaksi, suhteeseen kelpaavaksi naiseksi, istua itse kotona? Missä voi tavata miehen, joka viikolla tekee töitä ja urheilee ja viikonloppuna vetää lärvit baarissa? Jos baarit ovat naiselle pahasta, miksi ne eivät ole sitä miehelle?

Minä vastaan, vaikka olenkin nainen ja vaikka (ensisijaisesti) miehiltä vastauksia toivoitkin. Tai oikeammin en vastaa, vaan heitän vastakysymyksen! Miten niin baarit ovat naiselle pahasta, mutta eivät miehelle? Ainakin mieheni ja minä käymme pääasiassa aina yhdessä baarissa ja niin tekevät ystäväpariskunnatkin, ja nimen omaan käymme näitä ystäväpariskuntia baareissa tapaamassa.

Ja meillä taas minä nainen käyn lähes joka viikonloppu baarissa, mutta mieheni ei käy. Hän istuu kotona ja odottaa minua. Tosin pyydän häntä kyllä aina mukaani, mutta hän ei halua lähteä. Hän taas pyytää minua jäämään kotiin kanssaan, enkä minä halua jäädä, koska emme tee mitään yhdessä.

Väittäisin, että aika moni pariskunta on tavannut baarissa/bileissä/tanssipaikoilla, ainakin meidän ystäväpiiristä (olemme +/- 40-vuotiaita) valtaosa. Joten kyllä aika moni ottaa baarissa tapaamansa naisen/miehen vakavasti. Mieheni ja minä tapasimme ruokaravintolassa, joten aika lähelle baaria sekin menee.

Alkuperäinen kirjoittaja naisen vastaus:
Väittäisin, että aika moni pariskunta on tavannut baarissa/bileissä/tanssipaikoilla, ainakin meidän ystäväpiiristä (olemme +/- 40-vuotiaita) valtaosa. Joten kyllä aika moni ottaa baarissa tapaamansa naisen/miehen vakavasti. Mieheni ja minä tapasimme ruokaravintolassa, joten aika lähelle baaria sekin menee.

Eiköhän se ole aivan sama missä tapaa jos "kilahtaa";)

Tuntuu jotenkin, että naisilla on aina noi iskemiset mielessä ja yhdistävät noi baarit/yökerhot parittamistarkoituksiin. Miehet voivat ihan porukalla lähtä kaljalle ja siinä on tarkoitus vaan jutella kavereitten kesken ja juoda kaljaa.

Itse usein lähtenyt työporukassa (suurin osa miehiä) baariin töitten jälkeen, eikä kyllä kukaan miehistä ole yrittänyt iskeä minua saati muitakaan naisia! Sekös meitä naisia harmittaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Utelias Tyttö:
a) jokainen mies, jonka olen tavannut tai jonka joku tuttavapiirini nainen on tavannut, ramppaa baareissa joka ikinen viikonloppu, mutta väittää, ettei etsi naista suhteeseen baareista

Ilmeisesti sinä ja sinun tuttavapiirisi naiset rampaatte baareissa joka ikinen viikonloppu!

b) kuitenkin, jos tällaisen miehen kanssa seurustelee, hän käy edelleen joka vknloppu tai ainakin mahd. usein baarissa

Ilmeisesti olet kokeillut tätä jokaisen baarissa tapaamasi miehen kanssa!

Edellä mainittuihin kommentteihini viitaten näin on ilmeisestikin käynyt.

Pitääkö siis, tullakseen vakavasti otettavaksi, suhteeseen kelpaavaksi naiseksi, istua itse kotona? Missä voi tavata miehen, joka viikolla tekee töitä ja urheilee ja viikonloppuna vetää lärvit baarissa? Jos baarit ovat naiselle pahasta, miksi ne eivät ole sitä miehelle?

Ei tarvitse.
En harrasta itse baareja, eikä minun ystäväpiiriini kuulu baarinharrastajia. En kuitenkaan kuulu baarien vastustajiin ja saatan joskus sellaisessa käydäkin. Vuotuiset vierailut mahtuvat kahden käden sormiin ja tapahtuvat yleensä hiihtolomalla. Vaimolleni sallin toki samanlaiset aktiviteetit.

Vaihda taktiikkaa. Jätä ne baarit ja hakeudu toisenlaisten harrastusten pariin. Saat tilastoihisi uutta ulottuvuutta.

Vilpittömästi hyvää kevättä!

Alkuperäinen kirjoittaja lukijanainen:
Alkuperäinen kirjoittaja naisen vastaus:

Eiköhän se ole aivan sama missä tapaa jos "kilahtaa";)

kuka haluu olla kilahtanu???

Miehethän on yleensä niin idiootteja, että olettavat naisen käyvän noin kerran vuodessa baarissa ja löytävän heti elämänsä miehen. Jos näin ei käy ja nainen joutuu juoksemaan kuppiloissa useammin, hän on huono nainen. Todellista realismia, kun yleensä nämä ukkelit rampaavat juottoloissa joka pe, la ja ke.

Alkuperäinen kirjoittaja Hehhheee:
...Todellista realismia, kun yleensä nämä ukkelit rampaavat juottoloissa joka pe, la ja ke...

Pyh! Amatööreja tuollaiset miehet. Tosimies menee baariin su, ma, ti ja to! Ja mieluummin aamupäivästä

AP:lle:

Minä seurustelen miehen kanssa, joka käy baarissa noin kerran kahdessa kuussa. Itse käyn vielä hieman harvemmin. Välillä käymme yhdessä, välillä omien kavereidemme kanssa. Kotona mieheni saattaa ottaa perjantaina tai lauantaina pari kaljaa saunoessamme tai telkkaria katsottaessa. Mutta nautin alkoholismin värittämän lapsuuteni jälkeen siitä, ettei alkoholi näyttele suurta roolia elämässämme. Ja siitä, että sitä käytetään vain silloin kun on hyvä syy ja kun on mukavaa. Tämä on vaikuttanut todella paljon parinvalintaani.

Myös lähes kaikki mieheni kaverit ovat samanlaisia, riippumatta sen suuremmin siitä, onko heillä lapsia vai ei. Eivät käy baareissa useita kertoja kuussa, hyvä jos kahden kuukauden välein.

Vain yksi on, joka seurustelee, mutta käy silti usein baarissa (en tiedä tarkkaan, mutta ainakin välillä on siellä kolmekin iltaa putkeen, joten keskiarvona sanoisin, että kerran viikossa joo).

Kaikki edellä luettelemani parit (paitsi viimeinen, paljon baarissa käyvän miehen suhde) ovat tavanneet baarissa tai yökerhossa. He ovat kaikki 35-40-vuotiaita, itse olen 25.

Kun olen baarissa mieheni ja kavereidensa kanssa, näen jatkuvasti sellaista, että nämä varatut miehet "naurattavat" naisia siellä, kun vaimonsa ovat kotona lapsia vahtimassa. Eli juttelevat, saattavat tarjota yhden oluen, tanssittavatkin ja testaavat näin viehätysvoimaansa. Mutta mitään sen kummempaa ei tapahdu. Vaikka olen sanonut miehelleni, että minusta tuntuisi pahalta, että hän toimisi tällä lailla, on tuo kuitenkin jotain sellaista jonka voisin hyväksyä, jos mieheni jäisi siitä kiinni (väittää, ettei itse tee sitä, ainakaan niin selkeästi kuin muut, toki tanssii ja juttelee silloin tällöin naisten kanssa siellä).

Yhteenveto: Sinä ja kaverisi valitsette vääränlaisia miehiä.

Miehet ei tietenkään myönnä etsivänsä naista, koska sillä tavalla säilyttää kasvonsa kun ei käy flaksi. Miehet iskee kaikkia naisia, myös silloin kun itseä ei niin kiinnosta tai nainen ei niin kiinnosta koska ikinä ei voi tietää milloin flaksi käy (eli saa seksiä). Mies alkaa seurustelemaan sen naisen kanssa joka on miehestä kiinnostunut ja etsii samaan aikaan baareista sellaista naista josta itse olisi kiinnostunut. Kaikista eniten miestä kiinnostaa sellainen nainen, joka käy baarissa kerran vuodessa ja joka mielellään jää kotiin lapsia hoitamaan, jotta mies voi rauhassa jatkaa "sen oikean" etsimistä baareista.

Olen itse juuri sellainen nainen, jota monet nk. pelimiehet yrittävät. En käy juurikaan baareissa, olen hoikka, pitkähiuksinen, urheilen, rakennan hyvää uraa, viihdyn kotona vknloppuisin ja olen seurustellut 5 vuotta vain kerran.

Mutta miksi ihmeessä ottaisin kapakkaluudan häntäheikin? Miehet, jotka istuvat yökerhossa lauantai toisensa perään juomassa ja iskemässä joka toista naista, ovat iso hyi hyi. Minulle ei kelpaa naamansa pilalle ryypännyt playboy eikä naisia halveeraava poikanen.

Yhteistyössä