Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Joo, sitä kiusaa joku kauhee ämmä![]()
![]()
Aina vaihtaa yksäreitä sen kanssa :saint: :saint: :heart:
Tuskin on ollut ainoa joka kiusaa. :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Joo, sitä kiusaa joku kauhee ämmä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Maniac:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Joo, sitä kiusaa joku kauhee ämmä![]()
![]()
Tuskin on ollut ainoa joka kiusaa. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Mä luin.,...![]()
![]()
Verdens Gangia?
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Mä luin.,...![]()
![]()
Verdens Gangia?
Noup, Savon Sanomat...
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Mä luin.,...![]()
![]()
Verdens Gangia?
Noup, Savon Sanomat...
Savo is a spooky place![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tän palstan naisihmiset tuntuu olevan hemmetin miehenkipeitä, jokaikistä miespuolista kirjoittelijaa vongataan kuin viimeistä päivää. Naurattaa se kilpailu miesten suosiosta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Sopis hyvin kun ei sustakaan tiedä onko naaras vai ei? Oot aika gummitus...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja y-ep:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tän palstan naisihmiset tuntuu olevan hemmetin miehenkipeitä, jokaikistä miespuolista kirjoittelijaa vongataan kuin viimeistä päivää. Naurattaa se kilpailu miesten suosiosta![]()
milloin naisen on sopivaa olla kiinnostunut jostain miehestä???
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Sopis hyvin kun ei sustakaan tiedä onko naaras vai ei? Oot aika gummitus...![]()
Ainakaan en oo savolainen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:No en miekään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:No en miekään![]()
Et siis niele naulaa ja paskanna ruuvia? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Tuleehan noita...
Ooksää miäs?
Tsekkaa profiili...![]()
Teillä on maailman söpöin pupu :heart:
Mä kurkistan sen kuvaa aina, kun olet palstalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Lähinnä sanoos että tulukaa tänne kokeelemahan ja lähtekää sitten pois jos pääsettä!![]()
Toi kierous kyllä sopis Pohjalaasillekin.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Lähinnä sanoos että tulukaa tänne kokeelemahan ja lähtekää sitten pois jos pääsettä!![]()
Toi kierous kyllä sopis Pohjalaasillekin.
Non suaraa sakkia ne mitään kiärää tee. Son kato silleen et priimaa tuppaa tulemahan vaikka tavallista tehrään.... Son Pohojam'maal se! :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Tierä noista priimoosta sun muista. On niin pitkän aikaa kun oon siellä ollu. Tierä osaasko kaupaskaan enää asioora.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Tierä noista priimoosta sun muista. On niin pitkän aikaa kun oon siellä ollu. Tierä osaasko kaupaskaan enää asioora.
Sanoo vaan notta perkele niin että markki raikka![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:kiusauksia..kiusauksia..![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Ei se raikka, se raikaa..