Miesten pyykin ripustus ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamuntorkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

aamuntorkku

Aktiivinen jäsen
20.01.2005
15 181
2
36
Siis ei niin vakavaa, mut kyllä taas huvitti nyt aamulla, kun menin kylppäriin: mies oli illalla pyörittänyt pyykkiä ja vielä ripustanutkin ne telineeseen - kaikki vaatteet ihan mytyssä siellä roikkuivat :whistle: Ensimmäinen aamutoimi oli suoristella ne pyykit sinne telineeseen, että saaatais joskus kuivaa (ja ehkä ei niin ryppystä ) pyykkiä.

Osaako teijän miehet ripustaa pyykin "oikein"?

Tää sopis kyllä niiiin hyvin Kätevä emäntä -sarjaan, joka on muuten ihan huippu!!!
a020.gif

Ainoa mitä hän ei pyykkijutuissa hallitse on se että sulloo koneen aina liian täyteen ja sitten ihmettelee miksi niissä on tunkkainen haju mutta mun pyykeissä ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja mun mies osaa ja on tarkka:
Ainoa mitä hän ei pyykkijutuissa hallitse on se että sulloo koneen aina liian täyteen ja sitten ihmettelee miksi niissä on tunkkainen haju mutta mun pyykeissä ei ole.

Siitäkö se johtuu?

Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Siis ei niin vakavaa, mut kyllä taas huvitti nyt aamulla, kun menin kylppäriin: mies oli illalla pyörittänyt pyykkiä ja vielä ripustanutkin ne telineeseen - kaikki vaatteet ihan mytyssä siellä roikkuivat :whistle: Ensimmäinen aamutoimi oli suoristella ne pyykit sinne telineeseen, että saaatais joskus kuivaa (ja ehkä ei niin ryppystä ) pyykkiä.

Osaako teijän miehet ripustaa pyykin "oikein"?

Tää sopis kyllä niiiin hyvin Kätevä emäntä -sarjaan, joka on muuten ihan huippu!!!
a020.gif

Onko minun mies käynyt teillä?

mun mies kerran ku ei ollu omaa pesukonetta, haki pyykkituvasta pyykit. no aloin sit kattelee etttä "ootko ostanu uudet bokserit itelles?".
mies: "en. Miten niin?"
mä: "no mistä nää on tullut".

Joo naapurin bokserit. pyykkiläjässä oli sitten myös naapureitten paitoja, sukkia ja pikkuhousuja, jotka käytiin saman tien palauttamassa pyykkitupaan. Ihan kiva kun ei ees omia alusvaatteitaan tunnista...

ja meillä pesee monesti 90 "vahingossa" kun ei osaa käyttää kunnola hän tuota digi näyttöstä konetta.
eräätki kuteet kutistunu..

pyykinkuivaus meillä telineet (3kpl) on IHAN VIEREVIEREEN niin tupattu täyteen ettei ykskään saa välistä ilmaa niistä pyykeistä. Sitten se ripustaa MÄRÄT PYYHKEET NAULAKOON!!!
ärsyttävää siinä vaiheesa ko oon tulossa suihkusta niin joutuu ottaan sen märän pyyhkeen jota luulee kuivaksi. prkl.

Niin ja pikkarit o kuulema hänen mielestä ällöä nostella kuivumaan siis naispuolisten.
minä sanoin ettei niisä sen ällömpää ole kuin miestenkään alushousuissa.

Se hoitaa homman tarkemmin kuin minä. Minä lähinnä vaan heitän pyykit narulle. Se laittaa sukat pareittain, suoristelee ym. pyykkejä. Tekee kuitenkin suhteellisen harvoin sitä hommaa minuun verrattuna, että voi olla että siksi jaksaa keskittyäkin siihen hommaan paremmin. Kun mulla on aina se miljoona proggista odottamassa.

Pyykin pesu on sitten eri asia, työntää koneen liian täyteen. Mutta on tainnut kuunnella kun olen selittänyt miksi niin ei saa tehdä...

Alkuperäinen kirjoittaja mun mies:
mun mies kerran ku ei ollu omaa pesukonetta, haki pyykkituvasta pyykit. no aloin sit kattelee etttä "ootko ostanu uudet bokserit itelles?".
mies: "en. Miten niin?"
mä: "no mistä nää on tullut".

Joo naapurin bokserit. pyykkiläjässä oli sitten myös naapureitten paitoja, sukkia ja pikkuhousuja, jotka käytiin saman tien palauttamassa pyykkitupaan. Ihan kiva kun ei ees omia alusvaatteitaan tunnista...

joo meille kävi kerran samanlain,luulin niitä miehen alkkareiks ja sitte nakkasin hälle alkkari koriin ne. No, sitte mies menee kaiveleen pikkareitaan saunan jälkeen "kenenkäs vieraan miehen boxerit täällä on?" ja hiriä sana sota ja väittämä mistä ne on tulleet.

Voi herranjumala kylläpä on uusavuttomaksi päässyt, ei ole vissiin paljoa tarvinnut ressukan pyykkiä ripustaa. Käsittämätöntä, meillä kun mies hoitaa kokonaan pyykkipuolen talossa.

Mä olen sitä mieltä, että niille opetetaan nämä jutut armeijassa, eli "jos et halua pyykätä niin ripusta pyykit pariin kertaan mytyssä narulle niin enää ei tarvitse"... Näin, kiitos, olen puhunut ;)