Miesystävä ei kerkeä nähdä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tanssijatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä ei sellainen kauan sitten kestä kun kuka jaksaa odotella.Ja muutenkin olen sitä mieltä että jos haluaa toisen kanssa olla niin kyllä sitä aikaa silloin löytyy.Aina ei voi olla niin kiire.

Alkuperäinen kirjoittaja niin niin:
jos toista rakastaa ja haluaa nähdä niin kyllä sitä järkkää aikaa vaikka väkisin oli mitä oli....kuulostaa välttelyltä mun mielestä!!!

Peesaan. Mulla miesystävän välttely johti siihen että lopulta jätti mut...tekstarilla. Ei ollu kusipäällä kanttia sanoa päin naamaa. Yritti vaan kadota mun elämästä vaivihkaa.

Jos on yrittäjä niin tottakai hommat pitää saada tehdyksi.. tai muuten vaan jokin kiireinen projekti jos sellaisessa työssä. Ehkä sinun vaan tarvitsee ajatella että onko sinusta sellaiseen suhteeseen että näette harvoin.. ainakin alkuun..?

Olen miettinyt tuota olenko valmis suhteeseen jos näemme harvoin.. Tykkään kuitenkin miesystävästäni paljon ja haluan olla hänen kanssaan, enemmänkin mietin sitä tunteeko miesystäväni samoin ja ovatko kiireet oikeita kiireitä vai eikö hän halua nähdä mutta ei kehtaa sanoa..

Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Olen miettinyt tuota olenko valmis suhteeseen jos näemme harvoin.. Tykkään kuitenkin miesystävästäni paljon ja haluan olla hänen kanssaan, enemmänkin mietin sitä tunteeko miesystäväni samoin ja ovatko kiireet oikeita kiireitä vai eikö hän halua nähdä mutta ei kehtaa sanoa..

ja taas väärällä nimimerkillä..

sinun pitää ottaa yhteyttä miesystävääsi ja sanoa että, seuraavalla kerralla puhutaan. Ja sitten kysyt ja kerrot miltä tuntuu ja mikä painaa... kyllä se siitä!

Yhteistyössä