mietiskelyä ja purkautumista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Eli on pieni ongelma. Minulla on kova vauvakuume, mutta pelottaa. Viimesen lapsen jälkeen tuli baby blues (vaikkakin tajusin sen ihan vasta ja viimesin on yli 2) ja minulla pelottaa että se kaikki tapahtuu uudestaan. Olisiko nyt järkevintä odottaa että aika parantaa haavat, vai?

mullakin oli esikoisesta ja tajusin sen jälkikäteen. "vahingosta viisastuneena" osasin kyttäillä merkkejä ja antaa sille kyytiä, nyt viel kaks puskettu maailmaan eikä sitä vaivaa oo näkyny. :)

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Eli on pieni ongelma. Minulla on kova vauvakuume, mutta pelottaa. Viimesen lapsen jälkeen tuli baby blues (vaikkakin tajusin sen ihan vasta ja viimesin on yli 2) ja minulla pelottaa että se kaikki tapahtuu uudestaan. Olisiko nyt järkevintä odottaa että aika parantaa haavat, vai?

odota vain että varmasti jaksat... ei ole kellekkään hyväksi jos toistuu sama kuvio, kokemuksella :hug: =)

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:

odota vain että varmasti jaksat... ei ole kellekkään hyväksi jos toistuu sama kuvio, kokemuksella :hug: =)

Kun se just mulla pelottaa, etten haluakaan olla lasten kanssa missään tekemisissä. Viimeksikin olisi pitänyt tajuta merkit, kun olisin ollu mielummin jossain muualla kuin kotona lasten kanssa.

Yhteistyössä