Mietin jos ei kovin aktiivisesti etsisi töitä kesäksi vaan olisi sitten tarvittaessa liiton rahoilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinkkuäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sinkkuäiti

Vieras
Mulla on tämän hetkinen sopimus 6.7 asti eikä seuraavasta työpaikasta tietoa. Ajattelin, että jos ilmoitan itseni kyllä sijaispankkiin joka isolla kunnallisella työnantajalla on, mutta en varsinaisesti etsi mitää työpaikkaa. Tuon sijaispankin kautta voi tulla lyhyitä sijaisuuksia. Liiton päivät tulee täyteen joten saisin sieltä rahaa työttömänä ja se riittää mulle ja lapselle.

Olen ollut usean vuoden joko töissä tai opiskellut eikä lomia ole kauheasti ollut. Nyt saan vajaan kesäloman, mutta jos pitäisi "lomaa" pidempään ja sitten syksyksi etsisi taas töitä.

Onko aivan hullu ajatus?

[QUOTE="vieras1";29584596]Ihan ok idea, varsinkin jos lapsi on tarhaikäinen ->saa myös lomaa, jos taas pieni koululainen, ei tarvitse olla loma- aikana yksin kotona.[/QUOTE]

Lapsi on jo 11v, mutta saattaa olla niin että joudun pitämään kesäloman jo toukokuussa ja lapsihan on silloin koulussa. Kesäkuu ja heinäkuun eka viikko sitten menee töissä mulla jos en saa lomaa sinne.

Yhteistyössä