V
vieras
Vieras
Ollaan menossa viikonloppuna vanhempien luokse juhliin, minä mies ja kolme lasta, matka n.300 km per suunta eli ollaan la ja su päivän vanhempien luona. Eilen kaveri soittii ja kysyi voisi meidän neiti (8v.) tulla heille yökylään viikonloppuna. Sanoin vaan että valitettavasti ollaan menossa juhliin. Kaveri sanoi, että oli jo ehtinnyt luvata omalle lapselle että meidän neiti tulee. Ja miksi ei lapsi voisi jäädä heille la ja su päiväksi. Sanoin vaan että vanhemmat odottavat että tullaan koko porukalla ja kun lapsia eivät näe kun pari kolme kertaa vuodessa niin haluavat viettää aikaa heidänkin kanssa. Kaveri oli sitä mieltä että meidän neidin ei ole pakko mennä. Tämä keskustelu jäi siihen.
Tänään oltiin kaupassa ja kaverikin oli siellä. Sanoi meidän neidille, että harmi kun sun äiti ei päästä sinut meille yökylään. Katsoin kaveri ja sanoin että tiedät miksi ei neiti pääse.
Ja kun ollaan puhuttu lasten kanssa jo jonkun aikaa siitä että ollaan menossa mummin ja fafan luokse niin ovat innoissa. Neiti ei pahoittannut mieltään vaan sanoi että haluan mennä mummin ja fafan luokse.
Kaveri suuttui kun meidän neiti ei tule heille ja minä suutuin siitä mitä kaveri sanoi lapselle.
Tänään oltiin kaupassa ja kaverikin oli siellä. Sanoi meidän neidille, että harmi kun sun äiti ei päästä sinut meille yökylään. Katsoin kaveri ja sanoin että tiedät miksi ei neiti pääse.
Ja kun ollaan puhuttu lasten kanssa jo jonkun aikaa siitä että ollaan menossa mummin ja fafan luokse niin ovat innoissa. Neiti ei pahoittannut mieltään vaan sanoi että haluan mennä mummin ja fafan luokse.
Kaveri suuttui kun meidän neiti ei tule heille ja minä suutuin siitä mitä kaveri sanoi lapselle.