Miesystävä ilmoitti erosta tekstarilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ricki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ricki

Vieras
Olimme yhdessä 1,5 vuotta. Mies halusi todella paljon, mutta minulla oli haastava elämäntilanne ja halusin edetä rauhallisesti. Mies tiesi, että minulla oli henkisestikin rankkaa, mutta että yritin kaikkeni.

Viikonloppuna olimme yhdessä. Kaikki tuntui olevan hyvin. Kuukauden sisällä oli tiedossa kaksi reissua, jotka minä olin luvannut maksaa, jotta meille löytyisi yhteistä aikaa. Torstaina sain tekstiviestin, että jatkamme elämää erillään. Hän ei halunnut puhua, laittoi vain joitakin viestejä, että ei jaksa olla tukena ja että on varmasti epäreilua hylätä ihminen tällaisella hetkellä, mutta hän haluaa helpompaa elämää, koska on jo kokenut niin paljon vaikeuksia itse (ollut mm. alkoholisti ja raitistumisprosessissa tuki oma vaimo, nykyinen ex, eikä jättänyt).

Minulle jäävät reissut nyt käteen ja on aika vaikeaa kasailla itseäni arjenkin haasteisiin. Kaikki vinkit miten tällaisesta selviäisi paremmin ja ajatukset siitä, kuinka keskustelevassa, välittävässä suhteessa ero hoidetaan asiallisesti ovat tervetulleita! Minusta tuntuu käsittämättömältä, että mies yhtäkkiä toimii näinkin kylmästi kaiken sen jälkeen mitä on puhunut koko tuntemisemme ajan.

Kiitos kaikille!

[QUOTE="usko";30208369]Tökerösti toimittu. Miehellä on jo selvästikin toinen nainen.[/QUOTE]

Näin uskon minäkin, vaikka viikonloppuna oltiin vielä yhdessäkin. On hän vuosia sitten pettänyt eksäänsäkin ja erosivat sen vuoksi sitten. Mies aloitti uuden elämän uuden naisensa kanssa, joka tosin ei sitten kestänyt.

Minulle hän lupasi, ettei koskaan tekisi niin. Ei ole välttämättä harrastanut seksiä, mutta uusi on katseltu varmasti.

[QUOTE="a p";30208381]Näin uskon minäkin, vaikka viikonloppuna oltiin vielä yhdessäkin. On hän vuosia sitten pettänyt eksäänsäkin ja erosivat sen vuoksi sitten. Mies aloitti uuden elämän uuden naisensa kanssa, joka tosin ei sitten kestänyt.

Minulle hän lupasi, ettei koskaan tekisi niin. Ei ole välttämättä harrastanut seksiä, mutta uusi on katseltu varmasti.[/QUOTE]

No tämän takia pitäisi jo varoituskellot soida. Jos on aikaisemminkin pettänyt kertoo se ihmisestä jotain.

Mutta mutta..voihan se myös olla että ei oikeasti jaksa tukea. Riippuu tietysti tilanteestanne. Miksi sinulla on niin rankkaa ollut viimeiset 1,5 vuotta? Onko valoa tunnelin päässä vai onko tilanne edelleen todella paha? Se varmasti myös vaikuttaa mieheen etenkin jos hän kokee ettei tilanteeseen ole tulossa mitään helpotusta lähitulevaisuudessa.

Voimia, kyllä se elämä kantaa tämän yli ja tästä eteenpäin.

No tämän takia pitäisi jo varoituskellot soida. Jos on aikaisemminkin pettänyt kertoo se ihmisestä jotain.

Mutta mutta..voihan se myös olla että ei oikeasti jaksa tukea. Riippuu tietysti tilanteestanne. Miksi sinulla on niin rankkaa ollut viimeiset 1,5 vuotta? Onko valoa tunnelin päässä vai onko tilanne edelleen todella paha? Se varmasti myös vaikuttaa mieheen etenkin jos hän kokee ettei tilanteeseen ole tulossa mitään helpotusta lähitulevaisuudessa.

Voimia, kyllä se elämä kantaa tämän yli ja tästä eteenpäin.

Kiitos.

Minulla on alkanut uusi työ ja alamme on todella vaativa kaiken kaikkiaan. En ole saanut yh-arkeani pyörimään toivotusti. Viime syksynä kärsin vahinkoraskauden ehkäisystä huolimatta ja mies vaati abortin. Sittemmin asiaa ei käsitelty.

Olen hakeutumassa terpapiaan ja ottamassa erilaisen asenteen työntekoon eli valoa on tunnelin päässä. Mies ei tosin näistä tiedä/usko.

Yhteistyössä