Miesystävän kaverilistan naiset suurin osa deittipalstalta ja aika monen tasoisia. Kehtaanko sanoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraillen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraillen

Vieras
En ole se sama aloittaja, joka näitä samantyylisiä viestejä on täällä aloitellut lähiaikoina useampia. Ahkerana palstailijana olen niitäkin ketjuja selannut. Tämä on siis ensimmäinen aloitus minulta. Inspiraatiota sain toki vähän edelliseltä aloittajalta.

Itse olen tavannut miesystäväni deittipalstan kautta jo kohta vuosi sitten. Kummallakin on profiili poistunut ajat sitten, eikä meillä siis ole sen suhteen ongelmia. Miesystäväni on ihan peruskomea, fiksu, hyvässä työssä oleva kolmevitonen. Ilman suurempia selityksiä (ne ei tässä oleellisia) mieheni facebookin kaverilistalla on todella monta naista kyseisestä deittipalvelusta. Tuli hieman showstopperi jo tästä. Mä en deittejäni kaverilistalle lisäilisi, vaikka kävisin pareillakin kahveilla..
Lisäksi nämä naiset ovat todellakin laidasta laitaan.. 18-46 vuotiaita lyhyttukkaisista ylipainoisista kassatädeistä aina kauniisiin juristeihin.
Tuli siis todellakin tunne, että eikö miehellä ole mitään rajaa naisten suhteen? Että kaikki kelpaa?

Show stopper tuli.. Tämä aloitukseni on aika suora, mutta tältä nyt tuntuu.

Eikä tällaista kai ole oikein soveliasta ottaa edes puheeksi... ??

[QUOTE="Kiira";29636541]Miksi et?

Jos olisin AP, niin muakin vaivaisi. En todellakaan haluaisi miestä, jolle kelpaa lähes tulkoon kaikki.[/QUOTE]

En näkisi siihen mitään syytä. Miksi pitäisi?

[QUOTE="Kiira";29636569]Sua ei vaivaisi siis asia, että miehesi kaverilistan naiset ovat dettipalstalta bongattuja ? Eikä sua vaivaisi se, että miehelläsi ei olisi olemassa naismakua, vaan suurin osa kelpaisi?[/QUOTE]

Miksi se pitäisi vaivata? (kumpaankin kysymykseen)

En osaa sanoa miten PITÄISI tehdä, mutta mua kyllä vaivais. Ja mua vaivais, jos mulla olis niitä ex-deittejä siellä. Ei niiden kanssa kuitenkaan niin ystävysty kaikkien kanssa, että pitäs kaverilistalla kaikki olla ja sit jos niitä oikeesti on noin paljon niin mua lähinnä hävettäs. Siis jos mulla olis noin paljon.

Mielestäni on hienoa, että mies on avarakatseinen ja etsinyt sitä oikeaa, joka sinä ilmeisesti olet eikä vain jotain ulkokuorta ja tietystä sosiaaliluokasta.

sitä en ymmärrä, miksi hänellä on edelleen he kaikki kaverilistallaan.

Riippuu varmaan vähän siitä kuinka tosimielessä on ollut liikkeellä kun on näitä naisia tapaillut... onko halunnut vain seuraa vai onko ollut seksin tai tosirakkauden perässä.

Ja lisäksi ei niistä nettiprofiileista aina taida selvitä ihan sitä todellista olemusta mikä sitten fb:stä saattaa paremmin näkyä.

Eikös tuo showstopper englannin kielessä tarkoita ihan päinvastaista kuin mitä aloittaja ymmärtääkseni tarkoitat? Suomen kielessä en sanaa ole aiemmin tavannut.

No kuitenkin, mun mielestä olisi todella noloa jos miesystävän kavereissa olisi jotain sen vanhoja epämääräisenkin oloisia deittikavereita. Harkitsisin tarkkaan, olemmeko oikeita toisillemme.

Riippuu vähän, jotkut lisää fb:n kavereiksi kaikki puolitututkin ja kavereita on satoja. Joillain taas kavereita on muutama kymmenen. Pitäisin ehkä outona, jos suurin osa kavereista olisi jotain deittikavereita.

Eikös tuo showstopper englannin kielessä tarkoita ihan päinvastaista kuin mitä aloittaja ymmärtääkseni tarkoitat? Suomen kielessä en sanaa ole aiemmin tavannut.

No kuitenkin, mun mielestä olisi todella noloa jos miesystävän kavereissa olisi jotain sen vanhoja epämääräisenkin oloisia deittikavereita. Harkitsisin tarkkaan, olemmeko oikeita toisillemme.

Joo väärin on ap ymmärtänyt ton sanan ja ap lopeta tän jutun vatvominen, ei oo tervettä

Onko tämä kuitenkin niin henkilökohtainen asia, että ei vaan ole soveliasta ottaa puheeksi? Ja jos voi, niin miten?

Aikalailla yksilöllistä tuo taitaa olla miten henkilökohtainen asia esim. fb-kaverilista on, soveliaisuus ei kuitenkaan itselleni olisi se syy miksi en todennäköisesti ottaisi asiaa puheeksi.
Jos kuvittelisin että haluaisin asian ottaa puheeksi, niin tekisin sen varmaakin tyyliin "kuka tää tyyppi on, miksi hän on (edelleen) kaverilistallasi" tms.

On yksi lapsi, jonka äidin kanssa oli naimisissa. Me seurustellaan, joten ei harrasta enää mitään deittailua.
Mua silti vaivaa, kun kaverilistalla on niin paljon satunnaisia ex deittejä..
Väkisinkin tulee mieleen, tunnenko miestä nyt siltikään niin hyvin kuin luulen..

Enkä tiedä onko asiaa soveliasta ottaa edes puheeksi miehen kanssa..

Mua ei vaivaisi että naiset on monen tasoisia. Miksi vaivaisi? Eihän mullakaan ole yhtä tiettyä tyyppiä mitä tapailen tai kenestä kiinnostun. Mun mielestä paljon huolestuttavampaa olisi sellainen joka kiinnostuu vaan tietynlaisesta ulkokuoresta.
Onko kaikki hänen tapailemat naiset kavereina vaan vaan osa niistä? Mistä sä tiedät että ne on kaikki sitä kautta tulleita? Miltä aikaväliltä ne on? Jos tuo 20-30 on kerätty kuukauden aikana, siis mies deittaillut kaikkia noita naisia lyhyessä ajassa, niin pitäisin sitä ehkä kummallisena mutta ei se vaivaisi. Kuinka helposti mies poistaa kaverilistalta kavereita? Onko ne vaan jäänyt sinne roikkumaan vai pitääkö niihin aktiivisesti yhteyttä? Se olisi mun kohdalla ehkä se ratkaisevin asia. Kyllähän monella on yhä ex-puoliso kaverina niin miksei saisi olla joku kenen kanssa on seurustellut pidemmän aikaa jos kuitenkin erottiin väleissä?
Eniten mua vaivaa tässä sun aloituksessa se, että miksi sua vaivaa tuo naisten taso?!

No mä en tosiaankaan itse lisäisi kaveriksi ketään parin illan heilaa.. Mies ei fb:tään päivittele.. Mutta asia joka häiritsee eniten: mies on deittaillut paljon naisia ja ne on fb kaverina. En mä tiedä haluanko mitään "sarjakaatajaa" miehekseni... Olen kai vai yksi jonon jatkona.. En mitenkään erityinen. Tottakai haluan olla miehelleni erityinen. Mieskin on minusta erityinen ja ihanempi kuin kukaan toinen toinen.

Ja tuohon tasoon: no jos naiset ovat tyylin lattiasta kattoon, niin kyllä silloi tulee tunne, että millään ei ole väliä. Kaikki kelpaa.

Yhteistyössä