Mietityttää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Jos joku muistaa, kun kerroin siitä tyttöni kiusaamisesta silloin viimevuonna, tai siis silloin... en muista tarkkaa aikaa, mutta luokka-astetta alempana kuitenkin.
Se asiahan silloin setvittiin, ja sen jälkeen kaikki on ollut ok... Tyttöni on pysynyt poissa kiusaajan "tieltä" omissa kaveripiireissään, ja kiusaaja omissaan.

Nyt näillä alkaa keittiöharjoitteluvuoro koululla ja nyt opettaja on sotkenut ennakkoon sovitut parit, ja mun tyttöni saa parikseen juuri tuon tytön, kenen kanssa se kärhämä oli silloin.

Voihan se olla, että asia ei enää nouse uudelleen "pintaan", mutta silti mietityttää. Ja eikä eniten minua - mie huolestuin vasta, kun tyttöni oli itse asiasta kovin vaisu. Pohti vaan, että miksiköhän ne parit piti vaihtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
No ehkä se on ihan hyvä.. jos karisis turhat "ennakkoluulot" ja toinen huomais toisesta et toihan onkin ihan kiva? Mut jos ei toimi, niin kannattaa ottaa opeen yhteyttä.

Niin tietty tuolleen ajatellen, mutta onks siinä kuitenkaan järkeä koittaa saada kaks 14-kesäistä tyttöä ystävystymään väkisin - kun kaikki on ollut ok niin, että ovat olleet omissa piireissään.

Älä anna pistää samaan ryhmään, se päivä on oikeesti niin kidutusta tytölles :o Minä oon nuorena henk.koht. joutunu samaan tilanteeseen just keittiölle päiväksi pahimman kiusaajan kans ja voi että se oli tuskaa |O Hyvä etten leikannu sormiani irti perunaa kuories sen jännityksen takia :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Älä anna pistää samaan ryhmään, se päivä on oikeesti niin kidutusta tytölles :o Minä oon nuorena henk.koht. joutunu samaan tilanteeseen just keittiölle päiväksi pahimman kiusaajan kans ja voi että se oli tuskaa |O Hyvä etten leikannu sormiani irti perunaa kuories sen jännityksen takia :headwall:

Niin minäkin, mutta se kokemus auttoi meitä tulemaan paremmin toimeen keskenämme.

Yhteistyössä