Mietin ihmistä kellä tarve pilkata muiden vakaumusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ja se säälittää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

ja se säälittää

Vieras
Mistä tämä tulee?Olenpa itse sitten pakana tai ateisti, ei mun tartte tehdä uskontoavauksia että saisin sen haukkumaköörin ympärilleni, olenpa sitte uskovainen, ei mun tartte pakanoita ottaa siolmätikuiks, ja aikuinen ihminen osaa yleensä pitää suunsa kiinni jos mitään hyvää sanottavaa ei löydy. Mutta jos tietentahtoenkin pitää muita loukata, ei kyse ole kun todella mustavalkosesta ihmisestä

Alkuperäinen kirjoittaja simple:
Niillä tarve pilkata/ arvostella joilla epävarmuus ja heikkous omasta "vakaumuksestaan".
Heikot siis herjaavat.

Joo tästä taitaa olla kyse, ihminen joka on sinut itsensä kanssa ei kyllä arvostele muita noin lapsellisesti

mä arvostelen uskontoja, ja rankasti, niin kauan kun uskontoon vedoten 1. aivopestään koululaisia, 2. silvotaan vauvojen sukupuolielimiä, 3. käytetään verovaroja siihen....

Alkuperäinen kirjoittaja tt:
mä arvostelen uskontoja, ja rankasti, niin kauan kun uskontoon vedoten 1. aivopestään koululaisia, 2. silvotaan vauvojen sukupuolielimiä, 3. käytetään verovaroja siihen....

Niin, muista vaan arvostella rankasti myös kaikki muita vakaumuksia;Saatanan palvojia, noituutta harjottavia ym ym

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Niin, muista vaan arvostella rankasti myös kaikki muita vakaumuksia;Saatanan palvojia, noituutta harjottavia ym ym

Ei se lälly uskalla

Alkuperäinen kirjoittaja ja se säälittää:
Alkuperäinen kirjoittaja simple:
Niillä tarve pilkata/ arvostella joilla epävarmuus ja heikkous omasta "vakaumuksestaan".
Heikot siis herjaavat.

Joo tästä taitaa olla kyse, ihminen joka on sinut itsensä kanssa ei kyllä arvostele muita noin lapsellisesti

jotakin tällaista mietin myös minä vastaukseksi

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ööö... Tietysti... ihan yhtä naurettavaa on uskoa jeesuksen tuomaan pelastukseen ku saatanaankin. ihme tyyppi sinäkin.

toisaalta nää vaihtoehtoiset uskomukset ei yleensä oikeuta vauvojen sukupuolielinten silpomiseen, yleiseen, verovaroilla toteutettuun käännyttämistyöhön jne, joten en nyt ehkä ihan yhtä paljon kritisoi. saatte mun puolesta jatkaa joulupukkiinne uskomista kunhan se ei häiritse muita. suomessa evlut kirkko häiritsee muita; joten teen parhaani, että saan sen kuolla kupsahtamaan omaan typeryyteensä.