Mitä olette mieltä tästä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen

Vieras
Mitä olette mieltä jos jonkun naisen miesystävä ei kerkeä näkemään häntä eikä pidä yhteyttä niin voiko nainen katsoa muita miehiä ilman että pahoittaisi oman mielensä koska hänellä on miesystävä joka ei pidä yhteyttä?? En tiedä ymmärsittekö selostustani..

No mun mielestä on keskustelun paikka miehen kanssa siitä missä mennään mutta en mä jaksais tuollaista kauaa. Riippuu mikä tarkotusperä kummallakin on, eli ollaanko vakavalla mielellä asialla vai vaan pelkkää treffailua ilman sen kummempaa.

Alkuperäinen kirjoittaja marhe:
No mun mielestä on keskustelun paikka miehen kanssa siitä missä mennään mutta en mä jaksais tuollaista kauaa. Riippuu mikä tarkotusperä kummallakin on, eli ollaanko vakavalla mielellä asialla vai vaan pelkkää treffailua ilman sen kummempaa.

Siinäpä se onkin kun miehestä ei ota selvää mitä hän haluaa.. Ja kun tuota yhteistä keskusteluaikaa ei tunnu löytyvän..

Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja marhe:

Siinäpä se onkin kun miehestä ei ota selvää mitä hän haluaa.. Ja kun tuota yhteistä keskusteluaikaa ei tunnu löytyvän..

No mitä sinä haluat? Jos etsit vakavaa seurustelua niin tuo ei siltä vaikuta joten kyllä lähtisin katselemaan muita maita. Ensin soittaisin miehelle ja sanoisin ihan suoraan että keskustelun paikka, ellei keskustelu kiinnosta/aikaa ei löydy ni en uhrais enää ajatuksia sinne suuntaan.

Yhteistyössä