Miettikää vähän mitä lastenne kuulen puhutta ihmisistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minua harmittaa ja tympäsee eräs sukulais perhe jossa vanhemmat ruotii muiden perheiden ongelmia ja asioita ihan julkisesti lasten kuullen. jo aika pienet osaa kaivella sieltä niitä asioita muistiin.

Ei ole kiva kuulla heidän lasten kautta ku kuittailevat meidän lapsille, et teillä on pailjon sotkusempaa ko meillä. Teillä ei oo niin paljon rahaa kun meillä. Meidän äiti sano että teillä sitä tätä ja meillä sitä tätä...

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Lapset kuulee kaiken ja muistaa kaiken. Lasten suusta kuulee sen mitä kotona on puhuttu, välillä tuntee aikamoista myötähäpeää tuolla leikkikentillä...

Minua hävetti kerran eräässä sukujuhlassa jossa oli paljon oikeen hartaita sukulaisia. Meidän poika huusi toisesta päästä huonetta
- Äiti minua kusettaaaaa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Lapset kuulee kaiken ja muistaa kaiken. Lasten suusta kuulee sen mitä kotona on puhuttu, välillä tuntee aikamoista myötähäpeää tuolla leikkikentillä...

Minua hävetti kerran eräässä sukujuhlassa jossa oli paljon oikeen hartaita sukulaisia. Meidän poika huusi toisesta päästä huonetta
- Äiti minua kusettaaaaa...

Tarkoitin hartaita uskovaisia ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
meillä anoppi huorittelee poikansa entistä vaimoa heidän lasten kuullen..

OUJee. Taitaa anoppiki olla katkera entistä miniäänsä kohtaan.

ilmeisesti hieman.on kuulemma hyvä nyt huorata ym.oma poikansa otti akaksi vielä naimisissa olevan naisen.siis panivat vaikka nainen oli naimisissa.ja heti kun ero astui voimaan niin hommattiin yhteinen lapsi.

No voi hitto minkälaisia inehmoja sitä onkaan. Itse yritän olla haukkumatta ketään lasten kuullen. En yritä väittää ettenkö muka haukkuisi muita, mut en lasten kuullen. Eriasia on jos vahingossa kuulevat. Harmittaa kun muutama tuttu käyttää just homo ym. termejä lasteni kuullen, tai kiroilee paljon. Mitä ihmettä se huoritteleva anoppi ajattelee? EI MITÄÄN.

Naapurin eskari-ikäinen rupesi meidän pihalla kiusaamaan toisia, niin käskin kotiinsa. Vastaus oli: "kenenkähän rahoilla tääkin talo on ostettu, tuskin sun - että et sä voi täällä määrätä". Olin siis kotihoidontuella lastani hoitamassa ja mies töissä. Tuskin tuon ikäinen itse moista keksi, joten siitä voi päätellä, mitä naapurissa oli meistä puhuttu :)

no , tosta tuli mieleen,,mikä järkyintä ..ni puolisot jotka lasten kuullen toisiaan moittii ..joko suoraaan tai takana päin ... :ashamed: kaikki asjat kun ei ole tarkotettu lasten korville.... palautteen voi antaa kumppanille ku "pikku kattilat" ei ole kuulemassa..... |O Joskus tommoseen törmänny ja jotenkin tyrmistyttävää ..

Yhteistyössä