Miesystäväni on sarjakaataja, naistenmies vaiko ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen tapaillu yhtä miestä koko nyt jonkun aikaa ja suhteemme vaikuttaa koko ajan vakavammalta.
Mies on raitis, kunnollinen, tunnollinen, fiksu, työssä käyvä yms ja pukeutuu kivasti, muuten varmaan monen mielestä sellainen tavallisen komea.

Ystäväni mielestä minä olen sinisilmäinen. Ja ennen kuin joku sanoo, että ystäväni on vaan kateellinen tai mustis, niin tuskin on. Ollaan oltu ikuisuus ystäviä.

Ystäväni mielestä mies on "sarjakaataja" tai sitten vain epätoivoinen jolle kelpaa kuka vaan.

Perustelee asiaa sillä, että miehellä on Facebookissa liuta naisia kavereina. Kaikesta voi kuulemma päätellä, että ovat jotain heiloja kaikki.

No, mies ehti olla pari vuotta sinkku ja varmasti on tapaillut naisia sillä välin. Mitä sitten?

Kaverini perustelee taas kantaansa, että naisia on paljon ja joka lähtöön.

Olenko oikeasti sinisilmäinen ja en vaan tajua?

Et kai tosissasi luule, että mukavannäköinen terve aikuinen mies olisi mitään munkin elämää viettänyt?

Miksi ei olisi? Joillekin ihmisille on hyvin vaikea löytää sellaista ihmistä, jonka kanssa heräisi molemminpuolisia tunteita edes seksisuhteen verran.

Jos siis ihminen ylipäätään harrastaa mitään seksisuhteita (moni haluaa pelkän seksisuhteen sijaan kunnon suhteen sellaisen kanssa, jonka kanssa aletaan miettiä seksiä).

Yhteistyössä