Mietinnän alla: lapsen kouluun meneminen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Jos toinen vanhemmista alkaisi tekemään lyhennettyä työpäivää, onko rahallinen häviäminen suuri?

Saako jotain hoitovapaarahaa? Miten te olette järjestäneet koulun aloituksen? Onko lapsi ollut aamupäivä- sekä iltapäiväkerhossa?
 
Aika hatusta vedetty numero yllä... Jos 8 tunnin päivät lyhentää 6 tuntiin jo pelkästään palkka tippuu 25%. Kompensaationa kodinhoidon tuki, mitä tossa voi saada ei ole satasta paljoa enempää.
 

Yhteistyössä