mieto lonkero(2,6%) raskausaikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytskä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tytskä

Vieras
Heip!Mitäs neuvolassa sanotaan alkoholinkäytöstä?Eikö sielläkin "sallita" joskus ihan oikeakin siideri?Mulla on neuvola vasta ens viikolla, joten en vielä tiedä. Ukon köriläs toi mulle miedon lonkeron kaupasta vaikka pyysin alkoholitonta siideriä, argh..Kertokaa uskallanko hyvillä mielin juoda sen?Kiitos:)

Alkuperäinen kirjoittaja Smartass:
En juonut itse tippaakaan. Jos nyt ei limpparilla pärjää yhdeksää kuukautta niin jo on ihme sanon minä.

Jep.
Mulla on ollut 3kk alkoholiton olut jääkaapissa. Pelkkä sen hajun kuvitteleminenkin etoo. Taitaa jäädä juomatta..

mulle sanottiin neuvolassa et yhen voi ottaa joskus siis ihan siiderin, joten eiköhän ton miedonkin. Sisko kertoi että alkosta ostivat alkoholitonta viiniä niin siinäkin oli prosentteja..

Alkuperäinen kirjoittaja porkkana:
mulle sanottiin neuvolassa et yhen voi ottaa joskus siis ihan siiderin, joten eiköhän ton miedonkin. Sisko kertoi että alkosta ostivat alkoholitonta viiniä niin siinäkin oli prosentteja..

No eihän se sillon ole alkoholitonta halojaa :headwall: :headwall:

Argh.Suomessa voi alkoholittomana myydä juomia jossa on niin vähän prosentteja joiden ei kuvitella vaikuttavan. Esim suomessa kreatiinia voidaan myydä puhtaana vaikka siinä olisi vain 99% itse ainetta.Että näin!

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja porkkana:

No eihän se sillon ole alkoholitonta halojaa :headwall: :headwall:

niinpä.. mutta pyysivät alkosta nimenomaan alkoholitonta koska sisko raskaana ja myöhemmin huomasivat että 1,7 prossaa oli. mut onhan tietty kotikaljassa ja simassakin alkoholia.

Oikeasti siitä yhdestä ei ole haittaa. Mutta voithan juoda esim vain puolet.
Neuvolassa sulle ei anneta lupaa ottaa yhtään. Mun neuvolantäti tunnusti, että oikeasti yhdestä ei ole haittaa, mutta sitten on niitä, joilla se yksi lipeää sikspäkiksi ja ylikin. Siksi nla sanoo, että ei yhtään.

Ite otin aina miehen kanssa ykköskaljan puoliksi tai sitten nikolai 0,0% :ta

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun neuvolantäti tunnusti, että oikeasti yhdestä ei ole haittaa

Minun käsityksen mukaan taas vieläkään ei tarkkaan tiedetä todellista vaikutusta. Tämän vuoksi tse olen nolla-linjalla. Mielummin olen vähän aikaa kuivin suin kuin mietin (mahdollisten oireiden/vammojen ilmaantuessa) lopun elämäni, että johtuuko oireet siitä saunasiideristä

Juhannusta varten ostin alkokoholittoman punkkupullon, mutta se ei ole houkutellut vieläkään.

No tässäkin on taas niin monta mielipidettä kuin on odottajaa.
Ite en välttämättä otaisi mitään, edes holitonta simaa (0,7%) mutta eipä siitä tosi miedosta lonkustakaan ole mitään suurempaa haittaa kunhan se ei ole kokoaikaista jatkuvaa (neuvolassa sanottua).

Yhteistyössä