N
nyt vaan...
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vain!:Alkuperäinen kirjoittaja nyt vaan..:Nyt vaan aivot narikkaan ja otat itsellesi laatuaikaa kahdeksi viikoksi. Panosta itseesi ja ystäviisi. Ja kun mies tulee takaisin, niin sillä on sellainen nainen vastassa koti-Suomessa, että siinä menee muidenkin miesten polvet hyytelöksi ihailusta..
.
Mites ton teet kun on 2 kakaraa katottavana, iät 3 ja 8 v??!? Äijäni huitoo maailmalla ja minä joudun oleen aina kotona!
Tämä ohjehan oli tarkoitettu nimenomaan tähän ap:n tilanteeseen. Ja olet aivan oikeassa, silloin kun suhteeseen kuuluu lapsia, ei tuollainen "itselle aikaa ja nautintoja" oikein onnistu.
Kahdella ystävälläni on mies, jotka reissaavat säännöllisesti ulkomailla 1-2 vkon työmatkoilla. Toinen pariskunta on vielä toistaiseksi lapseton, mutta toisella on alle kouluikäiset lapset. Melkoista suunnittelua ja organisointiahan se tarvitsee. Aamulla lapset tarhaan, itse töihin, lapset tarhasta, ruokakauppaan, koirat lenkille jne. Ei siinä itselle aikaa jää hemmotteluun. Ystäväni on sen luontoinen ihminen, että hän ei paljon turhista natise (huom. en tarkoita tätä nyt sillä, että sinä naputtaisit turhasta). Hän kutsuu paljon ystäviään kylään esimerkiksi viikonloppuina (ei tietenkään joka viikonloppu). Meillä on oikein sellainen naisrinki. Yhdessä mennään ja siivotaan, kokkaillaan ja saunotaan,ulkoillaan ja retkeillään, touhutaan lasten kanssa ja lapsilla on myös ikäistään seuraa. Nauretaan todella paljon. Illalla voidaan ottaa lasilliset viiniä ja katsotaan jotain romanttista hömppää ja parannetaan maailmaa(=puhutaan miehistä ja parisuhteista, kun lapset on saatu untenmaille
Tämä nyt on ystäväni tapa viettää laatuaikaa, kun mies on toisella puolella maailmaa. Hänen onnekseen täytyy lukea se, että hänellä on todella laaja ja joustava ystäväporukka/sukulaisporukka, josta löytyy samanhenkistä porukkaa niin miehissä kuin naisissa. Jollekin toiselle varmaan sopii joku toisenlainen, ja riippuu tietysti paljon myös suhteesta. Koska itse olen lapseton, en oikein osaa sen paremmin komentoida, ehkä siis ne joilta löytyy lapsia, voisivat heittää ideoita kehiin..