P
pupu
Vieras
Kyllä kannattaa mennä,minä käyn säännöllisesti ostaa uusia liiviä.oon tosiaa harkinnu ostoa mut ei kehtaa mennä sinne naisten osastolle kokeileen vai mitä muut on mieltä
Viimeksi muokattu:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä kannattaa mennä,minä käyn säännöllisesti ostaa uusia liiviä.oon tosiaa harkinnu ostoa mut ei kehtaa mennä sinne naisten osastolle kokeileen vai mitä muut on mieltä
Ei se ole mikään häpeä ostaa, minäkin pidän rintaliivejä jatkuvasti. Enkä jätä niitä käytöstä pois.Kyllä kannattaa mennä,minä käyn säännöllisesti ostaa uusia liiviä.
Sano että tulit ostaa emänälle ja valitset oman kokoiset liivit.minä en koskaan myyjää pyydä paikalle vaan etsin ne itse.sit kun löydän sopivat niin menen maksamaa niitä.minun pitäisi käydä ostamassa sukkahousut uudet.voisi samalla katsella uusia rintsikoita myös.täytyy vissiin harkita menoa rintaliivikauppaan mut varmaan kattoo pitkään ku menee ostaan rintsikoita
täytyy varmaan mitata koko ensin kotona ja sit vasta mennä sinne rintsikka kauppaan
siitä on jonku aikaa ku koitin rintsikoita ihan muuten vaan niin niitten koko oli 85B ja ne oli sopivat ja sit vähä myöhemmin koitin toisia rintsikoita jokka oli kokoa 110b niin nekin oli sopivat että mikähän mun koko vois olla
Mittaa koko sit vaan rintaliivi kaupoille rohkeesti.rannalle auringon ottoon ilman paitaa rintaliivit päällä,kyllä rupee miehet parveilemaa ympärillä.minä en luovu rintaliiveistä koskaan,ne on niin mukavat päällä.täytyy varmaan mitata koko ensin kotona ja sit vasta mennä sinne rintsikka kauppaan
siitä on jonku aikaa ku koitin rintsikoita ihan muuten vaan niin niitten koko oli 85B ja ne oli sopivat ja sit vähä myöhemmin koitin toisia rintsikoita jokka oli kokoa 110b niin nekin oli sopivat että mikähän mun koko vois olla
Mittaa koko sit vaan rintaliivi kaupoille rohkeesti.rannalle auringon ottoon ilman paitaa rintaliivit päällä,kyllä rupee miehet parveilemaa ympärillä.minä en luovu rintaliiveistä koskaan,ne on niin mukavat päällä.
Niin miehellä ja naisella molemmilla samanlaiset valkoiset pitkät palleatuelliset rintaliivit ja tietenkin myös asuun sopivat sukkanauhaliivit ja sukat. On se hyvännäköistä. Oikeasti. Haluaisin sellaisen miehen, joka suostuisi pukeutumaan naisten alusvaatteisiin. Onko niitä oikeasti olemassa?
Joo sitä se mässäily ja liikkumattomuus tekee. Exänikin alkoi lihoamaan jo minun aikanani. Erosta on nyt pari vuotta. Tässä jonkin aikaa sitten exä oli laittanu facebookiin kuvia jostain saunaillasta. Kuvista näki että exälle oli kasvanut tissit. Ajattelin itsekseni että onneksi tuli ero![]()
Anteeksi mutta miten voit ajatella tuolla tavalla? Minulla on ollut koko ikäni "miestissit". Et voi kuvitellakkaan millaista elämäni on ollut näiden rintojen takia. Koulukiusaamista, halveksuntaa ja ei kehtaa käydä edes uimassa. Se on sama asia kun naisella kasvaisi miehen sukupuolielin.
Käytän naisten alusvaatteita. Aluksi käytin pakkasen vuoksi paksuja sukkahousuja. Naisten alusvaatteiden materaalit vaan on tosi miellyttäviä. Käyttöni laajeni sitten muihin alusvaatteisiin ja en voisi kuvitella meneväni töihin ilman rintaliivejä. Kesäisin käytän myösmsukkanauhaliivejä ja sukkia. Se on miellyttävää. Vaimoni ostaa minulle myös ja aina samaa merkkiä.
Harmi, etten minä ole löytänyt sellaista miestä, joka oikeasti haluaisi pukeutua pitkiin palleatuellisiin rintaliiveihin ja oikeisiin pitkiin sukkanauhaliiveihin ja sukkiin. Ottaisin sinut ilomielin sänkyleikkeihin pukeutuneena samanlaisiin liiveihin. Miehet, jotka pukeudutte naisten alusvaatteisiin, kertokaa kuinka sen toteutatte käytännössä ja varsinkin silloin, jos vaimo ei sitä hyväksy! Kuinka iloitsette liiveistänne ilman seksiseuraa?
Harmi, etten minä ole löytänyt sellaista miestä, joka oikeasti haluaisi pukeutua pitkiin palleatuellisiin rintaliiveihin ja oikeisiin pitkiin sukkanauhaliiveihin ja sukkiin. Ottaisin sinut ilomielin sänkyleikkeihin pukeutuneena samanlaisiin liiveihin. Miehet, jotka pukeudutte naisten alusvaatteisiin, kertokaa kuinka sen toteutatte käytännössä ja varsinkin silloin, jos vaimo ei sitä hyväksy! Kuinka iloitsette liiveistänne ilman seksiseuraa?
Harmi, etten minä ole löytänyt sellaista miestä, joka oikeasti haluaisi pukeutua pitkiin palleatuellisiin rintaliiveihin ja oikeisiin pitkiin sukkanauhaliiveihin ja sukkiin. Ottaisin sinut ilomielin sänkyleikkeihin pukeutuneena samanlaisiin liiveihin. Miehet, jotka pukeudutte naisten alusvaatteisiin, kertokaa kuinka sen toteutatte käytännössä ja varsinkin silloin, jos vaimo ei sitä hyväksy! Kuinka iloitsette liiveistänne ilman seksis
Hei, olen vuosia pitänyt naisten kaikkia alusasuja etenkin silkkipitsiasuja, komerossa melkoinen määrä pidän asuja vaimon nähden ja öisin silkiptsinaisten ihania yöpaitoja. Nautimme molemmat paljon ostamme asut yhdessä. Koskaan emme luovu näin ihanasta asiastaHarmi, etten minä ole löytänyt sellaista miestä, joka oikeasti haluaisi pukeutua pitkiin palleatuellisiin rintaliiveihin ja oikeisiin pitkiin sukkanauhaliiveihin ja sukkiin. Ottaisin sinut ilomielin sänkyleikkeihin pukeutuneena samanlaisiin liiveihin. Miehet, jotka pukeudutte naisten alusvaatteisiin, kertokaa kuinka sen toteutatte käytännössä ja varsinkin silloin, jos vaimo ei sitä hyväksy! Kuinka iloitsette liiveistänne ilman seksiseuraa?
VOi tisupojat teissä on teston puutetta. räväkkää liikuntaa! sinkkiä, terveellistä ruokaa olut ja makkara pois, jotkut menee lisäravinteilla itselle riittäs argiiniini.Vähennä radikaalisti oluen juontia niin laihdut ja tissitkin pienenevät. Nimenomaan olut ja liikkumattomuus sun tissejäsi kasvattaa.